تفریحات بالی

تفریحات بالی

آب‌وهوای مساعد و وجود تفریحات بی‌نظیر و متنوع باعث شده تا گردشگران بسیاری بالی را مقصد خود قرار دهند. وجود سواحلی با آب گرم که بهترین شرایط را برای آب‌تنی و شنا ایجاد می‌کنند. جنگل‌های انبوه و پوشیده از درختان تنومند، آبشارهای خروشان و خیره کننده دست‌دردست هم داده‌اند تا بهترین لوکیشن ایجاد گردد. در حقیقت می‌توانید در کنار تفریحات بالی با آداب‌ورسوم و فرهنگ مردم این منطقه نیز آشنا شوید و خاطرات بسیاری را به ثبت برسانید. ورزش‌های هیجان‌انگیزی که در بالی وجود دارد باعث شده تا بتوانید تجربیات جدیدی را کسب کنید و بهترین سفر را برای خود رقم بزنید. این منطقه از اندونزی در هر چهار فصل از سال آب‌وهوایی مساعد دارد و می‌توانید هر زمان که تمایل به سفری مهیج داشتید راهی بالی شوید.

تفریحات بالی

پارک آبی واتربوم بالی

یکی از مهیج‌ترین تفریحات بالی، پارک آبی واتربوم بالی به‌حساب می‌آید که بزرگ‌ترین و معروف‌ترین پارک آبی در جنوب شرقی آسیا شناخته می‌شود. در این پارک می‌توانید بیش از 20 سرسری آبی باکیفیت را ببینید که برای همه سنین و سلایق مناسب و هیجان‌انگیز هستند. بخش‌های متنوع و مختلفی در پارک آبی واتربوم بالی وجود دارد که از هر بخش می‌توانید بهترین استفاده را ببرید. موج‌سواری، کافه، بازارچه، استخر آرامش، تونل‌های تاریک و... از جذاب‌ترین بخش‌های موجود به‌شمار می‌آیند.
•    آدرس پارک آبی واتربوم بالی: کارتیکا پلازا
•    ساعت کاری پارک آبی واتربوم بالی: از 9 صبح تا 6 عصر
•    شماره‌تلفن پارک آبی واتربوم بالی: 062361755676
•    قیمت بلیط پارک آبی واتربوم بالی: 365500 روپیه اندونزی برای یک روز

سافاری و مارینا پارک بالی

بزرگ‌ترین و مشهورترین پارک حیوانات در بالی به سافاری و مارینا پارک تعلق دارد. در این پارک شرایط فراهم است تا بتوانید از نزدیک انواع حیوانات را ببینید و با حیوانات آبزی آشنا شوید. سافاری یکی از بهترین تفریحات بالی به‌شمار می‌آید که در این پارک اجرا می‌گردد و شرکت در آن روحیه شما را تغییر می‌دهد. اتوبوس‌هایی ویژه در این پارک وجود دارد که شما را به دیدار شیرها، زرافه‌ها، فیل‌ها و... می‌برد و چشم‌اندازی ویژه را تقدیم دیدگان می‌نماید. در مارینا پارک شرایط فراهم شده تا به تماشای نمایش خیره کننده دلفین‌ها و پنگوئن‌ها بنشینید و تصاویر زیبایی را به ثبت برسانید. یکی از امکانات عالی موجود، وجود شرایط مناسب برای شنا و غواصی در کنار دلفین‌ها، ماهی‌ها و حتی کوسه‌ها است. 
•    آدرس سافاری و مارینا پارک بالی: ناحیه جیانیار
•    ساعت کاری سافاری و مارینا پارک بالی: از ساعت 9 صبح تا 5 عصر
•    شماره‌تلفن سافاری و مارینا پارک بالی: 062361950000
•    قیمت سافاری و مارینا پارک بالی: 1.100.000 روپیه اندونزی

سافاری و مارینا پارک بالی

رفتینگ در رودخانه آیونگ

رودخانه آیونگ بالی جوش و خروش بسیار زیادی دارد و مملو از آب است و همین شرایط باعث شده تا محیطی عالی ایجاد گردد تا رفتینگ جذابی در آنجا برپا شود. این رودخانه 11 کیلومتر طول دارد و از منطقه پایاگان شروع و به منطقه تگالالانگ می‌رسد. در این مسیر بی‌نظیر شما همراه آب خواهید بود و به سمت آبشاری بکر، منحصربه‌فرد و خیره کننده می‌روید. تجربه ماجراجویی در کنار آدرنالین بالا و طبیعتی سحرآمیز می‌تواند بهترین شرایط را برای شما به ثبت برساند. توجه داشته باشید که تجهیزات ایمنی در رفتینگ رودخانه آیونگ فراهم است و جای نگرانی از بابت ایمنی بودن آن وجود ندارد. 

طبیعت گردی در بالی

یکی از بی‌نظیرترین تفریحات بالی که گردشگران بسیاری دقیقا به همین منظور راهی بالی می‌شوند، طبیعت بی‌نظیر و آرامش‌بخش آن است. در ادامه به بهترین لوکیشن‌های موجود اشاره می‌کنیم.
•    مزارع پلکانی تگالالانگ: این مزارع در شمال غربی جزیره قرار دارند و پلکانی بودن آنها باعث شده تا به یک تفریح و چشم‌اندازی بی‌همتا تبدیل شوند. در مزارع پلکانی تگالالانگ اقدام به کشت برنج می‌کنند و چشم‌اندازی سبز با بویی دل‌انگیز شما را تسخیر می‌نماید. 
•    جنگل میمون اوبود: یکی دیگر از تفریحات بالی که می‌تواند شما را با میمون‌های بازیگوش آشنا سازد، جنگل میمون اوبود به‌شمار می‌آید. در این جنگل که بسیار برای مردم بالی حائز اهمیت است می‌توانید چندین معبد و تندیس مهم را ببینید. 
•    آبشار سکوم پول: در منطقه سینگاراجا که در شمال جزیره قرار دارد می‌توانید آبشار سکوم پول را ببینید. این آبشار شامل هفت آبشار مختلف است که می‌توانید با طی سه الی چهار ساعت به بالای آبشارهای موجود صعود نمایید. 

طبیعت گردی در بالی

بالی سوئینگ

در جزیره بالی می‌توانید از تاب‌سواری در ارتفاعی بسیار لذت ببرید. این تاب‌ها با ارتفاع‌های مختلفی نظیر 91 متر وجود دارند که به درختی کهن و تنومند وصل شده‌اند و می‌توانند چشم‌اندازی بسیار زیبا را به دیدگان شما تقدیم کنند. این تاب‌ها از ایمنی بالایی برخوردار هستند و برای گردشگران ترس و نگرانی ایجاد نمی‌کنند. بالی سوئینگ یکی از پرطرفدارترین تفریحات بالی به‌حساب می‌آید و می‌تواند منظره‌ای زیبا را در کنار دلهره، ترس و هیجان به شما هدیه دهد.

غواصی در جزیره بالی

سواحل و آب‌های بالی بسیار معروف هستند و وجود موجودات دریایی متنوع و بسیار باعث شده تا غواصی نیز در این منطقه رواج پیدا کند. دنیای زیر آب بسیار شگفت‌انگیز است که می‌توانید در میان آب‌های زلال و شفاف، مرجان‌های رنگارنگ، ماهی‌های متنوع و عروس‌های دریایی و... حرکت کنید و از این همه زیبایی به وجد آیید. توریست‌های بسیاری غواصی را در اولویت قرار می‌دهند و آن را بدون‌شک تجربه می‌نمایند. 

پارک فیل ها

قصه‌ها در اندونزی و بالی بسیار رواج دارند و انصافا طرفداران بسیاری نیز به خود جلب نموده‌اند. فیل‌ها نیز در میان مردم از اهمیت بالایی برخوردار هستند و در میان داستان‌ها و قصه‌های آنها دیده می‌شوند. در این شرایط اگر تمایل به تفریحات باستانی و مهیج دارید می‌توانید پارک فیل‌ها را مقصد خود قرار دهید. در پارک فیل‌ها می‌توانید سوار بر فیل‌های موجود شوید و بخش‌های متنوعی نظیر حمام روزانه فیل‌ها، موزه‌‌هایی با استخوان ماموت، رستوران، فروشگاه و... را ببینید و مورد استفاده قرار دهید. 

پارک فیل ها

انواع فستیوال ها و جشن ها

در میان تفریحات بالی می‌توانید فستیوال‌هایو جشن‌های موجود را نیز مقصد خود قرار دهید. این جشن‌ها بسیار شاد و مهیج هستند و می‌توانند شبی متفاوت را برای شما رقم بزنند. در ادامه به بررسی انواع فستیوال‌ها و جشن‌های موجود در بالی می‌پردازیم.
•    فستیوال هنری بالی: از اواسط جوئن تا اواسط جولای می‌توانید از فستیوال هنری بالی که انواع رقص سنتی، موسیقی، صنایع دستی و... را به نمایش می‌گذارد لذت ببرید. هدف برپایی این مراسم، زنده نگاه داشتن رسوم و فرهنگ کهن بالی به‌شمار می‌آید.
•    جشنواره بادبادک‌ها: مردم بالی به ساخت بادبادک‌های بزرگ و حرفه‌ای شهرت دارند و به همین منظور نیز مراسمی بی‌نظیر برای آن طراحی کرده‌اند. جولای و آگوست زمان برپایی این جشنواره است که کل شهر مملو از بادبادک می‌شود.
•    مراسم گالنگان و کونینگن: در این مراسم، مردم بر این عقیده هستند که ارواح اجداد آنها به زمین می‌آید تا آنها را ببینند. در این مراسم کل جاده‌های بالی با سبد و فانوس تزئین می‌گردد و به مدت 10 روز طول می‌کشد. 

تفریحات شبانه بالی

کلاب‌های شبانه بهترین تفریحات بالی هستند که به دلیل مهیج بودن آنها، مورد توجه قرار می‌گیرند. در بالی انواع و اقسام کلاب‌های شبانه وجود دارد که هر یک از آنها ویژگی‌ها و امکانات بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. بهترین کلاب‌های موجود در بالی شامل کلاب شبانه Mirror Bali Lounge، کلاب شبانه Velvet & Hypnotized، کلاب شبانه Boshe VVIP Club، نایت کلاب Jenja و... هستند. در این کلاب‌ها می‌توانید از انواع نوشیدنی لذت ببرید و به رقص و پایکوبی بپردازید. 

تفریحات شبانه بالی

سخن پایانی

تفریحات بالی به قدری جذاب و منحصربه‌فرد است که می‌توانند روح شما را به پرواز درآورند. تنوع تفریحات موجود بسیار است و با هر سلیقه‌ای می‌توانید بهترین تفریحات را برای خود و خانواده انتخاب کنید. قدم زدن در کنار سواحل خیره کننده، غواصی کنار آبزیان و موجودات دریایی، رفتن به پارک آبی، رقص و پایکوبی در کلاب‌های بالی و... از انواع تفریحات موجود در بالی به‌شمار می‌آیند. این تفریحات شما را سرشار می‌نمایند و بهترین خاطرات را به ثبت می‌رسانند. در زمان سفر به بالی به این نکته توجه کنید که آیا زمان برپایی مراسم‌ها و جشن‌های پرشور اهالی است یا خیر. این مراسم‌ها بی‌نظیر هستند و می‌توانند بیشترین اطلاعات را درباره اهالی به شما منتقل نمایند.
 

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها