مراکز خرید پوکت

آیا تا به الان به شهر پوکت سفر کرده‌اید؟ آیا از نزدیک از مراکز خرید این شهر دیدن کرده‌اید؟ پوکت یکی از شهرهای بزرگ و زیبا در کشور تایلند بوده که در خود مراکز خرید بسیار زیادی را جای داده است. این مراکز به قدری عالی هستند که تبدیل به یکی از جاهای دیدنی در شهر پوکت شده است.

برترین مراکز خرید پوکت

پوکت، یکی از شهرهای زیبا و جذاب در تایلند بوده که به دلیل رفت‌وآمد گردشگران، مراکز خرید بسیار زیادی را در خود جای داده است. این مراکز به قدری جذاب و خاص هستند که توانسته‌اند جزوی از مراکز تفریحی و گردشگری در این شهر شود. شما می‌توانید کالاهای مختلف و متنوعی را همراه با برندهای مشهور جهانی پیدا کرده و خریداری کنید. این مراکز به قدری جذاب و عالی هستند که هر کدام از آن‌ها ارزش رفتن و دیدن داشته و می‌توانند خرید ایده‌آلی را برای شما ایجاد کنند.

مرکز خرید جانگ سیلون پوکت

مرکز خرید جانگ سیلون پوکت، یکی از مراکز بسیار عالی و شیک در شهر اروپایی است. این مرکز خرید در مرکز شهر پوکت و در منطقه‌ای به نام پاتونگ قرار گرفته. این مرکز خرید به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد یکی از مناسب‌ترین مراکزی بوده که شما می‌توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. چرا که این مرکز خرید روبه‌روی خیابان بانگلا و همچنین در کنار دو فروشگاه مشهور رابینسون و سوپر مارکت بیگ سی است.

 

همچنین علاوه‌بر این مراکز خرید و مرکز خرید سیلون پارکت، بیش از ۲۰۰ فروشگاه بوده که در زمینه‌های مختلفی مانند پوشاک، عینک طبی و آفتابی، لوازم بهداشتی، عطر، کفش و بازی‌های کامپیوتری فعالیت می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این مرکز خرید می‌توان به نزدیک بودن مراکز تفریحی و گردشگری اشاره کرد. شما می‌توانید پس از یک خرید عالی در این مرکز خرید، به سوی تفریحات مختلف و متنوع آن بروید.

 

بازار پوکت ویکند مارکت یا Phuket weekend Market

اگر شما عاشق بازارهای محلی و قدیمی هستید به شما بازار پوکت ویکند را پیشنهاد می‌کنیم. این بازار بسیار جذاب و خاص در بین مردم بومی به اسم بازار ناکا است. بازار ناکا در خیابان چائوفا وست و در یکی از بهترین محله‌های شهر پوکت قرار گرفته است.

اگر شما می‌خواهید علاوه‌بر خرید محصولات مختلف، به دنبال خوردن غذاهای مختلف و بومی این شهر باشید، بدون شک انتخاب این بازار گزینه‌ای مناسب است. شما می‌توانید انواع غذاهای بومی و محلی این شهر و کشور تایلند را در محیطی بسیار جذاب، آن هم در محیطی کاملا سرپوشیده میل کرده و از مزه آن‌ها لذت ببرید. این غذاها می‌تواند از ذرت‌های سرخ شده در کره تا ماهی و میوه‌های عجیب و غریب باشد. تمامی این غذاها و دیگر غذاهای محلی موجود در این بازار را می‌توان در قسمت راست ورودی اصلی ببینید.

 

همچنین اگر شما به دنبال اجناس دست دوم هستید این بازار محلی مناسب برای خرید آن است. این بازار همچنین علاوه‌بر قسمت سرپوشیده دارای قسمتی روباز نیز بوده که در هر بخش اجناس مختلفی به فروش می‌رسد.

مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت

مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت، یکی دیگر از مراکز خرید شهر پوکت بوده که در خارج از شهر قرار گرفته است. این مرکز خرید به دلیل داشتن امکانات مختلف مانند سیستم تهویه مطبوع در بین گردشگران بسیار معروف شده است. این بازار بسیار بزرگ در خود نمایندگی‌های مختلفی جای داده. به‌طوری که شما می‌توانید  در این مرکز خرید فروشگاه‌های مختلفی همراه با اجناس مختلفی پیدا کنید. اجناسی شامل پارچه‌های ابریشمی و انواع لباس با جنس‌های مختلف تا لب تاپ و وسایل الکتریکی می‌شود.

این مرکز خرید علاوه‌بر فروشگاه‌های مختلف، دارای مراکز تفریحی و رفاهی است. این مراکز شامل سینما، فست فود، کافه‌های مختلف و رستوران‌های بین‌المللی بوده که شما می‌توانید انواع غذاها با طعم‌های مختلف را پیدا کرده و میل کنید.

 

مغازه بی ۲۵ یا  B25

اگر شما عاشق کتاب‌های خارجی با سبک‌های مختلف هستید به شما گشت‌وگذار در این مغازه را پیشنهاد می‌کنیم. شما در این مغازه می‌توانید انواع کتاب‌ها با سبک‌های مختلف و متنوع را پیدا کنید. همچنین کتاب‌هایی در این مغازه وجود دارد که به زبان‌های مختلفی مانند تایلندی و انگلیسی است. همچنین شما می‌توانید دی‌وی‌دی و سی‌دی‌های مختلفی با قیمت‌های بسیار به صرفه در این مغازه پیدا کرده و آن را خریداری کنید.

پوکت واکینگ استریت

پوکت واکینگ استریت، محلی بسیار جذاب و خاص بوده که در زبان محلی به تالاد یایی یا لاردایی مشهور بوده که به معنی بازار بزرگ است. این بازار بزرگ در خیابان تالانگ و در سال 2013 افتتاح شد. اگر می‌خواهید غذاهای تایلندی و همچنین صنایع دستی و برخی هدایا را ببینید، یک شنبه هر هفته از ساعت 4 تا 24 به سراغ این بازار بروید.

 

این بازار ورودی‌های مختلفی دارد که ورودی اصلی آن در شرق خیابان تالانگ  قرار گرفته است. در همین نقطه یک دروازه چوبی به سبک معماری چینی قرار گرفته که جذابیت بسیار زیادی برای این محیط ایجاد کرده. همچنین در بالای این ورودی نام این بازار به زبان‌های مختلفی از جمله تایلندی، چینی و انگلیسی درج شده است.

 

بازار بانزان  banzaan market

بازار بانزان یکی از بازارهای مشهور و البته بزرگ در این شهر بوده که به دلیل موقعیت جغرافیایی‌ که دارد در یکی از شلوغ‌ترین نقاط این شهر به حساب می‌آید. این بازار در خیابان سای کور درست پشت فروشگاه جانگ‌سیلون قرار گرفته است. اگر شما می‌خواهید اجناس محلی و بومی این منطقه را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید، به سراغ این بازار محلی بروید.

بازار بانزان، یکی از بازارهای بسیار قدیمی در این شهر بوده که توسط معماران چینی و غربی طراحی و ساخته شده است. اگر می‌خواهید مواد غذایی بسیار تازه را پیدا کرده و آن را خریداری کنید ما بازار بانزان را معرفی می‌کنیم. این بازار در خود مغازه‌های مختلفی در خصوص مواد غذایی و مواد پروتئینی بوده که تمامی فروشندگان آن توجه‌ای ویژه روی تازگی مواد غذایی دارند. شما می‌توانید تمامی مواد غذایی از جمله غذاهای تازه، گوشت، غذاهای دریایی، سبزیجات، انواع گل و انواع شیرینی‌های خوشمزه را در این بازار پیدا کرده و آن را خریداری کنید.

 

این مرکز خرید علاوه‌بر فروشگاه‌های متنوعی که دارد مرکزی بسیار مناسب جهت تفریح بعد از خرید است. چرا که در این مرکز انواع رستوران و کافه‌های مختلف روباز و سربسته وجود داشته که شما می‌توانید انواع غذاها را با طعم‌های مختلف و متنوع میل کنید. بازار بانزان، یکی از بازارهای پر طرفدار در این شهر بوده که همه روزه از ساعت هفت صبح الی ۱۷ عصر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

بازار کارن

بازار کارن، یکی از بازارهای بسیار معروف و خاص است؛ چرا که در خود مغازه‌های مختلف و البته بزرگی را جای داده که شما می‌توانید به راحتی در آن‌ها به گشت‌وگذار بپردازید. هدف از ساخت این بازار جذب گردشگران بسیار زیاد است. این موضوع باعث شده تا گردشگران مختلفی به سراغ بازدید و خرید از این بازار بیایند. در این بازار شما می‌توانید انواع و اقسام پوشاک با مدل‌های مختلف همراه با قیمت‌های بسیار مناسبی را خریداری کنید.

کلام آخر

شهر پوکت، یکی از شهرهای اروپایی در کشور تایلند بوده که به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی که دارد، گردشگران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. همین امر موجب شده تا مراکز خرید بسیار زیادی را در قلب خود جای دهد. مراکز خریدی که می‌تواند اجناس مختلفی از برندهای مختلف را در آن پیدا کرده و با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید. بدون شک تعداد مراکز خرید پوکت بسیار بالا است؛ اما ما تلاش کردیم تا بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را در این مقاله معرفی کنیم.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها