مراکز خرید دبی

سفر همیشه یکی از هیجان‌انگیزترین و فراموش‌ نشدنی‌ترین خاطرات زندگی هر کسی محسوب می‌گردد. یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سفر، بازدید از مراکز خرید شهر مقصد و خرید اقلام مورد علاقه برای هر فرد خواهد بود. رفتن به این مراکز علاوه بر خرید اقلام ضروری و سوغات، فرصتی برای گردشگران فراهم می‌کند تا با فرهنگ و تاریخ مردم آن شهر آشنا شوند. دبی بزرگ‌ترین مرکز خرید مدرن جهان را در خود جای داده، اما در زیر نمای بیرونی مدرن آن، شهر مملو از بازار‌ها و مراکز خرید در فضای باز است.

مراکز خرید دبی

 

اوت لت مال دبی

اوت لت‌ها به این موضوع تمایل دارند محصولاتی را بفروشند که در فروشگاه‌های برند بزرگ فروخته نمی‌شوند یا دیگر مد نیستند. این نوع کالا‌ها با تخفیف‌های بسیار زیاد (۴۰ تا ۹۰ درصد) عرضه می‌گردند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به مد اهمیتی نداده و مطابق آن پیش نمی‌روید، اما می‌خواهید از برند‌های معروف با قیمت مناسب خرید کنید، پس اوت لت‌ها برای شما مناسب خواهند بود.

اوت لت مال دبی با بیش از ۱۲۰۰ برند بین‌المللی، معروف‌ترین اوت لت دبی است. در این فروشگاه شما می‌توانید لباس، کیف، کفش، لوازم منزل، جواهرات، لوازم آرایشی، عطر و حتی تلفن همراه و کامپیوتر نیز خریداری نموده و همچنین می‌توانید بدون پرداخت هزینه از شهربازی کوچک موجود در این مرکز خرید استفاده نمایید. در یکی از بهترین مراکز خرید دبی، می‌توانید پس از یک روز طولانی خرید و گشت و‌ گذار در سالن استراحت کرده و در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه قهوه رایگان به عنوان هدیه دریافت کنید. این مرکز در خروجی جاده العین قرار دارد و با تاکسی یا اتوبوس به راحتی قابل دسترسی خواهد بود.

اوت لت مال دبی

 

دراگون مارت

دراگون مارت بدون شک یکی از متنوع‌ترین مراکز خرید دبی نام دارد. این مرکز خرید بزرگ‌ترین مرکز خرید چین در خارج از کشور به شکل اژد‌ها بوده و مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰۰۰ مترمربع را در برمی‌گیرد. مهم‌ترین برتری دراگون مارت این است که می‌توانید انواع کالا‌های ارزان قیمت چینی را از صنف مصالح ساختمانی تا اصناف پوشاک، لوازم‌ التحریر و لوازم اداری خریداری کنید. دراگون مارت در جاده العین قرار گرفته و ضمناً با تاکسی یا اتوبوس به راحتی قابل دسترسی خواهد بود.                    

مرکز خرید ابن بطوطه

 ابن بطوله یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید در دبی نام دارد، اما شهرت و آوازه آن به این ویژگی محدود نمی‌شود. ابن بطوطه افزون بر این‌که یک مرکز خرید بسیار وسیع است، یک مرکز فرهنگی و تاریخی نیز به حساب می‌آید. این مرکز خرید به نام محمدبن بطوطه، مسافر مراکشی نام نهاده شده و به دلیل این نام، سبک ساخت و معماری به خصوصی دارد.

مرکز خرید ابن بطوطه شش قسمت ایران، چین، هند، اندلس، مصر و تونس را در خود جای داد. یعنی شش بخشی که ابن بطوطه مراکشی در طول زندگی خود در آن سفر کرده بود و معماری هر قسمت کاملاً با معماری سنتی سازگاری دارد. این شیوه ساخت خاص و جذاب، مرکز خرید ابن بطوطه را به یکی از زیبنده‌ترین مراکز خرید دبی تبدیل کرده است؛ به‌طوری که کاوش در این بازار یک تفریح ​​خوب و جذاب به حساب می‌آید.

مرکز خرید ابن بطوطه

 

سیتی سنتر دیره

قبل از ساخت و احداث ابن بطوطه، مال امارات و دبی مال، مرکز شهر دیره عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی را به خود اختصاص داده بود. مرکز خرید لوکس دیره بسیاری از برند‌های پیشرو جهان را در طبقه‌بندی‌های گوناگون از لوازم خانگی گرفته تا پوشاک در خود جای داد. همچنین این مرکز خرید دارای شعبه‌هایی از Ikea و Carrefour  (یک هایپر مارکت زنجیره‌ای فرانسوی) است.

به این نکته توجه نمایید که در مرکز شهر دیره نمی‌توانید توقع خرید کم‌ بها و مقرون به‌صرفه را داشته باشید، اما تقریباً همه چیز را در این مکان خواهید یافت. فارغ از این مسائل، محله خرید جذاب دبی با یک سالن بولینگ، ۱۱ سالن سینما، یک شهربازی سرپوشیده هیجان‌انگیز، ۵۰ رستوران و فست فود نیز یک مرکز تفریحی کامل محسوب می‌شود.

دبی مال

مرکز خرید دبی قسمتی از پروژه عظیم برج خلیفه، بلندترین برج جهان به حساب می‌آید. در حال حاضر دبی مال به عنوان وسیع‌ترین مرکز خرید و سرگرمی در جهان شناخته می‌شود. دبی مال در سال ۲۰۰۸ با ۱۰۰۰ فروشگاه احداث و افتتاح شد و در سال‌های نه چندان دور تعداد فروشگاه‌های آن به ۱۲۰۰ عدد رسیده است.

اولویت و مزیت‌های بزرگ این مرکز خرید از جمله نزدیکی به مرکز شهر و هتل‌های مجلل، تبادل حمل و نقل راحت، آن را به یکی از فروشگاه‌های بزرگ تبدیل کرده است. در دوست داشتنی‌ترین مراکز خرید دبی در دبی مال، علاوه بر شعبه‌های برند‌های معروف دنیا، سرگرمی‌های زیادی نیز وجود دارند. مثل آکواریوم، پیست یخ، سینما و رستوران‌های مختلف که همه نوع ذوق، طبع و سلیقه‌ها را پوشش داده و شما می‌توانید یک روز شاد و خاطره‌انگیز را برای خرید سپری کنید.

دبی مال

 

مال امارات

اگر کسی بگوید که مال امارات یکی از بهترین مراکز خرید دبی نام داشته، حق با او خواهد بود. در مرکز خرید امارات، مانند برترین مراکز خرید دبی، برند‌های معروف دنیا در مناطق مختلف شعبه دارند. مزیت این فروشگاه این است که حتی اگر در آن برهه از زمان بودجه معمولی داشته باشید، می‌توانید خرید خوبی انجام دهید.

این فروشگاه دارای شعبه‌هایی از برند‌های لوکس پرادا، دیور، گوچی و والنتینو و همین‌طور برند‌های بزرگی مانند زارا، آچاندام و مانگو است. مرکز خرید امارات دارای جاذبه‌های متعددی مانند شهربازی، سینما، تئاتر و رستوران بوده که این مجموعه‌ها نیز بسیار پرطرفدار و متنوع هستند. اما وسیع‌ترین و بزرگ‌ترین جاذبه امارات را، منطقه اسکی سرپوشیده آن می‌دانند که امکان اسکی در برف واقعی را فراهم آورده‌اند.

مال امارات

 

مرکز خرید مارینا مال

مارینا مال در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده و شما در ۴ طبقه آن می‌توانید همه چیز را بیابید و تقریباً تمام نیاز خود را در این مرکز خرید برطرف نمایید. شعبه‌ای از سوپر مارکت انگلیسی Waitrose نیز در مرکز خرید مارینا قرار دارد که بهترین و خوش‌طعم‌ترین غذا‌ها را به افراد ارائه می‌دهد.

در مارینا مال نیز مثل اکثر مراکز خرید، امکانات تفریحی مانند پارک کودک، سالن سینما، فودکورت و ... قرار گرفته‌اند. یکی از ویژگی‌های Marinamal که برای علاقه‌مندان هری پاتر بسیار جذاب و شگفت‌انگیز خواهد بود، طراحی سقف این مجموعه بوده که به سبک سقف مدرسه هاگوارتز شهرا طراحی گردید. یکی دیگر از ویژگی‌های مارینا مال کم بودن حد فاصل منطقه خرید تا دریا است. این منظره زیبا و منحصربه‌فرد سبب شده تا مارینا مال یکی از محبوب‌ترین مناطق خرید برای گردشگران باشد تا از استراحت در کافه‌ها و رستوران‌های مشرف به دریا لذت ببرند.

مرکز خرید وفی سیتی

وافی سیتی بدون تردید یکی از مجلل‌ترین مراکز خرید دبی نام دارد. این مرکز خرید با تأثیر از معماری باشکوه گنبدی شکل مصر با پنجره‌های بزرگ طراحی گردید. تصاویری از فراعنه و بزرگان مصر بر دیوار‌ها طراحی و نقاشی شده‌ و مجسمه‌های فراعنه مصر در مقابل شهر وفی قرار گرفته‌اند و جلوه‌ای متمایز را برای این مرکز خرید آفریده‌اند. نکته حائز اهمیت آن است که قبل از برنامه‌ریزی برای خرید و بازدید از مراکز خرید به این نکته توجه نمایید که قیمت‌ها در شهر وافی نسبت به سایر مراکز خرید دبی نسبتاً بالاتر خواهد بود.

در شهر وافی ۳۵۰ مغازه، ۳۰ رستوران، یک فروشگاه بزرگ و یک سوپر مارکت وجود دارند. همین‌طور اگر به کالا‌های عربی علاقه‌مند هستید، در یکی از ۱۵۰ مغازه عربی سوق خان مرجان در شهر وافی، وسایل جالبی را می‌یابید. دسترسی به شهر وافی با مترو آسان خواهد بود. نزدیک‌ترین ‌ایستگاه مترو به  Wifi City Healthcare City  در خط سبز مترو قرار گرفته است. نکته مهم این بوده که حتماً برای پیاده‌روی در این مرکز خرید کفش مناسب بپوشید زیرا پیاده‌روی پرجنب و جوش و طولانی در پیش خواهید داشت.

مرکز خرید وفی سیتی

 

مرکز خرید الغریر

مرکز خرید الغریر در سال‌هایی ساخته شده که دبی با حال حاضر تفاوت بسیار زیادی داشت. امروزه دبی آکنده از مراکز خرید باشکوهی است که هر کدام از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین عنوان در جهان برخوردار هستند. این مرکز خرید در سال ۱۹۸۰ افتتاح گردید و می‌توان گفت که به درستی یکی از اولین مراکز خرید دبی نام گرفت.

معماری غیرترکیبی از سبک‌های عربی و مدرن بوده و در قیاس و سنجش با سایر مراکز خرید ردپای کوچکی دارد، اما به دلیل گونه‌های مختلف اجناس و قیمت‌های مناسب و مقرون به‌صرفه، ارزش دیدن را خواهد داشت. در مرکز خرید الغریر به غیر از برند‌های معروف، می‌توانید محصولات عربی مانند فرش و جواهرات و صنایع دستی آفریقایی را نیز بیابید. این مرکز خرید رستوران، کافه و سینما را نیز در خود جای داد. دسترسی به الغریر با مترو بسیار آسان است.

مرکز خرید جمیرا پلازا

جمیرا پلازا که در امتداد جاده ساحلی معروف جمیرا واقع شده، یک مرکز خرید کوچک و قدیمی است؛ که با وجود مراکز خرید بزرگ و متنوع، همچنان هواداران مخصوص به خود را دارد. این مرکز خرید با نمای صورتی زیبای خود سرگرمی‌های متنوعی را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته و برای کسانی مناسب بوده که از شلوغی مراکز خرید بزرگ خسته شده‌اند و به خرید از برند‌های معروف علاقه‌مند نیستند. این مرکز خرید با ترکیب جالبی از فروشگاه‌های مستقل به شما خدمات ارائه می‌دهد. می‌توانید در یک مغازه تی‌شرت فروشی تی‌شرت مورد نظر خود را طراحی نمایید و خلاقیت خود را آزمایش کنید.

همچنین می‌توانید از مغازه‌های طب سنتی دیدن کرده و در مغازه‌های کوچک سوغاتی یا یادگاری‌های مخصوص خود را خریداری نمایید. یکی دیگر از تفاوت‌های جمیرا پلازا با دیگر مراکز خرید دبی این بوده که اکثر مردم محلی برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند. همچنین یک سالن نمایشگاه در جمیرا پلازا وجود دارد که در آن برنامه‌های فرهنگی مختلفی اجرا می‌شوند. یک فروشگاه بزرگ صنایع دستی و زمین بازی کودکان نیز در طبقه بالا این مرکر قرار گرفته است.

جمیرا پلازا نزدیک به هتل‌های معروف شهر قرار دارد و به راحتی قابل دسترسی است. هتل‌ها و آپارتمان‌های مبله در مجتمع جمیرا پلازا برای اجاره همواره آماده هستند. بنابراین، اگر یک مرکز خرید جمع و جور اما مجهز و متنوع را به خرید و گذراندن وقت در مراکز خرید بزرگ و شلوغ ترجیح می‌دهید، جمیرا پلازا بهترین انتخاب خواهد بود. برای رفع خستگی می‌توانید در کافه‌ها و رستوران‌های مجموعه استراحت کنید و گشت و‌ گذار و خرید را از سر بگیرید.

مرکز خرید جمیرا پلازا

 

مرکز خرید مرکاتو

ریشه کلمه مرکاتو به زبان ایتالیایی برمی‌گردد و به معنای انبار است. این نام ایتالیایی بی‌دلیل برای این مرکز خرید انتخاب نشد. زیرا معماری این مرکز خرید شباهت بسیاری به معماری دوره رنسانس در این کشور دارد. معماری داخلی این فروشگاه نیز شما را به یاد قدم زدن در مراکز خرید بزرگ کشور‌های اروپایی مانند ایتالیا و فرانسه می‌اندازد. مرکز خرید مرکاتو علاوه بر معماری زیبا و مجلل، بیش از هزار فروشگاه را در خود جای داده و یکی از مراکز خرید دبی بوده که در آن فروشگاه‌ها و برند‌های بسیاری از سراسر جهان قرار گرفته‌اند.

برند‌هایی مانند نایک، نیوبالنس، تامی هیلفیگر و ... در این مرکز خرید شعبه دارند. به غیر از پوشاک، برای تمامی سنین، فروشگاه‌های کیف و کفش، جواهرات، ساعت، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... نیز در مرکز خرید مرکاتو عرضه می‌گردند. می‌توانید ساعت‌ها به گشت و ‌گذار در این مرکز خرید بپردازید و خسته نشوید، زیرا امکانات تفریحی مرکز خرید مرکاتو نیز عالی هستند. یک کتابخانه اسباب بازی برای کودکان و خانواده‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها، سینما و یک سوپر مارکت بزرگ همگی در این مجموعه قرار گرفته‌اند.

تنوع زیاد رستوران‌ها و کافه‌ها سبب ایجاد روحیه‌ای شاد در این مرکز خرید خواهد شد. «سینما وکس» که سینمای مجلل و خارق‌العاده این مجموعه است، تجربه جدیدی از سینما رفتن را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی دیگر از نقاط قوت این مجموعه این بوده که برگزاری بسیاری از نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های توسط کشور‌های اروپایی در دبی در این مجموعه صورت می‌پذیرند. همچنین در اتاق مد این فروشگاه معروف‌ترین برند‌های دنیا محصولات جدید خود را به نمایش می‌گذارند.

مرکز خرید برجمان

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی، مرکز خرید برجمان نام دارد که به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی به آن بسیار راحت و آسان است. این مرکز خرید ۳۲۰ فروشگاه با برند‌های معروف دنیا را شامل می‌شود. از برند‌های لوکس و گران قیمت مانند لویی ویتون گرفته تا برند‌های دیگر مانند گاز، می‌توانید آنچه را که می‌خواهید در مرکز خرید برجمان پیدا کنید.

مرکز خرید برجمان از یک بخش قدیمی و یک بخش جدید تشکیل شد. قسمت قدیمی مملو از مغازه‌های لوکس برند‌های بین‌المللی است. در این مرکز خرید می‌توانید انواع غذا‌های لذیذ و غذا‌های اصلی را با بهترین کیفیت در ۴۰ رستوران و کافه نوش‌جان کنید. سینما وکس، سوپر مارکت بزرگ، پارک و پارکینگ مجهز از دیگر امکانات این مرکز خرید بالای تپه و زیبا به حساب می‌آیند.

مرکز خرید فستیوال سنتر دبی

مرکز فستیوال دبی یک مرکز خرید خیره‌کننده در ساحل نهر بوده که بسیاری از برند‌های در سطح جهانی را در خود جای داده است. این مرکز خرید به دلیل امکانات تفریحی فراوان، نزدیکی به ساحل و مناظر بسیار جذاب در بین گردشگران بسیار محبوب واقع گردید. فروشگاه‌های این مرکز خرید از بهترین برند‌های پوشاک گرفته تا لوازم خانگی، مبلمان، لوازم الکترونیکی و ... را به گردشگران عرضه می‌کنند. اگرچه برای خرید از فروشگاه‌های مجلل و گران قیمت این مرکز خرید باید مقداری پول در حساب خود داشته باشید، اما جشنواره‌ها و مناسبت‌های مختلف سبب می‌شوند این مرکز خرید، محصولات خود را برای مدت طولانی با قیمت‌های مناسب و باتخفیف عرضه نماید.

در کنار ساختمان مرکزی فستیوال دبی مسیری برای پیاده‌روی در کنار ساحل و مشاهده مغازه‌های طبقه همکف وجود دارد. به علاوه، قایق‌های تفریحی لوکس، رستوران‌ها و کافه‌ها با غذا‌ها و نوشیدنی‌های درجه یک روز شما را زیباتر می‌کنند. مجموعه سینمایی دبی فستیوال سنتر مال شما را به تماشای فیلمی فراموش نشدنی دعوت می‌نماید. همچنین سالن بولینگ، زمین بازی کودکان، سوپر مارکت و پارکینگ با ظرفیت ۱۳۰۰۰ خودرو از دیگر امکاناتی هستند که این مرکز را به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید دبی تبدیل کرده است.

مرکز خرید فستیوال سنتر دبی

 

مرکز خرید الکرامه

شاید شما به دنبال مراکز خرید مقرون به‌صرفه‌تری در دبی هستید و نمی‌خواهید تمام پول خود را صرف خرید کالا‌های لوکس در مراکز خرید پرزرق و برق دبی کنید؛ پس لازم است سری به مرکز خرید الکرامه بزنید. اینجا که یکی از قدیمی‌ترین بازار‌های دبی نام دارد، مملو از فروشگاه‌هایی است که اقلام مختلف خود را به شما عرضه می‌نمایند. امروزه برخی از فروشگاه‌های این مرکز خرید بازسازی شده‌اند، اما همچنان می‌توانید مغازه‌هایی را بیابید که بتوانید آن‌چه را که مورد نیاز شما بوده با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهند. در این مرکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌هایی قرار گرفته‌اند که پس از یک خرید طولانی مدت، می‌توانید در آن‌ها به استراحت بپردازید.

بازارچه طلا

بازار طلای دبی بدون شک یکی از بهترین مقاصد خرید در دبی به حساب می‌آید که سالانه میلیون‌ها بازدید‌کننده از ۳۸۰ رستوران و فروشگاه آن بازدید می‌کنند. شما می‌توانید هر نوع زیورآلاتی مورد علاقه خود را در این بازار بیابید. از آن‌جایی‌که دبی از مالیات پایینی برخوردار بوده و یکی از مراکز عمده تجارت بین‌المللی طلا محسوب می‌گردد، قیمت آن اغلب مطابق با استاندارد‌های جهانی است. این بازار توسط دولت کنترل و مدیریت می‌شود که در راستای حفظ کیفیت و ارزش فروش طلا تلاش می‌نماید.

کوچه‌های باریک این بازار مملو از طلا فروشی‌ها بوده و ویترین آن‌ها مملو از دستبند، النگو و گردنبند طلا هستند. اگر به طلا علاقه دارید، به خرید طلا در بازار دبی شک نکنید. طلای دبی ۲۴ عیار است و به دلیل عدم دریافت مالیات واردات، از ایران ارزان‌تر خواهد بود. اما اگر به طلا علاقه‌ای نداشته باشید، حداقل برای دیدن آن‌ها به این بازار سر بزنید. این انگشتر با وزن ۶۴ کیلوگرم سنگین‌ترین انگشتر طلای جهان نام گرفته و در یکی از غرفه‌های بازار در مرکز آن به نمایش در آمده است.

بازارچه پارچه

روبه‌روی مرکز خرید قدیمی دبی کریک بانک مغازه‌هایی وجود دارد که پارچه‌های رنگی مختلف و طرح‌های ساتن، ابریشم، پنبه و ... را به فروش می‌رسانند. این بازار پارچه دبی و یکی از بهترین مراکز خرید دبی برای پارچه و همچنین مکانی برای خرید لباس‌های سنتی عربی به حساب می‌آید. بهترین لباس‌های سنتی عربی با نازل‌ترین قیمت‌ها در این بازار توسط ماهرترین خیاطان عرب یافت می‌شوند. خیاطان این بازار ظرف چند روز بهترین کت و شلوار یا لباس را برای شما آماده خواهند کرد. این بازار یک بازار سنتی مرمت شده با سقف چوبی است که خرید را حتی در گرم‌ترین روز‌های سال به تجربه‌ای دلپذیر تبدیل می‌کند.

بازارچه ادویه

می‌توان گفت بازار دبی در الراس سال‌ها به دلیل قرار گرفتن در خلیج فارس مملو از ادویه‌های عجیب و غریب از سراسر خاورمیانه بوده است. از این بازار که عبور می‌کنید، بوی ادویه‌ها و ظاهر رنگارنگ ظروف آن‌ها، شما را بی‌خبر به سمت خود می‌کشانند. در این بازار می‌توانید انواع ادویه و ترشی کفیر، کاری و ظروف پخت و پز، قهوه و هر سوغاتی غذایی که می‌خواهید خریداری نمایید. تنوع در این بازار به قدری زیاد بوده که می‌توانید ادویه‌جات را از سراسر دنیا در این بازار پیدا کنید. از آن‌جایی‌که این بازار جزء جاذبه‌های گردشگری دبی محسوب نمی‌شود، قیمت‌های آن بسیار مناسب خواهد بود. پس خرید آن‌ها را از دست ندهید.

بازارچه عطر

این بازار یکی از بهترین مراکز خرید دبی در منطقه بور است که با غرفه‌های کوچک واقع در خیابان پرپیچ و خم بیش از ۴۰ سال قدمت دارد. در این غرفه‌ها می‌توانید انواع شیشه‌های عطر رنگارنگ، عود، بافور، عطر‌های طلایی، عطر‌های جامد با بوی چوب مناسب با هر شخصیتی را پیدا کنید. عطر‌های موجود در بازار طبق دستور‌العمل‌هایی ساخته می‌شوند که از نسلی به نسل دیگر منتقل خواهند شد. برخی از آن‌ها بر پایه الکل و برخی دیگر بر پایه روغن هستند. در این‌جا حتی می‌توانید درخواست نمایید که عطر مورد علاقه‌تان را برای شما بسازند.

بازارچه مدینه

بازار مدینه یکی از پاساژ‌های دبی با ۷۵ مغازه در منطقه ساحل جمیرا است. این مجموعه دو هتل و حدود ۵۰ بار و رستوران را شامل می‌شود. علاوه بر خرید، می‌توانید با قایق‌های سنتی نیز در منطقه بازار سفر کنید. این بازار در شب بسیار دیدنی بوده زیرا بادگیر‌های بالای این بازار در شب روشن خواهند شد. در این بازار همه چیز از تی‌شرت گرفته تا اسباب بازی، گجت و لپ تاپ به فروش می‌رسند.

سخن پایانی

دبی با ۹۶ مغازه، بهشتی برای خریداران به حساب می‌آید. شهری مدرن و مجلل که با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی و کسب و کار‌های مختلف سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جذب می‌کند. مراکز خرید مختلف در دبی پاسخگوی هر سبک و سلیقه‌ای هستند و گردشگران را جذب خود می‌نمایند. باز هم این تنوع سبب گردید تا هر محصولی با هر برندی را بتوان در این شهر یافت. در این مقاله به بررسی بازار‌های مختلف دبی پرداخته‌ایم. همه جاذبه‌های دبی را نمی‌توان در یک سفر بازدید کرد. در نتیجه بهتر است که مرکز تجاری مورد نظر خود را انتخاب نموده و سفر خود را با توجه به سلیقه و علایق خود برنامه‌ریزی کنید.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها