راهنمای سفر به بانکوک

راهنمای سفر به بانکوک

بسیاری از افراد به هنگام تعطیلات تصمیم می‌گیرند که به شهر زیبای بانکوک سفر کنند. شهر بانکوک به عنوان شهر فرشتگان شناخته می‌شود که در کشور تایلند قرار دارد. همچنین این شهر در مقایسه با سایر شهرها عنوان پرتوریست‌ترین شهر را به خود اختصاص داده است. پیش از این‌که سفری به این شهر دوست‌داشتنی داشته باشید، بهتر است که اطلاعات لازمی را در رابطه با این شهر کسب نمایید. راهنمای سفر به بانکوک به شما کمک می‌کند تا پیش از سفر به این شهر، با هتل‌ها، غذاها، جاذبه‌های دیدنی، رستوران‌ها و... آشنا شوید. همچنین این راهنما شما را در انتخاب زمان مناسب جهت سفر به این شهر راهنمایی خواهد کرد. با داشتن یک برنامه‌ریزی درست می‌توان سفری خوب و متفاوت را تجربه نمود.

راهنمای سفر به بانکوک

آشنایی با بانکوک

بانکوک یکی از شهرهای کشور تایلند است که به عنوان پایتخت این کشور شناخته می‌شود. همین عامل سبب شده تا شهر بانکوک، مرکز اقتصادی و سیاسی این کشور به شمار رود. در این شهر همچون دیگر شهرهای بزرگ و مدرن دنیا ساختمان‌های بزرگ، هتل‌های باشکوه، مراکز خرید و فرودگاهی بین‌المللی مدرن به چشم می‌خورند. ضمن این‌که بنکوک همچنان زیبایی بافت و رسوم سنتی خود را حفظ کرده است. در شهر بانکوک مردم به زبان تایلندی صحبت می‌کنند و سطح تسلط مردم به زبان انگلیسی در این شهر تاحدودی پایین است. از این‌رو، برای اقامت در این شهر بهتر است که با زبان تایلندی آشنا باشید.

هنگام قدم زدن در شهر بانکوک، بی‌شک متوجه صمیمیت و مهربانی در نگاه مردم خواهید شد. همین مسئله سبب شده که افراد زیادی نسبت به سفر به شهر فرشتگان علاقه نشان دهند. شهر بانکوک، پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر تایلند به حساب می‌آید. اغلب مردم بانکوک آیین بودا را دنبال می‌کنند و تعداد کمی از آن‌ها نیز به اسلام و مسیحیت روی آورده‌اند. فرهنگ مردم بانکوک همچون سایر پایتخت‌ها تلفیقی از دنیای سنتی و مدرن است.

جالب است بدانید که در مدرن‌ترین نقطه این شهر، معبد باشکوهی به چشم می‌خورد که به عنوان نمادی از سنت‌های این کشور به شمار می‌رود. در واقع، فرهنگ تایلند را می‌توان ترکیبی از فرهنگ‌های سنتی هندی، چینی و رسوم و آیین خاص تایلند دانست. در شهر مدرن و پیشرفته‌ای همچون بانکوک نیز خانواده جایگاه والایی دارد. براساس این فرهنگ، بیشتر جوانان دو کف دستان خود را به یکدیگر چسبانده و در مواجه با بزرگترها ادای احترام می‌کنند.

آشنایی با بانکوک

پول رایج در سفر به بانکوک

در کل کشور تایلند از جمله شهر بانکوک واحد پولی به نام بات رایج است. هنگامی که به بانکوک سفر می‌کنید، باید تمامی  خریدهای خود را با این واحد پولی انجام دهید. البته کارت‌هلی اعتباری بین‌المللی نیز مورد پذیرش هتل‌ها و رستوران‌های بزرگ این شهر واقع می‌شوند. در صورتی که تمایل دارید تا در بازار این شهر به گشت‌وگذار بپردازید و به فروشگاه‌ها و مغازه‌های کوچک آن سری بزنید، می‌بایست وجه نقد به همراه داشته باشید. اگر در کیف پول خود تنها دلار و یورو به همراه دارید، جایی برای نگرانی نیست؛ چراکه می‌توانید به صرافی هتل، صرافی فرودگاه یا صرافی‌های واقع در شهر مراجعه نمایید و دلار و یورو را تحویل داده و بات دریافت کنید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که پول واقعی دریافت کنید و تبدیل ارز به شکل صحیحی صورت گرفته باشد.

پول رایج در سفر به بانکوک

بهترین زمان سفر به بانکوک

پیش از این‌که برای سفر به بانکوک برنامه‌ریزی کنید، بهتر است نسبت به بهترین زمان سفر به بانکوک اطلاعات لازم را به دست آورید. ابتدا می‌بایست با وضعیت آب‌و‌هوای این شهر آشنا شوید، سپس برای سفر به بانکوک اقدام نمایید. ماه‌های نوامبر تا فوریه زمان مناسبی برای سفر به شمار می‌روند؛ چراکه در این مدت باران به میزان کم می‌بارد و آب‌و‌هوای این شهر در وضعیت مطبوع و خوشایندی قرار دارد. از این‌رو، بیشتر توریست‌ها در این ماه‌ها به بانکوک سفر می‌کنند.

 همچنین در ماه آوریل در این شهر جشن سال نو تایلندی برگزار می‌شود. از ۱۳ آوریل تا ۱۵ همین ماه شاهد برگزاری این جشن خواهید بود. در طول این مدت شهر پر از گردشگرانی خواهد شد که با ذوق و شوق نظاره‌گر برگزاری جشن هستند. آب‌و‌هوای بانکوک در ماه‌های مارس تا ژوئن در وضعیتی گرم و سوزان قرار دارد. در صورتی که در این مدت قصد سفر به بانکوک را دارید، بهتر است هتلی را انتخاب کنید که از تهویه هوای خوبی برخوردار باشد. این ماه‌ها زمان مناسبی برای بودن در سواحل تایلند به شمار می‌روند.

در ماه‌های جولای تا اکتبر شاهد بارش باران در شهر بانکوک خواهید بود. در ماه‌های سپتامبر و اکتبر این بارش در مقایسه با سایر ماه‌ها شدت بیشتری پیدا می‌کند. در طول این مدت، سیل خیابان‌های این شهر را فرا می‌گیرد و تعداد توریست‌های این شهر به حداقل می‌رسند. در صورتی که ارزانی سفر به بانکوک در این بازه زمانی سبب شده که شما به این شهر سفر نمایید، باید اغلب زمان خود را به ماندن در هتل اختصاص دهید؛ چراکه باران همچنان ادامه داشته و شما را از دیدن جاذبه‌های توریستی این شهر محروم خواهد کرد.

بهترین زمان سفر به بانکوک

آشنایی با حمل و نقل عمومی در سفر به بانکوک

بانکوک یکی از شهرهای بزرگ تایلند به شمار می‌رود؛ بنابراین این شهر از لحاظ سیستم حمل‌ونقل در وضعیت خوبی به سر می‌برد. انواع سیستم‌ حمل‌و‌نقل در این شهر موجود هستند که شما برحسب سلیقه و انتخاب خود می‌توانید از هر یک از آن‌ها استفاده کنید. از جمله وسایل حمل‌ونقل این شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

اتوبوس در بانکوک

از ارزان‌ترین شیوه‌ها برای گشت‌وگذار در این شهر می‌توان به اتوبوس اشاره کرد. برای سوار شدن به اتوبوس‌هایی که از سیستم تهویه خوبی برخوردار هستند، می‌بایست بین ۱۰ تا ۱۲ بات بپردازید. به همان میزانی که مسیر شما طولانی‌تر باشد، یاید هزینه بیشتری را نیز پرداخت نمایید. در حالت کلی، برای یک روز اتوبوس سواری، هزینه‌ای نزدیک به ۱۴۰ بات را در نظر داشته باشید. در شهر بانکوک، اتوبوس‌های عادی نیز به چشم می‌خورند. تهویه هوا در این مدل از اتوبوس‌ها توسط فن صورت می‌گیرد. هزینه پرداختی سوار شدن بر اتوبوس‌های عادی بانکوک بین هفت تا هشت بات تخمین زده می‌شود. هزینه نهایی این اتوبوس سواری به طول نهایی مسیر شما وابسته است.

اتوبوس در بانکوک

Skytrain در بانکوک

از دیگر شیوه‌های حمل‌و‌نقل در سطح شهر ‌می‌توان به استفاده از BTS یاSkytrain اشاره کرد. افراد شاهد حرکت این وسیله نقلیه بر فراز شهر هستند و به کمک آن می‌توانند در زمانی کوتاه خود را به مقصد برسانند. برای این‌که از این وسیله نقلیه استفاده کنید، می‌بایست بین ۱۶ تا ۵۰ بات بپردازید.

قایق سواری در بانکوک

کسانی که تجربه قایق سواری در بانکوک را داشته‌اند، حتما بیان خواهند کرد که چه تجربه خاص و متفاوتی را برای خود رقم زده‌اند. ااین خدمات بی‌نظیر از طرف شرکتChao Phraya Express Boat  ارائه می‌گردد. اگر قصد استفاده از قایق برای گشت‌و‌گذار در شهر بانکوک را دارید، ابتدا می‌بایست سری به BTS Saphan Taksin  بزنید. اسکله مرکزی در این قسمت از شهر قرار گرفته است. برای استفاده از این قایق‌ها باید بین ۳۰ تا ۳۵ بات بپردازید. اگر قصد رفتن به قسمت‌های شلوغ شهر را دارید، بهتر است از قایق‌های شناور‌ در کانال‌های بانکوک استفاده کنید. این قایق‌ها، در مدت زمانی کوتاه شما را به مقصد مورد نظرتان می‌رسانند. کرایه قایق‌های شناور در کانال‌های بانکوک متنوع بوده و از ده بات به بالا متغیر خواهد بود.

مترو بانکوک

اگر قصد دارید تا به برخی از نواحی حومه شهر سفر کنید، مترو بانکوک یا قطار زیرزمینی‌ گزینه ایده‌آلی به حساب می‌آید. در مترو بانکوک نیازی به تهیه بلیط نیست‌؛ چراکه در این سیستم حمل‌و‌نقل عمومی تنها توکن کاربرد دارد. لازم به ذکر است که کارت مترو نیز همواره در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. هزینه مترو به مقصد شما بستگی دارد و بین ۱۶ تا ۴۰ بات تخمین زده می‌شود.

مترو بانکوک

تاکسی‌های بانکوک

در صورتی که ازدحام و شلوغی وسایل حمل‌‌ونقل عمومی موجب رنجش شما می‌شود، بهتر است که تاکسی‌های بانکوک را جایگزین سایر وسایل حمل‌‌و‌نقل عمومی کنید. هنگامی که در حال انتخاب تاکسی هستید، به این نکته توجه داشته باشید که تاکسی شما به تاکسی‌متر یا کیلومترشمار مجهز باشد. در شهر بانکوک به ازای کیلومتر اول، ۳۵ بات دریافت می‌شود و به ازای هر ۵۰ متر اضافه‌تری که طی می‌کنید، ملزم به پرداخت یک بات بیشتر خواهید بود. علاوه‌بر تاکسی‌های شهری، تاکسی‌های موتوری نیز در سطح این شهر قابل رویت هستند.

اگر قصد استفاده از این تاکسی‌ها را دارید، می‌بایست مقصد اصلی خود را به راننده تاکسی اطلاع دهید و چانه زدن سر قیمت نیز امری رایج است. هزینه پرداختی تاکسی‌های موتوری بین ۲۰ تا ۱۰۰ بات تخمین زده می‌شود. در صورتی که نسبت به هیجان و سرعت علاقه‌مند هستید و قصد ندارید که وقت خود را صرف ماندن در ترافیک کنید، بهتر است که از تاکسی‌های موتوری استفاده نمایید. به این نکته توجه داشته باشید که حتما در زمان استفاده از موتور از کلاه ایمنی استفاده کنید تا خطری سلامت شما را تهدید نکند.

تاکسی‌های بانکوک

بانکوک‌گردی با توک توک

شاید دیدن وسیله‌ نقلیه تحت عنوان توک توک در سطح شهر بانکوک برای شما جالب باشد. استفاده از این وسیله نقلیه، بی‌شک تجربیات متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت. البته ممکن است در توک توک‌ها احساس راحتی نداشته باشید و متوجه سروصدای شهر با وضوحی بالا شوید. همچنین با آلودگی محیط در این وسیله نقلیه در تماس مستقیم خواهید بود. بنابراین بهتر است که از توک توک تنها یک‌بار و برای مسافتی کوتاه استفاده کنید. کرایه توک توک به تعداد مسافران بستگی دارد.

بانکوک‌گردی با توک توک

تاکسی‌های اینترنتی یا Grab

امروزه تاکسی‌های اینترنتی به نسبت سایر وسایل حمل‌و‌نقل عمومی از طرفداران بیشتری برخوردار هستند. در آمریکا و بیشتر کشورهای اروپایی تاکسی های اینترنتی تحت عنوانUber  به‌کار گرفته می‌شوند. در کشورهای آسیایی نیز سیستم حمل‌و‌نقل خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تایلند نیز از این قاعده مستثنی نیست. در کشور تایلند همچون دیگر کشورهای آسیای شرقی ازGrab  بسیار استفاده می‌شود.

برای این‌که بتوانید از Grab استفاده کنید، ابتدا می‌بایست برنامه را نصب کرده و مبدا و مقصد خود را از قبل تعیین نموده و هزینه آن را پرداخت نمایید. در آخر تاکسی به محل مورد نظر شما خواهد آمد و شما را در رسیدن به مقصد همراهی می‌کند. البته این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که اگرچهGrab  به نسبت تاکسی‌های درون شهری قیمت پایین‌تری دارد؛ اما به رانندگان آن نمی‌توان اعتماد کرد. به این معنا که ممکن است پرداخت هزینه صورت بگیرد؛ اما راننده‌ای در محل مورد نظر حاضر نشود.

تاکسی‌های اینترنتی یا Grab

بهترین هتل های بانکوک

توریست‌ها و گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند. همین مسئله سبب شده که در شهر بانکوک هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری پا به عرصه وجود بگذارند. در شهر بانکوک همچون دیگر شهرهای توریستی هتل‌های پنج ‌ستاره، چهار ستاره و‌ سه ‌ستاره ارزان‌قیمت و لوکس بسیاری به چشم می‌خورند. این‌که کدام یک از آن‌ها را برای اقامت برگزینید، به بودجه سفر شما بستگی خواهد داشت. از بهترین هتل‌های بانکوک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هتل پنج ستاره آکارا بانکوک
  • هتل پنج ستاره چاتریوم ریورساید بانکوک
  • هتل پنج ستاره گرند سوخومویت بانکوک
  • هتل پنج ستاره رادیسون بلو پلازا بانکوک
  • هتل چهار ستاره بی – یورهوم بانکوک
  • هتل چهار ستاره مرکل گرند کانونشن بانکوک
  • هتل چهار ستاره سوخومویت رادیسون سوئیت بانکوک
  • هتل سه ‌ستاره ریورساید ایبیس بانکوک
  • هتل سه ‌ستاره پیناکل لومپینی بانکوک
  • هتل سه‌ ستاره سوخومیت۹۷ رومانس بانکوک

بهترین هتل های بانکوک

بهترین غذاهای بانکوک

شهر بانکوک بهشت افرادی به حساب می‌آید که به امتحان کردن غذاهای متنوع علاقه‌مند هستند. طعم‌ها و مزه‌های متنوع این شهر بی‌شک برای شما جالب خواهد بود. میل کردن غذاهای آسیای شرقی تجربیات متفاوتی را به همراه خواهد داشت. بسیاری از افراد چشیدن طعم و مزه‌های جدید در طول سفر را یکی از جذابیت‌های سفر می‌دانند. اگر سفر به بانکوک را در پیش دارید، هرگز از غذاهای خوشمزه آن غافل نشوید. از جمله غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه این شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مرغ سرخ شده
  • توپک‌های سیب زمینی شیرین
  • پنکیک ترد
  • پنکیک موز سرخ شده
  • نودل سرخ شده تایلندی
  • نودل تام یوم گونگ
  • برنج اردک
  • سام تام نوا
  • سوپ غذاهای دریایی تند تایلندی
  • نان تست با مربا
  • ماهی نمکی کباب
  • بستنی نارگیل
  • بستنی رول شده
  • پندان کیک
  • چای شیر تایلندی

بهترین غذاهای بانکوک

بهترین رستوران های بانکوک

اگرچه که گشت‌وگذار در بانکوک و امتحان کردن غذاهای خیابانی جالب به نظر می‌رسد؛ اما ترجیح برخی از افراد بر این است که به رستوران تایلندی سری بزنند. برای میل کردن غذا در رستوران، کار ساده‌تری را در پیش خواهید داشت؛ چراکه بی‌شک در رستوران‌ها در مقایسه با مکان‌های سرو غذاهای خیابانی فضای تمیزتری برای شما فراهم شده است. اگر از بهترین رستوران‌های بانکوک اطلاعی ندارید، جای نگرانی نیست. بهترین رستوران‌های شهر بانکوک شامل موارد زیر می‌شوند.

  • رستوران پرچک پت یانگ
  • رستوران سرینگ
  • رستوران ناهم
  • رستوران ایسایا سایمیز کلاب
  • رستوران چیم بای سیام ویسدوم
  • رستوران پیست
  • رستوران ران جی فای
  • رستوران ایت می
  • رستوران بولن
  • رستوران سورن

بهترین رستوران های بانکوک

آشنایی با جاذبه ها و دیدنی های بانکوک

جذابیت‌های هر سفری شامل گشت‌و‌گذار، دیدن و چشیدن غذاهای متنوع می‌شود. افراد بسیاری نیز با همین هدف از تایلند و شهر بانکوک دیدن می‌کنند. اگر قصد سفر به شهر زیبای بانکوک را دارید، بهتر است که از پیش با جاذبه‌های دیدنی این شهر آشنا شوید. با سر زدن به دیدنی‌های بانکوک، می‌توانید فرهنگ تاریخچه سرزمین بانکوک را بهتر بشناسید. از جمله جاذبه‌ها و دیدنی‌های بانکوک که هرگز نباید بازدید از آن‌ها را از دست داد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاخ پادشاهی بانکوک
  • موزه سلطنتی فیل بانکوک
  • بازار شناور بانکوک
  • معبد کوه طلایی بانکوک
  • خیابان یا جاده خائو سان بانکوک
  • شهر تایا
  • محله چینی‌ها
  • نمایش‌های عروسکی
  • قایق سواری در کانال‌های بانکوک
  • عمارت ویمانمک
  • باغ ‌وحش دوزیت بانکوک
  • ورزشگاه بوکس لامپین
  • باغ باترفلای بانکوک
  • گالری ملی بانکوک

آشنایی با جاذبه ها و دیدنی های بانکوک

کاخ پادشاهی بانکوک

در سفر به بانکوک پیشنهاد می‌شود تا سری به کاخ پادشاهی این شهر بزنید. بعید است گردشگر این شهر باشید و به سراغ کاخ پادشاهی و معبد بودای زمردین نروید. این کاخ در اصل تعدادی از ساختمان‌ها را در خود گنجاند. جالب است بدانید که از اواخر قرن هیجده تا نیمه‌های قرن بیستم هتمامیمه پادشاهان تایلند در این کاخ سکونت داشته‌اند. آغاز ساخت این کاخ به سال ۱۷۸۲ بازمی‌گردد و در ساخت آن چوب به‌کار رفته است. در واقع این کاخ در ساحل غربی رودخانه بانکوک قرار گرفته است. اطراف این کاخ شاهد دیواری به طول ۱۹۰۰ متر خواهید بود. طرف دیگر کاخ نیز کانالی با هدف مراقبت از کاخ در مقابل دشمنان به چشم می‌خورد. همین مسئله سبب شده که محیط اطراف کاخ به شکل جزیره دیده شود.

کاخ پادشاهی بانکوک

بهترین مراکز خرید بانکوک

در شهر بانکوک نیز همچون دیگر قطب‌های گردشگری مراکز خرید متنوعی به چشم می‌خورند. کافی است در بازارهای این شهر به گشت‌و‌گذار بپردازید تا لوازم و وسایل بسیاری توجه شما را به خود جلب کنند. همچنین افراد می‌توانند وسایل جذاب بسیاری را به عنوان سوغاتی از این مراکز خرید تهیه نمایند. افراد می‌توانند در بعضی از مراکز خرید از امکاناتی همچون سینما، رستوران و دیگر امکانات رفاهی بهره‌مند شوند. از جمله این مراکز خرید می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • مرکز خرید سیام پاراگون
  • مرکز خرید سنترال ورلد
  • مرکز خرید آیکون سیام شاپینگ مال
  • مرکز خرید ام بی کی سنتر
  • مرکز خرید ام کورتیر
  • مرکز خرید سنترال امبسی شاپینگ مال
  • مرکز خرید سیام دیسکاوری
  • مرکز خرید گت وی اکامای
  • مرکز خرید پنتیپ پلازا
  • مرکز خرید سنترال پلازا پینکلائو
  • مرکز خرید سنترال راما۹
  • مرکز خرید سنترال کامپلکس پراتونام
  • مرکز خرید ریورسیتی شاپینگ

بهترین مراکز خرید بانکوک

هزینه سفر به بانکوک

پیش از این‌که سفری به بانکوک داشته باشید، بهتر است نسبت به هزینه سفر به این شهر اطلاعات لازم را کسب نمایید. با اطلاع از هزینه احتمالی سفر به بانکوک می‌توانید مخارج حدودی خود را محاسبه کرده و برنامه‌ریزی درستی برای سفر داشته باشید. یکی از هزینه‌های سفر به شهر بانکوک را می‌توان هزینه اقامت در هاستل‌های بانکوک دانست. در صورتی که مایل هستید سفری ارزان به بانکوک را تجربه کنید، هاستل‌ها گزینه خوبی برای اقامت به شمار می‌روند. هاستل‌های بانکوک عموما دارای ۶ تا ۸ تخت هستند و هزینه اقامت در آن‌ها از شبی ۲۲۰ بات به بالا محاسبه می‌شود.

البته هزینه هاستل‌ها به موقعیت قرارگیری آن‌ها نیز بستگی دارد. آن‌هایی که در مرکز شهر قرار گرفته‌اند، به نسبت سایر هاستل‌ها قیمت بالاتری خواهند داشت. این اقامتگاه‌ها عموما از سیستم تهویه هوا برخوردار هستند و هزینه اقامت در آن‌ها از ۵۰۰ بات به بالا تخمین زده می‌شود. هاستل‌های بانکوک اتاق خصوصی یا اتاق‌های دونفره دارند. برای این‌که بتوانید این اتاق‌ها را رزرو کنید باید برای آن‌ها مبلغی بیشتر از هزار بات را در نظر داشته باشید.

برخی از افراد در طول سفر به بانکوک مایل هستند که در هتل اقامت نمایند. در صورتی که قصد دارید در یک هتل ارزان و تمیز اقامت داشته باشید، می‌بایست مبلغی نزدیک به ۳۰۰ بات یا بیشتر را به ازای ه رشب برای این امر در نظر بگیرید. این هتل‌ها از حمامی اختصاصی را برای مهمانان خود برخوردار هستند. هزینه هتل‌های چهار ستاره بانکوک نیز در حدود ۹۲۰ بات تخمین زده شد. در حالت کلی می‌توان گفت هرچه هتل انتخابی شما تجهیزات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد، هزینه پرداختی نیز بالاتر خواهد بود. این مسئله کاملا به شخص وابسته بوده و میزان بودجه و هدف شما تعیین می‌کند که کدام هتل مناسب شما است.

پس از برآورد هزینه ماندن در بانکوک، بیشترین هزینه به غذا اختصاص داده می‌شود. در صورتی که انتخاب شما غذاهای خیابانی باشد، شما می‌بایست به ازای هر وعده ۳۰ بات بپردازید. اگر شما نیز به خوردن نودل علاقه‌مند هستید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما بهترین مدل از Pad Thai را درPad Thai Thip Samay  امتحان کنید. اگر به فودکورت علاقه دارید ، کافی است که سری به مراکز تجاری بانکوک بزنید. هزینه‌ای که صرف گشت‌و‌گذار در این شهر زیبای کشور تایلند می‌شود، کاملا به خود شما بستگی دارد. این‌که انتخاب شما استفاده از کدام یک از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی باشد و به کدام یک از مکان‌های گردشگری مراجعه می‌کنید، هزینه نهایی سفر شما را تعیین خواهند کرد.

هزینه سفر به بانکوک

امنیت در بانکوک

شهر بانکوک به عنوان پایتخت کشور تایلند، وسعت بسیار زیادی دارد. هرساله میلیون‌ها توریست از سراسر جهان برای گردش به این شهر سفر می‌کنند. از این‌رو، بهتر است در طول سفر به بانکوک به یک‌سری نکات مراقبتی توجه داشته باشید. برای نمونه در جاهای شلوغ مراقب اموال قیمتی و ارزشمند خود باشید. اشیای گران‌قیمت نباید در معرض دید افراد قرار بگیرند و جلب توجه نمایند.

همچنین بهتر است که پول نقد زیادی را با خود به همراه نداشته باشید. همچنین در صورت تمایل به تجربه شب‌گردی در شهر بانکوک، بهتر است که به همراه یک یا چند نفر از دوستان خود برای این امر اقدام نمایید تا با خیالی آسوده در شهر قدم بزنید. همچنین بهتر است مناطقی را برای شب‌گردی انتخاب کنید که با آن آشنا هستید و جنبه توریستی داشته باشند.

امنیت در بانکوک

سخن پایانی

اگر قصد سفر به شهر زیبای بانکوک را دارید، بهتر است از پیش راهنمای سفر به بانکوک را مطالعه نمایید. راهنمای سفر به بانکوک، اطلاعات لازم در زمینه پول رایج، فرهنگ مردم، زبان رایج، رستوران‌ها و هتل‌ها، مراکز خرید و جاذبه‌ها و دیدنی‌های این شهر را در اختیار شما قرار می‌دهد‌. بهتر است که براساس میزان بودجه تعیین شده، از پیش هتل خود را برای اقامت انتخاب نمایید و برنامه‌ریزی درستی برای سفر خود داشته باشید تا با صرف کوتاه‌ترین زمان، حداکثر استفاده را از سفر خود به بانکوک ببرید.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها