مراکز خرید بانکوک

آیا به شهر بانکوک و مراکز خرید بانکوک مراجعه کرده‌اید؟ آیا اطلاعاتی از مراکز خرید این شهر دارید؟ یکی از لذت‌بخش‌ترین و خاص‌ترین قسمت‌های هر سفر، گشت‌وگذار در مراکز خرید و گرفتن یادگاری برای عزیزان و خود است.

 

آشنایی با مراکز خرید بانکوک

شهر بانکوک یکی از شهرهای بسیار دیدنی، جذاب در کشور تایلند بوده که به عنوان پایتخت این کشور به حساب می‌آید. این شهر به دلیل داشتن مراکز رفاهی و تفریحی هر ساله پذیرای گردشگران بسیار زیادی است. همین موضوع باعث شده تا در این شهر مراکز خرید بسیار زیادی وجود داشته باشد. همین موضوع  باعث شده تا تصمیم گیری در خصوص انتخاب یک مرکز خرید بسیار عالی و مجلل در این شهر بسیار سخت شود. شما می‌توانید در داخل این شهر به سراغ بازارهای مختلف رفته و لوازم مورد نیاز خود را از آن‌ها تهیه نمایید.

مرکز خرید Chatuchak

مرکز خرید Chatuchak، یکی از خاص‌ترین و مناسب‌ترین بازارها در قلب بانکوک است. چرا که این بازار به طوری طراحی و ساخته شده که ترکیبی خاص از تمامی بازارهای موجود در این شهر بوده و می‌تواند تبدیل به یکی از مراکز تفریحی در این شهر شود. مرکز خرید Chatuchak، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید موجود در شهر بانکوک بوده که وسعت آن به ۳۵ هکتار می‌رسد. همچنین این مرکز خرید در خود بیش از ۸ هزار مغازه جای داده است.

 

یکی از ویژگی‌های بسیار عالی و جذاب این بازار وجود انواع لوازم و مواد غذایی است. به عنوان مثال شما می‌توانید انواع وسایل مربوط به موسیقی را در این بازار پیدا کنید. از دیگر ویژگی‌های بسیار عالی و محبوب این بازار وجود کالاهای قدیمی و جدید است.

سیام دیسکاوری

سیام دیسکاوری یکی دیگر از مراکز خرید شهر بانکوک بوده که در فضایی بسیار جمع و جور قرار گرفته است. اگر به دنبال برندهای مختلف و معروف هستید می‌توانید سری به فروشگاه سی‌ام دیسکاوری بزنید. برندهای مطرح و مختلفی وجود داشته که می‌توان به مارک جیکوب، دیزل، فرنچ کانکشن، میس سیکستی، DKNY، کنت کول، فرد پری، کالوین کلین، ریپلای، اسمارت تراول و نورث فیس اشاره کرد. در این مرکز خرید مغازه‌های مختلفی وجود داشته که برخی از آن‌ها شامل لوازم خانگی و لوازم سرگرمی است.

Asiatique the Riverfront

بازار بزرگ Asiatique یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین بازارهای موجود در شهر بانکوک است. این بازار به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد همه روزه افراد بسیار زیادی را جذب خود می‌کند. چرا که این بازار در نزدیک‌ترین ایستگاه یعنی ایستگاه Saphan Taksin BTS قرار گرفته و شما می‌توانید تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به این ایستگاه مراجعه کنید. بازار Asiatique یکی از بازارهای بسیار بزرگ و البته خاص در این شهر بوده که به دلیل داشتن امکانات مختلف تبدیل به یکی از مراکز تجاری بین‌المللی شده است.

 

میدان Siam

این نقطه در این شهر به دلیل داشتن مراکز رفاهی و تجاری همانند یک شهر در قلب بانکوک می‌درخشد. بازار موجود در میدان Siam یکی از متفاوت‌ترین و خاص‌ترین بازارها در این شهر به حساب می‌آید. در این مرکز خرید شما می‌توانید انواع اجناس از جمله تی‌شرت، لوازم ورزشی و لباس‌های مخصوص دیگر را پیدا کرده و خریداری کنید.

 

Pratunam

یکی دیگر از مراکز بسیار بزرگ و البته خاص در شهر بانکوک مرکز خرید Pratunam است. این مرکز اجناس را به صورت عمده به فروش می‌رساند. اجناس مختلفی از جمله انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه تا لوازم الکتریکی مختلفی را می‌توانید در این محل پیدا و خریداری کنید.

اجناسی که در این بازار و فروشگاه‌های مربوط به آن به صورت عمده به فروش می‌رسد، دارای ویژگی‌های مختلفی است. یکی از ویژگی‌های بسیار خاص آن قیمت نهایی محصولات بوده. شما می‌توانید انواع و اقسام اجناس را به صورت عمده با قیمت‌های بسیار پایین و به‌صرفه خریداری کنید.

 

بازار گل بانکوک

اگر بخواهیم یکی از دلچسب‌ترین و با احساس‌ترین مراکز خرید در قلب شهر بانکوک را معرفی کنیم، بدون شک بازار گل بانکوک است. بازار گل بانکوک یا نام دیگر آن pak khlong Talat یکی از جاهای دیدنی و در عین حال یک مرکز خرید گل در این شهر به حساب می‌آید. در این مرکز خرید انواع و اقسام گل‌ها با مدل‌های مختلف همراه با بوهای متفاوت قرار گرفته است. این موضوع باعث می‌شود تا شما در هنگام خرید گل، دچار سردرگمی شوید.

اگر می‌خواهید فضایی بسیار زیبا و البته خاصی را از این فضا ببینید پیشنهاد ما مراجعه و رفتن به این مرکز هنگام شب است. چرا که شما با فضایی بسیار دلپذیر و خاص مواجه می‌شوید. از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم و خاص این بازار، فروش گل‌های مختلف و متنوع به صورت تکی یا عمده است.

اما در این بازار گل چه نوع گل‌هایی به فروش می‌رسد؟ در این بازار گل‌های مختلفی از جمله گل‌های رز، سوسن، ارکیده و گل‌های بسیار خاص دیگر در این بازار بوده که شما می‌توانید آن‌ها را با توجه به سلیقه خود خریداری کنید.

سنترال ورد  Central word

یکی از مراکز خرید بسیار خاص و البته بزرگ در شهر بانکوک سنترال ورد بوده که در ۸ طبقه در سال ۲۰۰۶ در این شهر ساخته و افتتاح شد. این مرکز خرید به دلیل وسعتی که دارد، در خود فروشگاه‌های مختلف و بزرگی در خصوص فروش موتورسیکلت و خودرو داراست. این پاساژ در خود چندین راهرو داشته که در این راهروها مراکز رفاهی مختلفی دارد. مراکز رفاهی که شامل مغازه، کافه، سینما، سوپرمارکت بسیار بزرگ در طبقه آخر و همچنین رستوران‌های بسیار زیادی بوده که می‌توانید انواع غذاها با طعم و مزه‌های مختلف را میل کنید.

در این مرکز، شما می‌توانید انواع اجناس از جمله لباس‌های مردانه، زنانه، بچگانه، لوازم الکتریکی، لوازم جانبی مربوط به گوشی‌های اپل، محصولات ورزشی، مواد غذایی از جمله سبزیجات، میوه و انواع نان را در این مرکز خرید پیدا کرده و آن را خریداری کنید.

سنترال ورد دارای دو بخش فروش مجزا بوده که هر کدام از این بخش‌ها به نام zen و lsetan است. هر کدام از این بخش‌ها شامل بخش بسیار وسیعی بوده که چندین طبقه را شامل می‌شود. شما می‌توانید در هر کدام از این بخش‌ها محصولات مختلفی با برندهای مختلف و متنوع پیدا و محصولات آن‌ها را خریداری کنید.

شما می‌توانید از طریق ایستگاه مترو Siam station یا chit lom به مرکز خرید سنترال ورد مراجعه کنید.

پانتیپ پلازا

اگر شما به دنبال یک مرکز خرید بسیار بزرگ و خاص در قلب شهر بانکوک هستید تا انواع لوازم الکترونیکی و گجت را پیدا کرده و خریداری کنید، بدون شک فروشگاه پانتیپ پلازا مناسب‌ترین فروشگاه برای شما است. اگر شما به دنبال فروشگاه‌های معتبر اپل مانند ishop  و istudio هستید ما به شما این مرکز خرید را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین علاوه‌بر فروشگاه‌های معتبر اپل، مغازه‌های مختلفی در خصوص فیلم، سریال، بازی و نرم افزارهای مختلف وجود داشته که شما می‌توانید تمامی محصولات مورد نیاز خود را در این مرکز پیدا و در صورت نیاز خریداری کنید.

سخن پایانی

مراکز خرید بانکوک، یکی از جاهای تفریحی و گردشگری در شهر بانکوک بوده که می‌تواند محلی مناسب و عالی جهت گشت‌وگذار، تفریح و خرید باشد. شما می‌توانید در این شهر اجناس مختلفی از جمله پوشاک مردانه و زنانه، انواع لباس ورزشی، مواد غذایی مختلف و دیگر لوازم را با برندهای خارجی پیدا کرده و خریداری کنید.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها