مراکز خرید پاتایا

آیا تا به حال از مراکز خرید پاتایا خرید کرده‌اید؟ پاتایا یک شهر شگفت‌انگیز و سواحل آرام و دل‌انگیز در ضلع شرقی خلیج تایلند است. تفریحات شبانه، سواحل زیبا و خیره‌کننده، ورزش‌های هیجان‌انگیز آبی در شهر پاتایا را حتماً تجربه کنید. شما می‌توانید شهر پاتایا را مانند یک جعبه استثنایی در نظر بگیرید زیرا که هر چیزی را می‌خواهید در مراکز خرید این شهر می‌توانید با قیمت مناسب پیدا کنید. حیوانات خانگی، ادویه‌جات، جواهرات، ابریشم، اسباب بازی، مدل‌های متنوع گیاهان و... از جمله مواردی هستند که در این مراکز قابل خرید هستند. شما در شهر پاتایا می‌توانید بازارهای رنگارنگی را در فاصله‌های بسیار کم از یکدیگر ببینید.

 

مراکز بی نظیر پاتایا بهترین مراکز تایلند

شهر پاتایا چندین پاساژ و مراکز خرید متنوع دارد. تقریباً همه چیز را می‌توانید در این مراکز پیدا کنید و به راحتی بخرید. انواع صنایع دستی، سوغاتی‌های گوناگون تا مدل‌های مختلف لباس‌های تایلندی و محلی و... در این مراکز به فروش می‌رسند. برخی از این مراکز خرید در پاتایا بسیار معروف و مشهور هستند که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

فیستوال پاتایا یکی از مراکز خرید پاتایا

از معروف‌ترین مراکز تجاری در تایلند مرکز خرید فیستوال پاتایا است که جزء بلند قامت‌ترین و بزرگ‌ترین ساختمان‌های ساحل پاتایا به حساب می‌آید. سال 2009 این مرکز خرید با فضایی استثنایی با بیش از سیصد مغازه متنوع برای افراد محلی و گردشگران تأسیس شد. فروشگاه‌های این مرکز اکثراً هم تراز با مراکز معتبر جهان به عنوان یکی از مراکز خرید ساحلی در تایلند به شمار می‌رود. همچنین معماری این بنا با سبک معاصری که دارد توریست‌ها و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب نموده است.

کلوین کلین، زارا، مارک اند اسپنسر، اسپریت، دیور، جیورجیو آرمانی، ویکتوریا سکرت، نوتیکا نمونه‌هایی از برندهای معروف در این مراکز هستند. علاوه‌بر این‌ها اچ اندام، سوپریم ویکتوریا فیس و... از دیگر مارک‌های مشهور فیستوال پاتایا به حساب می‌آیند. طیف کاملی که در این فروشگاه فیستوال وجود دارد در کنار برندهای معروف باعث محبوبیت فیستوال پاتایا شده است. قیمت اجناس در این مرکز بسیار مناسب و متنوع هستند بنابراین توریست‌ها با هر درجه مالی می‌توانند از این مراکز خرید کنند.

شما می‌توانید مارک و برندهای معروفی همچون: سامسونگ، اپل، کانون و... را در برخی از طبقه‌های این مجموعه ببینید. علاوه‌بر خرید می‌توانید در این مراکز از تفریحات و سرگرمی‌های جذابی که وجود دارند نیز استفاده نمایید. ده پرده نمایش در این مرکز بروزترین فیلم‌ها را برای مشتریانی که به این فروشگاه‌ها می‌آیند به نمایش می‌گذارند. همچنین رستوران‌های درجه یک و کافه‌های بسیار رمانتیک به علاوه مراکز نگهداری کودک و مرکز بازی ماریولند نیز در این مرکز در خدمت گردشگران گرامی خواهند بود. ساعت کاری این مرکز هر روز از ساعت 11 صبح الی 11 شب و آدرس آن: پاتایا جنوبی، جاده ساحلی پاتایا است.

مرکز خرید ترمینال بیست و یک

اگر می‌خواهید جذاب‌ترین مرکز خرید پاتا را بشناسید باید با مرکز خرید ترمینال 21 آشنا شوید. جالب است که بدانید این مرکز خرید با الهام گرفتن از 6 شهر زیبای دنیا تأسیس شده است. همچنین در فضای بیرونی آن یک هواپیمای واقعی قرار دارد که منظره زیبایی به محوطه می‌دهد. برج ایفل، برج پیزا و بسیاری از سمبل‌های شاخص این 6 شهر در جای جای این مرکز خرید قابل مشاهده هستند. بنابراین با رفتن به مرکز خرید ترمینال 21 نه تنها از تایلند بلکه از هالیوود، لندن، توکیو، سانفرانسیسکو و پاریس نیز دیدن و خرید خواهید کرد.

در واقع این مرکز خرید به عنوان یک نماینده از کشورهای مختلف در شش طبقه و 250 فروشگاه متنوع ساخته شده است. آدیداس، آسیکس، اچ اندام و تعدادی از برندهای نامدار دیگر را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. همچنین بهترین کالاهای تایلندی با بالاترین کیفیت را هم می‌توانید در کنار فروشگاه‌های مشهور بین‌المللی ببینید. پیر21 نام رستورانی محبوب در طبقه سوم این مجموعه است که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را در آن سرو و آماده می‌کنند. هر نوع غذایی را از محلی و سنتی گرفته تا غذاهای مخصوص گیاه‌خواران و گوشت‌خواران تهیه می‌شوند.

انواع غذاهای ژاپنی، چینی، هندی و غربی را می‌توانید در این رستوران‌ها تست کنید و لذت ببرید. همچنین در طبقه چهارم این مرکز خرید نیز ترامپلین، انواع بازی‌های هیجان‌انگیز و اتاقی برای نگهداری کودکان وجود دارند که خرید را برای شما دلپذیرتر خواهند کرد. ساعت کاری این مرکز هر روز از ساعت 10 صبح الی 11 شب و آدرس آن: پاتایا، پون بوری، بنگ لامونگ است.

 

رویال گاردن پلازا یک مرکز خرید بی‌نظیر

محال است گردشگر و توریستی به پاتایا رفته باشد ولی از مرکز خرید رویال گاردن پلازا دیدن و خرید نکرده باشد. وجود یک بادکنک بزرگ به رنگ زرد روشن در پشت بام این مرکز خرید از بارزترین مشخصه آن است. علاوه بر آن یک هواپیما به رنگ قرمز که بخشی از آن وارد ساختمان شده نیز از دومین نشانه مرکز خرید گاردن پلازا خواهد بود. پاندورا، اسپریت، جاسپال و... نمونه‌هایی از برندهای معروفی هستند که در فروشگاه‌های آن می‌توانید ببینید. همچنین برای کسانی که علاقه‌مند به خرید طلا و جواهرات جدید هستند بازدید از فروشگاه سوارفسکی را از دست ندهند.

رستوران‌های مشهوری مانند: سیزلر، کی اف سی،  پیتزا کمپانی و کافه کلوپ نیز در این مرکز خرید وجود دارند که می‌توانید غذاهای آن را نیز تست کنید. بخش‌های جذاب دیگری هم مانند موزه‌ها برای گردشگرانی که دوستداران به تاریخ و باستان هستند به علاوه سینماهای 4 بعدی آماده شده‌اند. ساعت کاری این مرکز هر روز از ساعت 11 صبح الی 11 شب و آدرس آن: پاتایای جنوبی، است.

 

اوتلت مال از بهترین مراکز خرید پاتایا

جایی مناسب‌تر از اوتلت مال از نظر کیفیت و قیمت برای خرید در پاتایا پیدا نخواهید کرد. پس اگر به دنبال یک خرید ارزان و با کیفیت هستید از این مرکز خرید غافل نشوید. بهترین اجناس را هم در مارکت‌های این مجموعه می‌توانید با تخفیف 40 الی 70 درصد بخرید. درختان نخل در فضای بیرونی مرکز خرید اوتلت مال و ساختمان به رنگ نارنجی آن مشخصه اصلی آن هستند. اوتلت مال و پرومیوم فشن مال دو بخش مختلف و اصلی این مرکز خرید در پاتایا محسوب می‌شوند. برندهای نایک، آدیداس، لیوایز، کمل اکتیو، لاکوست، بنتون، اسپریت، سامسونگ را می‌توانید در آن پیدا کنید.

تمامی این مارک‌ها و دیگر اقسام کالاها را با قیمت‌های باورنکردنی و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع از این مرکز خرید تهیه نمایید. ساعت کاری این مرکز هر روز از ساعت 10 صبح الی 10 شب و آدرس آن: جاده شوکومویت، جاده تیپر است.

 مایک مرکز خرید در پاتایا

هر چند شما شاید نتوانید بسیاری از برندهای معروف را در مرکز خرید مایک پیدا نکنید اما با این حال از خارق‌العاده‌ترین مراکز خرید پاتایا به شمار می‌رود. تنوع یعنی طیف گسترده‌ای از محصولات اعم از خوراک و پوشاک با مناسب‌ترین قیمت‌ها را در این مرکز شاهد باشید.

سنترال مارینا بهترین مرکز خرید پاتایا

سنترال مارینا از محبوب‌ترین مراکز خرید در پاتایا است که در نقشه تایلند آن را به نام Centeralmarina مشخص کرده‌اند. هر نوع مغازه‌ای را می‌توانید در هر سه طبقه مرکز خرید سنترال مارینا پیدا کنید. پارکینگ بزرگ، هشت سالن سینما، زمین بازی، فروشگاه‌های لباس فروشی، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی و... نمونه‌هایی از امکانات این مجموعه هستند. همچنین از آن جایی که این مکان یکی از اصلی‌ترین شعبه‌های فروشگاه زنجیره‌ای بیگ سی به شمار می‌رود از اهمیت خاصی برخوردار است.

تعدادی رستوران لوکس و بزرگ، چندین داروخانه، مغازه‌های زنجیره‌ای بیگ سی و... را می‌توانید بعد از ورود به این مرکز خرید ببینید. محوطه و فضای اطراف این مجموعه گردشگری نیز بسیار زیبا و دارای چشم‌انداز خوبی است. رستوران‌ها و کافه‌های این مرکز در پاتایا بسیار معروف و پرطرفدار هستند. آرایشگاه، فروشگاه عکاسی، فروشگاه‌های لوازم ورزشی، زمین بازی کودکان و برخی از سرگرمی‌ها و تفریحات دیگر را هم در طبقه اول می‌توانید استفاده کنید. همچنین 8 سالن سینما با بهترین امکانات و کیفیت و دیگر مغازه‌های لوازم آرایشی برند را در طبقه‌های دوم و سوم خواهید دید.

 

مرکز خرید بزرگ هاربر 

در کل شهر پاتایا مرکز خریدی به جذابیت و پرطرفداری، مرکز خرید بزرگ هاربر پیدا نخواهید کرد. مرکز خرید هاربر علاوه‌بر اینکه یک مرکز خرید است به عنوان یک مکان سرگرم‌کننده و تفریحی نیز به حساب می‌آید. همچنین به دلیل وجود بزرگ‌ترین مجموعه‌های بازی سرپوشیده در قاره آسیا مشهور شده است. سالن‌های بدن سازی، سالن‌های آرایش، کافه و رستوران‌های معروف به همراه غذاهای بین‌المللی و محلی از دیگر امکانات بی‌نظیر این مرکز محسوب می‌شوند.

کسانی که عاشق هیجان و به دنبال تجربه پرش در بلند‌ترین سطح هستند می‌توانند از پارک ترامپولین و زمین صخره نوردی این مرکز خرید استفاده کنند. علاوه‌بر این‌ها زمین برف بازی برای کودکان، حرکت روپ کورس و... را نیز می‌توانید در این مرکز تجربه کنید. بنابراین اکثر برندهای معروف را می‌توانید در انواع و اقسام وسایل‌ و فروشگاه‌های مرکز خرید هاربر پیدا کرده و خریداری نمایید.

 

هایپرمارکت بیگ سی اکسترا

کمتر کسی را در تایلند پیدا خواهید کرد که هایپر مارکت بیگ سی اکسترا را نشناسد و از آن خرید نکرده باشد زیرا این مرکز از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های پاتایا به شمار می‌رود. هایپر مارکت در سطح شهر شعبه‌های زیادی دارد اما اصلی‌ترین شعبه آن در میدان دلفین شهر پاتایا، مجاور شوی آلکازار، جاده دوم واقع شده است. شما می‌توانید بسیاری از اجناس و خوراکی‌ها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها و بالاترین کیفیت در این مرکز خرید پیدا کنید. لباس‌های ورزشی، لوازم الکترونیکی، آرایشی و بهداشتی، انواع لوازم خانگی و... نمونه‌هایی از فروشگاه‌های این مجموعه هستند.

همچنین تعدادی فودکورت، کافه و رستوران‌های شیک و دنج با سرو بهترین غذاها در این هایپر مارک بزرگ وجود دارند. علاوه‌بر این موارد مراکز و مکان‌هایی جهت خدمت‌رسانی به مشتریان و بازدید‌کنندگان آماده و تدارک دیده‌اند. مغازه‌های طلا و جواهر، بانک‌ها، عکاسی و... از جمله این مکان‌ها هستند.

 

 سوپرمارکت دوستی

یک مرکز استثنایی و آرامش‌بخش و صمیمی در پاتایا که برای مردمان بومی و غیر بومی می‌تواند مناسب باشد جایی جز سوپر مارکت دوستی نیست. سوپر مارکت دوستی در منطقه بنگ لامونگ، خیابان پاتایای جنوبی و در 120 کیلومتری مرکز IT TukCom تأسیس شده است. ساعت کاری این مرکز خرید همه روزه و تقریباً از ساعت 7 صبح تا 2 شب خواهد بود. بهترین پنیر، نوشیدنی‌های آلمانی، پنیر آلمانی، سوسیس و دیگر محصولات غذایی آلمانی و تایلندی را می‌توانید از این مرکز خریداری کنید.

رنگ سبز این ساختمان که الهام گرفته از معماری‌های چینی بوده انرژی و جذابیت آن را چندین برابر کرده است. برخی از محصولات این مجموعه ممکن است به خاطر وارداتی بودن آن‌ها قیمت بالاتری داشته باشند. افراد شکمبو از میان دو طبقه این مرکز خرید طبقه اول که دارای محصولات غذایی داخلی و وارداتی هستند را انتخاب خواهند کرد. طبقه دوم آن‌ها بهترین و جدیدترین لوازم خانگی را در خود جای داده است.

 

بازار شناور پاتایا 

هر چقدر از زیبایی بازار شناور پاتایا بگوییم باز هم حق مطلب را ادا نخواهیم کرد. بازار شناور پاتایا بر روی دریاچه‌ای واقع شده که برای حرکت و خرید کردن باید از قایق‌های مخصوصی که قرار داده شده‌اند استفاده کنید. بازار شناور پاتایا برای گردشگران و توریست‌ها نه تنها از لحاظ خرید بلکه به عنوان یک مرکز گردشگری نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین این مرکز از جنبه‌هایی به غیر از خرید و فروش همچون داشتن مکان‌های تفریحی و گشت و گذار هم بهره‌مند خواهد بود. همچنین می‌توانید روی اسکله‌های زیبای این مکان پیاده‌روی کنید و از منظره و چشم‌انداز آن نهایت لذت را ببرید.

شوهای رقاصی تایلندی، بوکس آبی، رژه رزمی، برگذاری نمایش و... از جذابیت‌های دیگر بازار شناور به شمار می‌روند. آدرس دقیق این مرکز نیز در جاده سوخومویت است و ساعت کاری آن هم همه روزه از 9 صبح الی 8 شب خواهد بود. اگر قصد سفر به پاتایا را دارید گشت و گذار در بهترین جای این شهر یعنی بازار شناور پاتایا را از دست ندهید.

جاذبه گردشگری میموسا

میموسا را برگرفته از دهکده فرانسوی کولمار واقع در جاده سوکومویت، منطقه جومتین ساخته‌اند. آسیاب بادی، آب راه‌ها، ساختمان‌هایی به سبک رنسانس، فواره‌ی موزیکال و... برخی از بخش‌های دیدنی میموسا هستند. علاوه‌بر این‌ها بیش از سیصد فروشگاه و مغازه صنایع دستی، طلا و جواهر، عرضه سوغاتی‌های متنوع نیز در این مرکز وجود دارند. همچنین پارک‌های بازی و اجراهای خیابانی و دیگر امکاناتی که دارند این مکان را برای هر سن و سالی مناسب و جذاب کرده است. ساعت کاری این مرکز میموسا همه روزه و از ساعت 10 صبح الی 10 شب خواهد بود.

 

تپراسیت رود، بازار شبانه در پاتایا

بازار شبانه تپراسیت یا کانکها تپراسیت مارکت به عنوان پرطرفدارترین بازارهای محلی در منطقه جومتین از بزرگ‌ترین مراکز خرید پاتایا محسوب می‌گردد. زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، خوراک، اکسسوری موبایل، سوغاتی و اسباب بازی محصولاتی هستند که در این مرکز به فروش می‌رسند. اگرچه تمامی محصولات آن‌ها برند نیستند اما در میان محصولات غیر برند باز هم بهترین اجناس را پیدا خواهید کرد. همچنین قیمت‌های مناسب و کیفیت عالی محصولات این مرکز خرید توریست‌های زیادی را جذب خود نموده است. 

مرکز خرید پاتایا اونیو

اگر جزء کسانی هستید که برایتان مهم است که حتماً از اجناس برند خرید کنید سری به پاتایا اونیو بزنید چرا که هر نوع برند بین‌المللی و محلی را در آن خواهید دید. برند کوئیکسیلور، آدیداس و دیگر برندهای خارجی در طبقات بالا و سایر سوپرمارکت‌ها و برندهای محلی را در طبقه پایین قرار گرفته و قابل استفاده هستند. معماری و طراحی این ساختمان به صورت سرباز و با بروزترین امکانات ساخته شده است و در آن انواع رستوران و کافه برای هر نوع ذایقه و سلیقه‌ای وجود دارد. باشگاه بولینگ، سینما و دیگر مراکز خدماتی نیز برای بازدید‌کنندگان آماده و تا آخر شب باز هستند. ساعت کاری این مرکز همه روزه و از ساعت 11 صبح الی 11 شب خواهد بود.

 

جمع بندی...

کشور تایلند یکی از کشورهای گردشگری و جذاب در کل دنیا به شمار می‌رود. شهر پاتایا یک شهر بی‌نظیر در این کشور است که بخش اعظمی از جاذبه‌های گردشگری به‌علاوه معروف‌ترین مراکز خرید تایلند در آن قرار دارند. خرید کردن یک قسمت بسیار مهم در هر سفری به حساب می‌آید بنابراین شناخت بهترین مراکز خرید نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. پاتایا اونیو، میموسا، ترمینال 21، فستیوال پاتایا، رویال گاردن پلازا، مرکز خرید هاربر، بیگ سی اکسترا و... نمونه‌هایی از مراکز خرید معروف در پاتایا محسوب می‌شوند. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید حتماً از رفتن به این مراکز خرید مشهور غافل نشوید.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها