مراکز خرید مالدیو

مالدیو از مجمع الجزایر استوایی بوده که سواحلی فیروزه‌ای رنگ، شن‌های نرم و سفید و کلبه‌های چوبی روی آب باعث شده تا به عنوان بهشت استوایی شناخته شود. اما جذابیت‌های مالدیو در اینجا به اتمام نمی‌رسد. وجود مراکز خرید مالدیو کامل‌کننده‌ سفری جذاب به این کشور خواهد بود. چنانچه قصد سفر به مالدیو را داشته باشید، شناخت مراکز خرید آن جهت خرید و گشت و گذار خالی از لطف نخواهد بود.

 

بهترین مراکز تجاری در ماله، پایتخت مالدیو

در ابتدای ورود خود به فرودگاه متوجه مغازه‌های لوکس آن خواهید شد که می‌توانید ضمن مشاهده اقدام به خرید نمایید. قطعاً دیدن برند‌های معروف عطر و لوازم آرایشی، شما را به خرید از چند فروشگاه در این مرکز وسوسه خواهد کرد. بنابراین مراکز تجاری در ماله، پایتخت مالدیو را از دست ندهید.

 

بازارچه محلی ماله

ماله به عنوان پایتخت مالدیو از نظر انواع مراکز خرید و پاساژ‌های مهم تأمین است. در این میان بازارچه محلی این شهر در بین مراکز تجاری مهم، درخشان‌تر و محبوب‌تر به نظر می‌رسد. به محض ورود به این بازار محلی متوجه می‌شوید که خریدی جذاب و هیجان‌انگیز منتظرتان است. این بازار بزرگ، از محبوب‌ترین بازارچه‌های خیابانی در مالدیو محسوب می‌شود که در شمال اسکله قرار دارد. علاوه بر اهالی جزیره، روزانه گردشگران زیادی جذب این بازار می‌شوند.

وجود غرفه‌های زیادی همچون صنایع دستی بومی انتخاب خوبی برای تهیه یادگاری و سوغات از این مسافرت خواهد بود. مهم‌ترین و محبوب‌ترین غرفه‌های این بازارچه مربوط به کیوسک‌های خوراکی محلی است. بازار جزیره اگر چه قدمت بالایی ندارد اما به عنوان معروف‌ترین مراکز خرید مالدیو شناخته می‌شود. تنوع لباس در این مرکز خرید بالا بوده و می‌توانید انواع اجناس و صنایع دستی محلی مالدیو را در این مرکز خرید تهیه نمایید.

لباس‌های تابستانی و شلوار‌های جین از اجناس پر فروش در این بازار به شمار ‌می‌روند. لازم به ذکر است با توجه به محلی بودن بازار، با فرهنگ و هنر مردم مالدیو آشنا خواهید شد. شایان ذکر است که بازارچه محلی ماله از فضایی شاد و رنگارنگ برخوردار بوده که همین زیبایی منحصربه‌فرد، آن را به فضایی دلچسب برای عکاسی تبدیل کرده است. این مرکز خرید بین ۸ صبح تا ۱۱ شب فعالیت مستمر دارد.

 

فروشگاه ماره اسکوبا، مخصوص دوستداران غواصی!

اگر به غواصی علاقه‌مند هستید مراجعه به این فروشگاه خالی از لطف نخواهد بود. آب‌های مالدیو جهت غواصی انتخاب خوبی محسوب می‌شود. هر آنچه از بهترین برند‌های جهانی لازم دارید در این فروشگاه که در ماله قرار دارد، به فروش می‌رسد. ضمن اینکه خدمات مغازه به همین جا ختم نمی‌شود. بهترین مربی‌های غواصی جهت آموزش آن به گردشگران آماده خدمات‌رسانی هستند. چنانچه قصد آموزش غواصی و تهیه لوازم آن را دارید می‌توانید با‌یه تیر دو نشان بزنید و به این فروشگاه مراجعه کنید.

 

بازار خیابانی  Majeedhee Magu

در مرکز شهر مالدیو متوجه این بازار خیابانی پر جنب و جوش و محبوب خواهید شد. در این بازار کالا‌هایی همچون لباس و زیورآلات و لوازم الکترونیکی، مواد غذایی و سایر لوازم مورد نیازتان به راحتی یافت می‌شود. توجه داشته باشید برای خرید از بازارچه چانه زدن را فراموش نکنید که یکی از کار‌های رایج و ضروری در خرید از بازارچه‌های مالدیو است.

برای میل کردن غذا در بازار انتخاب‌های زیادی خواهید داشت که کافه آسیانا به عنوان بهترین کافه‌های بازار در این بازارچه خدمات‌رسانی می‌کند. فعالیت این بازارچه نیز از ۹ صبح تا ۱۱ شب است. لوازم آرایشی و بهداشتی محلی، زیورآلات سنتی، ماهی خشک‌شده و ماهی دودی بسته‌بندی را می‌توانید به راحتی از این بازارچه تهیه نمایید.

 

فروشگاه Le Cute، فروشگاه معاف از مالیات محصولات زیبایی

این فروشگاه یکی از محبوب‌ترین بازار‌ها برای علاقه‌مندان به محصولات آرایشی و بهداشتی، به خصوص عطر و ادکلن محسوب می‌شود. این فروشگاه یکی از شناخته شده‌ترین فروشگاه‌های مالدیو است. لوازمی همچون آرایشی، بهداشتی، لوازم مراقبت شخصی و حتی لوازم آرایشی گیاهی را به راحتی در این مرکز خرید می‌توانید تهیه نمایید. این فروشگاه همه روزه از ساعت ۹ و نیم صبح تا ۱۱ شب در حال فعالیت است که در روز‌های جمعه از ۴ تا ۶ بعدازظهر و از ۸ تا ۱۱ شب فعالیت دارد.

 

مرکز تجاری STO، قطب پر جنب و جوش خرید در مالدیو

تجربه خرید از این مرکز با سایر مراکز خرید مالدیو متفاوت خواهد بود. طبقه‌ اول فروشگاه به لوازم منزل اختصاص داده شده و طبقات دوم و سوم جهت تهیه انواع سوغات است. همواره تعداد زیادی از اهالی مالدیو و گردشگران از این مجموعه بازدید دارند. در واقع مرکز تجاری STO را می‌توان یک سوپراستور دانست که انواع بهترین هدایا و سوغات در آن خریداری می‌شود. این مجموعه هر روز از ۸ و نیم صبح تا ۱۰ شب در حال خدمات‌رسانی به گردشگران و خریداران است. کالا‌هایی همچون صنایع دستی و سوغاتی‌های محلی و گجت‌های الکترونیکی را می‌توانید از این مرکز خرید تهیه نمایید.

 

آیلند بازار (Island Bazaar) بازار جزیره، بوتیک مجلل به سبک اروپایی

تجربه‌ای خریدی منحصربه‌فرد را در این بوتیک مجلل می‌توانید کسب کنید. بهترین و لوکس‌ترین کالا‌های مرتبط با سبک زندگی در کنار بهترین صنایع دستی محلی که توسط شایسته‌ترین هنرمندان داخلی ساخته شده است؛ در این مرکز به فروش می‌رود. چنانچه به دنبال سوغاتی گران‌ قیمت و بی‌نقص هستید، مراجعه به این فروشگاه برایتان مفید خواهد بود. کوسن‌های سنتی، کیف، مگنت‌های دست‌ساز و... در کنار بهترین کیفیت و زیباترین طرح و رنگ در این مرکز تجاری به فروش می‌رسد. محصولات متنوعی دیگری همچون زیورآلات دست‌ساز، شال و روسری، آثار مکرمه بافی و ظروف دست‌ساز در این فروشگاه برای فروش به نمایش گذاشته می‌شوند. از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر و روز‌های جمعه از ۴ تا ۶ بعدازظهر امکان بازدید و خرید از این مرکز وجود دارد.

 

مرکز خرید سنتر مال در مالدیو

چنانچه به دنبال خرید کالا‌های لوکس و برند هستید، پیشنهاد می‌شود به مرکز خرید سنتر مال مراجعه کنید. این فروشگاه از دسته مراکز خرید بزرگ و بسیار زیبا بوده که انواع برند‌های روز دنیا را می‌توان در آنجا پیدا کرد. قطعاً لذت خرید از مرکز خریدی لوکس و با دکوراسیونی شیک تجربه لذت‌بخشی برایتان رقم خواهد زد. این مرکز خرید ضمن برخورداری از رستوران‌های خوب، محوطه‌ای را برای بازی بچه‌ها در نظر گرفته است.

سالن‌های زیبایی و اسپا و رستوران‌های مشهور بین‌المللی در این مرکز خرید قرار دارد. مرکز خرید سنتر مال هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب مشغول به فعالیت است. انواع کالا‌های مورد نیاز همچون پوشاک برند و لوازم خانگی لوکس را می‌توان از این مجموعه تجاری تهیه کرد.

 

منطقه‌  Chaandhanee Maguدر مالدیو

این مرکز محبوب در میان دیگر مراکز تجاری مالدیو، این امکان را به گردشگران و افراد می‌دهد که تنوع وسیعی از صنایع دستی محلی و محصولات وارداتی خارجی را مشاهده و خریداری نمایند. در این منطقه بیشتر محصولات خارجی که به فروش می‌رسد مربوط به کشور سنگاپور است. همین موضوع باعث شده تا اهالی منطقه به نام بازار سنگاپور آن را معرفی نمایند. زمان مراجعه به این بازار از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب است. انواع لباس‌های محلی، منسوجات دست‌بافت محلی و قایق‌های مینیاتوری چوبی به عنوان سوغات و هدیه را می توانید از این بازار خریداری نمایید.

 

بوتیک نالا (Nala Boutique)، فروشگاه مد در مالدیو

مجموعه‌ای از بهترین پوشاک و زیورآلات گران ‌قیمت، لوکس و مجلل را در این فروشگاه مشاهده خواهید کرد. گردشگاه Kurumba در این مرکز خرید قرار گرفته که به عنوان محبوب‌ترین فروشگاه‌های سوغات و پوشاک در مالدیو شناخته می‌شود. لوازمی همچون اسباب‌بازی و لباس کودک تا لوازم و پوشاک مخصوص بانوان و هر چه که به مد مربوط باشد در این فروشگاه قابل دسترس خواهد بود.

این مجموعه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه‌ صبح تا ۱۰ شب در حال فعالیت است. روغن نارگیل، لباس‌های مخصوص ساحل و صنایع دستی و سوغاتی‌های سنتی مالدیورا را نیز می‌توان از این مرکز تهیه کرد. گران‌ترین لباس‌ها و زیورآلات را در بوتیک نالا خواهید یافت. از این مرکز خرید به عنوان معروف‌ترین فروشگاه‌های لباس در سرتاسر مالدیو یاد می‌شود.

 

بازار ماهی در مالدیو

بازار ماهی از مکان‌هایی است که در سفر مالدیو باید رفتن به آن را در تجربه سفر خود ثبت کنید. با مراجعه به این بازار و دیدن ماهی‌گیری مردم محلی و فروش آن‌ها، می‌توانید با روح مالدیو ارتباط برقرار نمایید و روز هیجان‌انگیزی داشته باشید. ماهی تن، اختاپوس و ماهی‌های مخصوص نواحی حاره را در این بازار می‌توانید مشاهده کنید.

 

سوغاتی فروشی آنگولو، یک فروشگاه جذاب و صمیمی

چنانچه به دنبال تهیه سوغاتی با هزینه مناسب برای دوستان و آشنایان خود هستید، سوغاتی فروشی آنگولو انتخاب خوبی خواهد بود. این مغازه فضایی بسیار صمیمانه دارد که گردانندگان در آن به راحتی انگلیسی صحبت می‌کنند که این خود نوعی موهبت محسوب می‌گردد. می‌توانید صنایع دستی متفاوتی که با پوست نارگیل و صدف دریایی ایجاد شده‌اند را در سوغاتی فروشی آنگولو تهیه نمایید. از این مغازه می‌توان به عنوان یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید مالدیو یاد کرد. ساعت کاری مجموعه همه روزه از ۱۰ صبح تا ۹ شب است.

 

اُئِوالی، فروشگاهی لوکس و پر از سازه ‌های هنری

در این بازار فرهنگ، هنر‌های دستی و طراحی مالدیو در کنار هم قرار دارند. این فروشگاه یکی از آثار هنری از مراکز خرید در مالدیو به شمار می‌رود که با سبک لوکس و منحصربه‌فرد خود، ثروتمندان مجمع الجزایر را مخاطب خود قرار داده است. این مرکز خرید به عنوان مرکزی هنری در مالدیو، تولیدات برند خود را با الهام از اقیانوس و ساحل اجرا می‌نماید. انواع نقاشی‌های مالدیوی، شمع، کیف‌های دست ساز، زیورآلات و جواهرات همگی در این مرکز خرید قابل دسترس هستند.

 

برندلوم در مالدیو

در سال ۲۰۱۸ برندلوم با همکاری سه شریک در جهت ارتقای سطح زندگی در مالدیو افتتاح گردید. این مرکز با هدف پوشش بهتر برای مردم اقدام به احداث مغازه‌ها نمودند تا به عنوان نماینده انحصاری فروش محصولات بهترین و معروف‌ترین برند‌های جهان شناخته شوند. همچنین در کنار بهترین برند‌های جهان محصولاتی همچون چاقوی جیبی، چمدان، کوله پشتی و... به بازار ارائه می‌کند. بهترین عینک‌ها از کمپانی پولار ایتالیا توسط برندلوم به مالدیو وارد می‌شود.

 

جوئل کرفت عاشقان جواهرات در مالدیو

جوئِل کرفت به عنوان یکی از مراکز بزرگ و معتبر جهت ارائه برند‌های جواهرات در مالدیو محسوب می‌شود. توجه سازندگان به اصل مشتری مداری و ارائه بهترین خدمات یکی از دلایل شناخته شدن این مرکز است. جواهرات در این مجموعه بر اساس بهترین کیفیت و با دقت و ظرافت بالایی طراحی و ارائه می‌شود. این فروشگاه با محصولات لوکس و با کیفیت خود جایگاهی ویژه برای عاشقان جواهر به خود اختصاص داده است. فروشگاه جوئل کرفت در مالیدو در رابطه با عرضه جواهر و زیورآلات، در جایگاه خوبی قرار دارد.

سخن پایانی

یکی از جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری در جهان مجمع الجزایر مالدیو است که در جزیره‌های استوایی قرار دارد. مکان‌های تاریخی و باستانی در کنار مراکز خرید مالدیو، آن را به مقصدی جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است. مراکز و فروشگاه‌های خرید با برخورداری از کیفیت بالا و ارائه لوازم لوکس توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها