مراکز خرید سریلانکا

مراکز خرید سریلانکا

از سریلانکا می‌توان به عنوان یکی از کشور‌های خاص و جذاب در جنوب شرقی آسیا یاد کرد. این کشور همواره در میان گردشگران محبوبیت بالایی را به خود اختصاص داده است. وجود مراکز خرید متعدد در این کشور شاید یکی از دلایل این محبوبیت‌ها باشد. با سفر به این کشور شاهد شهر‌های زیبا، خاص و منحصربه‌فرد بسیاری خواهید بود که هر کدام مراکز خرید مخصوص به خود را دارند. مراکز خرید سریلانکا یکی از جاذبه‌های گردشگری این کشور محسوب می‌شوند که بهترین‌های آن‌ها در پایتخت این کشور قرار گرفته‌اند.

مراکز خرید سریلانکا

فروشگاه بزرگ صنایع دستی Laksala

این فروشگاه بزرگ به عنوان یکی از مراکز خرید دولتی در سریلانکا شناخته می‌شود که از نظر وسعت نیز جزء بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای سریلانکا به حساب می‌آید. شعبه‌های این فروشگاه در شهر‌های مهم این کشور تأسیس شده‌اند تا افراد زیادی برای خرید به سراغ آن‌ها بروند. شهر کلمبو بزرگ‌ترین شعبه فروشگاه صنایع دستی Laksala را به خود اختصاص داد. این مجموعه در طول هفته از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روز‌های شنبه تا ۱۶ فعالیت می‌نماید؛ ضمن این‌که در روز‌های یکشنبه تعطیل است. در صورتی‌که به صنایع دستی علاقه‌مند هستید این فروشگاه بهترین مکان برای خرید خواهد بود.

هر آنچه را که می‌خواهید، می‌توانید در این فروشگاه صنایع دستی پیدا کنید. از ظروف برنجی، نقره‌ای و چوبی گرفته تا صنایع دستی با شاخ بوفالو و الیاف طبیعی ساخته شده، همگی در این فروشگاه به چشم می‌خورند. یکی از محصولاتی که در این فروشگاه‌ها در معرض دید قرار دارند صنایع دستی با پوسته نارگیل بوده که متعلق به کشور سریلانکا است. محصولات دیگری که با بامبو، سفال، گل‌های مصنوعی و زیورآلات سنتی ساخته گردیده‌اند در این فروشگاه دیده می‌شوند که مناسب سوغاتی برای سفر به سریلانکا خواهند بود.

فروشگاه بزرگ صنایع دستی Laksala

مرکز خرید Odel

از مشهورترین مراکز خرید در سریلانکا می‌توان به Odel اشاره کرد که از آن به عنوان اوت لت‌های پوشاک در سریلانکا یاد می‌شود. این فروشگاه انواع پوشاک با برند‌های مشهور بین‌المللی را به علاقه‌مندان خود ارائه می‌کند. ضمن فروش پوشاک در این مرکز خرید امکان خرید زیورآلات، کفش، کیف، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، چای، کتاب، ساعت، عینک آفتابی، شکلات و ... نیز وجود دارد. محصولات این فروشگاه از نظر قیمت نیز در سطح مناسبی هستند و می‌توانید خرید‌های خوبی را در آن‌جا تجربه نمایید.

مرکز خرید  Odel

مجستیک سیتی Majestic City

مجستیک سیتی مجموعه‌ای تجاری در چند طبقه واقع در سریلانکا، از مهم‌ترین و پرتردد‌ترین مراکز خرید بوده که در شهر گاله قرار دارد. انواغ مغازه‌ها در این مجموعه جهت فروش اجناس برند‌های مطرح داخلی و بین‌المللی را ارائه می‌نمایند. چنان‌چه قصد خرید محصولاتی چون لباس، وسایل دیجیتالی، وسایل دکوری، عینک، گل و ... را دارید این فروشگاه انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. در این فروشگاه می‌توانید همزمان با تجربه خرید امکان استفاده از اتاق تفریح کودکان، کافی شاپ با وای فای رایگان، فود کورت و سینمای آن را نیز داشته باشید.

مجستیک سیتی Majestic City

مرکز خرید کرسکات بولیوارد Crescat Boulevard

در شلوغ‌ترین و پرتردد‌ترین خیابان سریلانکا، می‌توانید تجربه‌ خرید از فروشگاه کرسکات بولیوارد Crescat Boulevard را داشته باشید. این مرکز در سه طبقه ساخته شده که در آن انواع محصولات اعم از اجناس برند‌های داخلی و بین‌المللی همچون وسایل تزئینی و دکوری، وسایل ورزشی، لباس، کفش، عینک، وسایل الکتریکی و ... قابل مشاهده و خرید هستند. می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود از ین مرکز خرید نمایید. در این مجموعه ضمن خرید می‌توانید از کافه، رستوران، فود کورت نیز بهره‌مند شوید. این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مرکز خرید کرسکات بولیوارد  Crescat Boulevard

مرکز خرید Arcade Indepence Square

این مرکز به عنوان یکی از مراکز خرید قدیمی شناخته می‌شود که در شهر مشهور کلمبو واقع گردید. این مجموعه نیز همچون دیگر مراکز، برند‌های معتبر را به فروش می‌رساند. لازم به ذکر است که جهت خرید محصولات با قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه این فروشگاه انتخاب خوبی به حساب می‌آید. چنانچه قصد دارید ضمن خرید محصولات برند و حرفه‌ای، خریدی اقتصادی داشته باشید، این مرکز برای خرید شما مناسب خواهد بود. برخورداری از رستوران در فضای باز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه است. در این رستوران می‌توانید تجربه‌ خوردن انواع غذا‌های هندی، ژاپنی، چینی و تایلندی را داشته باشید. خوش‌مزه‌ترین غذا‌های آسیایی در این رستوران‌ها طبخ می‌شوند.

مرکز خرید Arcade Indepence Square

مرکز خرید Dutch Hospital Shopping Precinct Mall   

این مرکز خرید در یک ساختمان قدیمی قرار دارد که در گذشته‌های دور و در زمان استعمار کشور سریلانکا توسط هلندی‌ها بنا شد. اکنون این ساختمان از محبوب‌ترین و خاص‌ترین مراکز خرید کشور سریلانکا و شهر کلمبو به شمار می‌رود. این مرکز از معماری شگفت‌انگیز و طراحی زیبایی برخوردار است که همین ویژگی سبب محبوبیت آن در میان گردشگران زیادی گردید. به نوعی که در طول روز شاهد حضور هزاران نفر در این مجموعه خواهید بود.

محصولات مختلفی همچون پوشاک، کفش و زیورآلات در این مرکز خرید با قیمتی مقرون به‌صرفه و اقتصادی به فروش می‌رسند. قیمت مناسب در کنار تنوع بالا باعث شده تا این مرکز انتخابی مناسب برای خرید سوغاتی از کشور سریلانکا محسوب گردد. تنوع بالایی که محصولات در مرکز خرید دارند باعث محبوبیت بالای این مجموعه شده است. ضمن اینکه می‌توانید بعد از خرید خوش‌مزه‌ترین نوشیدنی‌ها و کیک‌ها را در کافه این مجموعه میل نمایید.

مرکز خرید Dutch Hospital Shopping Precinct Mall

فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای Cargills Food City

سومین برند مهم در سریلانکا فروشگاه‌های زنجیره‌ای Cargills Food City است که بهترین و مهم‌ترین برند‌های خرده‌ فروشی در سریلانکا را می‌توانید در این مجموعه بیابید. شعبه‌های این فروشگاه در سراسر سریلانکا قابل مشاهده بوده که بالغ بر ۱۲۰ فروشگاه هستند. چنان‌چه به دنبال خریدی ارزان و مقرون به‌صرفه می‌گردید این فروشگاه برای این منظور مناسب خواهد بود چراکه تمامی محصولات خود را با مناسب‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌نماید. تراکنش در فروشگاه‌های این مجموعه در هر ثانیه صورت گرفته که این موضوع حاکی از محبوبیت مجموعه است.

فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای Cargills Food City

مرکز خرید لیبرتی پلازا Liberty Plaza

لیبرتی پلازا از جا‌هایی بوده که در سفر به سریلانکا می‌بایست بازدید از آن را در برنامه خود قرار دهید. این مرکز خرید به عنوان یک مجموعه تجاری در کلمبو شناخته می‌شود که فروشگاه‌های خرده فروشی زیادی در آن قرار گرفته‌اند و محصولات زیادی را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌نمایند. این مرکز خرید شامل چند طبقه است که تعداد زیادی فروشگاه‌های کوچک در آن فعالیت دارند. این مرکز از نظر تنوع کالا در سطح خوبی قرار داشته و به نوعی می‌توانید انواع لوازم مخصوص بانوان، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایش، لوازم آقایان و کودکان را در آن تهیه و خریداری کنید.

وجود فروشگاه‌های اسباب بازی و پوشاک کودکان در این مجموعه به شما اجازه خرید برای کودکان را نیز می‌دهد. محبوبیت این مرکز همواره در میان مردم و گردشگران خارجی و داخلی زیاد بوده و در موقعیت جغرافیایی و دسترسی خوبی قرار دارد. در این میان نیز کتاب و فیلم و انواع محصولات فرهنگی را در این مجموعه می‌توانید خریداری نمایید. همچنین وجود دو فروشگاه بزرگ چای به شما این امکان را خواهد داد تا بهترین نوع چای سیلان را تهیه کنید. در این مرکز خرید چندین رستوران جهت استراحت و سرو غذا نیز دایر است.

مرکز خرید لیبرتی پلازا Liberty Plaza

خانه ارکیده Orchids House

در گال مکانی منحصربه‌فرد به نام خانه ارکیده قرار دارد که جهت خرید در سریلانکا بنا گردید. این مرکز انواع وسایل دست‌ساز همچون جواهرات، پوشاک، چای و ادویه‌جات تا محصولات آبگرم طبیعی، کتاب و سایر صنایع دستی را ارائه داده و به فروش می‌رساند. این فروشگاه از مراکز خرید سریلانکا بوده که از نظر موقعیتی در منطقه خوش آب و هوایی قرار دارد و از فضای سبز و خاصی برخوردار است. این مجموعه همه روزه از ۸:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ بعدازظهر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مرکز خرید خانه مد

مرکز خرید خانه مد همواره میان مردم محلی و گردشگران محبوبیت زیادی داشته که تنوع بالای کالا‌ها، قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوت بیش از هر چیزی بر محبوبیت این مرکز می‌افزاید. کالا‌های باکیفیت با قیمت‌های بسیار خوب را می‌توانید در این مرکز خرید تهیه نمایید. اسباب ‌بازی، لوازم ورزشی، حوله حمام و پوشاک نوجوانان و کودکان و ... را نیز می‌توانید از این مجموعه خریداری کنید. این مرکز به عنوان یکی از مکان‌های همواره شلوغ شناخته می‌شود. عرضه کالا‌های باکیفیت با قیمت‌های مناسب در کنار موقعیت جغرافیایی این مجموعه را، می‌توان یکی از دلایل محبوبیت آن دانست. انواع محصولات فرهنگی همچون کتاب و فیلم نیز در این مرکز ارائه می‌گردند.

مرکز خرید خانه مد

مرکز خرید شوپاهولیکس (shopaholics)

شکوه معماری را در ساختمان زیبای مرکز خرید شوپاهولیکس می‌توان به وضوح مشاهده نمود. این مرکز به عنوان یکی از مراکز خرید زیبا و بسیار مدرن در سریلانکا شناخته می‌شود. تماشای معماری در کنار تجربه‌ خرید از این مجموعه بسیار لذت‌بخش خواهد بود. با خیالی آسوده می‌توانید هر آنچه را که مورد نیازتان است اعم از لوازم الکترونیکی ارزان، صنایع‌ دستی سریلانکا، مبلمان، کیف و کفش و پوشاک و حتی سوغاتی‌های زیبا و رنگارنگ سریلانکا را در این مرکز تهیه نمایید. برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی مناسب همچون استخر، سالن سینما با گنجایش ۴۵۰ نفر، رستوران و سوپر مارکت‌های متنوع در طبقه همکف بر محبوبیت این مجموعه می‌افزاید.

بازار پتا (Pettah)

بازاری زیبا و شگفت‌انگیز دیگری که در این کشور قرار دارد، با نام بازار پاتا شناخته می‌شود که جزو مراکز خرید سریلانکا به حساب می‌آید. این فروشگاه مکانی آرام با بافتی سنتی است که جهت خرید سوغاتی و لباس مناسب خواهد بود. بازار پتا روی اسکله‌ای قرار گرفته که چشم‌اندازی زیبا از بافت سنتی و زنده‌ شهر کلمبو را در کنار دست‌فروش‌های پیر و جوان ایجاد می‌نماید.

بازار پتا (Pettah)

مرکز خرید چای Mlesna

مرکز چای Mlesna یکی از مکان‌های محبوب برای افرادیست که به نوشیدن دمنوش‌های مختلف علاقه‌مند هستند. این فروشگاه با برخورداری از دمنوش‌های گیاهی زیادی با طعم‌های منحصربه‌فرد همچون گل یاس، گل رز، نعنا و ... شهرت بالایی کسب کرده است. از این مرکز خرید به عنوان یکی از مراکز معروف در سریلانکا یاد می‌شود که انواع دارو‌های طبی و گیاهی، انواع دمنوش‌ها، چای‌ها و ادویه‌های مختلف با طمع‌های خاص ارائه می‌دهد.

برفوت گالری (The Barefoot Gallery)

این مرکز به عنوان یکی از مراکز خرید محبوب بوده و رقیبی نزدیک برای مرکز تجاری Odel به حساب می‌آید. ضمن این‌که از نظر بزرگی با Odel برابری ندارد، اما در آن می‌توانید محصولات فوق‌العاده‌ای را تهیه نمایید. انواع صنایع دستی را با طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و متنوع در این فروشگاه می‌توانید مشاهده نموده و خریداری کنید. محصولاتی همچون اسباب بازی، جعبه‌های چوبی نقاشی شده، کیف دستی، دامن و بلوز، زیورآلات سنتی، رومیزی و حتی روتختی در این فروشگاه به فروش می‌رسند. ضمن این‌که جهت خرید سوغاتی این مرکز خرید نیز انتخاب مناسبی خواهد بود.

برفوت گالری (The Barefoot Gallery)

ریشه ‌های عجیب و غریب Exotic Roots

Exotic Roots فروشگاه هنری زیبا و جذابی بوده که در شهر گال قرار دارد. در این مجموعه شاهد محصولاتی همچون جواهرات و لباس‌های دستباف رنگارنگ، تزئینات دکوراسیون منزل و... خواهید بود. از این مجموعه می‌توانید هدایای منحصربه‌فردی را به عنوان سوغات سریلانکا برای عزیزان خود تهیه نمایید.

سخن پایانی

کلمبو به عنوان پایتخت تجاری این کشور بوده که بهترین مراکز خرید سریلانکا را در خود جای داده است. بنابراین با توجه به این مراکز تجاری در سفر خود به سریلانکا تجربه‌ خرید‌های بسیار خوب و ‌ایده‌آلی را کسب خواهید نمود. تنوع محصولات در این مراکز تجاری آنقدر بالا بوده که سفر به سریلانکا جهت خرید برای کشور‌های همسایه نیز مقصد محبوبی به حساب می‌آید. توصیه می‌شود قبل از سفر بهترین مراکز خرید را شناسایی کنید تا تجربه‌ خریدی دلچسب و باکیفیت و به صرفه‌ای را داشته باشید.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها