مراکز خرید مجارستان

مراکز خرید مجارستان

در سفر به مجارستان، قاعدتاً خرید و گشت‌ و گذار در بازارها و مراکز خرید آن سفر شما را بسیار هیجان‌انگیز خواهد کرد. در کل کشور مجارستان مراکز خرید متنوع با تخفیفات بی‌نظیری وجود دارند که خریدی مقرون به‌صرفه را برای توریستان فراهم می‌کنند. به راحتی می‌توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را با کم‌ترین قیمت و تخفیفات بالا از بهترین مراکز خرید مجارستان خریداری نمایید.

مراکز خرید مجارستان

مرکز خرید دونا پلاز

دونا پلاز در پایتخت مجارستان بوداپست واقع شد. دونا پلاز در سال 1996 افتتاح گردید. دونا پلاز بیش از 200 فروشگاه را در خود جای داده که در هر فروشگاه اجناس مختلفی از مواد غذایی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته تا لوازم خانگی و الکتریکی با بهترین قیمت و تخفیفات مختلف، فضای مناسبی را برای یک خرید جذاب برای مشتریان خود فراهم کرده است. علاوه ‌بر فروشگاه‌ها، رستوران بزرگ با منوی پربار نیز می‌تواند تجربه طعمی متفاوت از غذاهای بین‌المللی و حتی محلی مجارستانی‌ را به شما هدیه دهد.

مرکز خرید آلی

مرکز خرید آلی در بوداپست، جدیدترین فروشگاه و مرکز خرید مجارستان به حساب می‌آید. آلی با 4 طبقه مجزا مملو از تجهیزات هیجان‌انگیز است. مغازه‌های پوشاک که از بهترین برندهای دنیا هستند در مرکز خرید آلی به وفور یافت می‌شوند. فروشگاه‌های کفش از برترین برندها، لوازم آرایشی با بهترین کیفیت و انواع متنوع اجناس باکیفیت، به راحتی می‌توانند نیاز شهروندان و گردشگران را برطرف کنند. پس از یک خرید طولانی می‌توانید به رستوران، فست فودی یا کافه آلی رفته و طعم بی‌نظیر برگر و پیتزای ایتالیایی و حتی کیک‌های تازه را بچشید.

 مرکز خرید آلی

مرکز خرید روزاکرت

اگر در سفر به مجارستان، نیازمند رفع مایحتاج روزمره خود بودید، مرکز خرید روزاکرت بهترین گزینه خواهد بود. روزاکرت با وجود فروشگاه‌های متعدد از پوشاک و لوازم بهداشتی تا مواد غذایی و... به راحتی می‌تواند همه نیازهای شهروندان و حتی مسافرین را برطرف کند

مرکز خرید لردی هاز (Lurdy Haz)

مرکز خرید لردی هاز دارای فروشگاه‌های زیادی نبوده بنابراین بازدید از آن کمتر بیشتر می‌شود. این مرکز خرید واحدهای تجاری مانند کتاب فروشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، بانک‌ها، شیرینی فروشی، کافه، لوازم خانگی و بوتیک را در خود جای داده است. اما لازم به ذکر بوده که در این مرکز خرید پردیس سینمایی و کافه‌هایی قرار دارند که ارزش بازدید نمودن را خواهند داشت. مرکز خرید لردی هاز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۲ به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مرکز خرید لردی هاز (Lurdy Haz)

مرکز خرید آرنا پلازا

مرکز خرید آرنا پلازا در مام پارک بوداپست قرار گرفته است. آرنا پلازا جزء یکی از مهم‌ترین مراکز خرید مجارستان محسوب می‌گردد. دسترسی به آرنا پلازا بسیار راحت بوده و می‌توان با اتوبوس یا مترو به راحتی به آن دسترسی پیدا کرد. همه نیازهای افراد در مرکز خرید آرنا پلازا به راحتی یافت می‌شوند. علاوه ‌بر لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی، کافه، رستوران، سینما و حتی فروشگاه مواد غذایی نیز در آرنا پلازا با بهترین کیفیت و برندترین‌ها موجود هستند.

مرکز خرید آرنا پلازا

مرکز خرید کامپونا (Campona)

مرکز خرید کامپونا را می‌توان یک مجموعه کامل برای برآورده ساختن نیازهای یک فرد دانست. این مجموعه که از مرکز شهر بوداپست اندکی فاصله داشته فروشگاه‌های مختلفی از جمله اسباب‌بازی فروشی‌ها، لوازم کامپیوتر، وسایل سرگرمی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، مرکز تفریحی و رستوران‌ها را در خود جای داده است. در بخش زیرزمین این مجموعه نیز سوپر مارکت تسکو قرار دارد. در این مرکز خرید آکواریومی بزرگ با ماهی‌های مختلف قرار داشته که همواره توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. مرکز خرید کامپونا همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۰ به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مرکز خرید مام پارک

مرکز خرید مام پارک با این‌که از لحاظ مساحت آن‌چنان بزرگ نبوده اما، سالن‌های سینمایی متعددی را در خود جای داده و همیشه پررفت و آمد و شلوغ است. کافی ‌شاپ مرکز خرید مام پارک چای و قهوه‌های فوق‌العاده‌ای داشته که طعم آن‌ها فراموش نشدنی خواهد بود.

مرکز خرید مام پارک

مرکز خرید Pólus

مرکز خرید Pólus دومین و بزرگ‌ترین مرکز خرید مجارستان به حساب می‌آید. رستوران، کافه، فست فود و سینمای Pólus تجربه‌ای ناب از یک خرید لذت‌بخش به همراه تفریحی عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. رسیدن به مرکز خرید Pólus بسیار ساده بوده و با اتوبوس و مترو سرراست است.

مرکز خرید Pólus

مرکز خرید ماموت

مرکز خرید ماموت با طراحی زیبایی از مجسمه‌ها و طرح‌های دایناسورها و ماموت‌های مربوط به میلیون‌ها سال قبل، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. کافه تریا و رستوران ماموت مکان‌های تفریحی بسیار زیبا و جالبی هستند که می‌توانند اوقات فراغت شما را پر نمایند. مرکز خرید ماموت از دو ساختمان تشکیل شده که هر کدام به راحتی به دیگری متصل می‌شوند و فضایی مناسب برای قرارهای عاشقانه، کاری، تفریحات خانوادگی، سرگرمی و از همه مهم‌تر خرید را فراهم کرده است.

مرکز خرید ماموت

مرکز خرید آرکاد (Arkad)

این مرکز خرید با نام آرکاد در بوداپست قرار دارد که شامل رستوران‌ها، داروخانه‌ها، برندها، سوپر مارکت، اتاق بازی، انواع کالاها و کتابفروشی می‌شود. این رستوران‌ها و کافه‌ها مکان مناسبی برای برطرف نمودن خستگی یک خرید دلچسب هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به رستوران ایتالیایی، رستوران غذاهای آسیایی، برگر کینگ مک‌ دونالد و... اشاره کرد. مرکز خرید آرکاد دارای پارکینگی است که در مدت زمان ۲ ساعت برای استفاده مشتریان رایگان خواهد بود. فروشگاه‌های این مجموعه همه روزه به غیر از یکشنبه‌ها از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۲۲ و در یکشنبه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ مشغول به فعالیت هستند.

مرکز خرید آرکاد (Arkad)

مرکز خرید وست اند سیتی سنتر

اولین و بزرگ‌ترین مرکز خرید در مجارستان، مرکز خرید وست اند سیتی سنتر نام دارد. طبقه همکف به‌طور کامل به رستوران، فست فود و فروشگاه‌های تلفن همراه متعلق است. وست اند سیتی سنتر یک طبقه زیرزمین نیز داشته که شامل فروشگاه کتاب، ادویه فروشی یا عطاری و سوپر مارکت بزرگی می‌شود. طعم شیرینی‌های خوشمزه و غذاهای بی‌نظیر را در رستوران موجود در این مرکز خرید مجارستان می‌توانید تجربه کنید. همچنین فروشگاه‌های متعدد جواهرات و اسباب بازی و از همه جذاب‌تر هدیه ‌سراها، همگی بخش‌های جالب خرید از مرکز بزرگ وست اند سیتی سنتر هستند.

مرکز خرید وست اند سیتی سنتر

سخن پایانی

اگر مقصد سفر خود را مجارستان انتخاب کردید، حتماً به مراکز خرید مجارستان سری بزنید و از خرید در آن‌ها با بهترین تخفیفات و بهترین کیفیت بهره ببرید. دسترسی به تمامی آن‌ها از طریق مترو و اتوبوس به راحتی امکان‌پذیر است. خرید از بهترین برندهای دنیا با قیمتی کم و مناسب تنها در مراکز خرید مجارستان مقدور خواهد بود.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها