تفریحات مالدیو

تفریحات مالدیو

آیا تا به امروز به مالدیو سفر کرده‌اید؟ آیا قصد دارید تا به کشور کوچک مالدیو سفر کرده و در سفر خود از تفریحات متنوع و خاص این جزیره‌ زیبا بهره‌مند شوید؟ مالدیو، کشوری در جنوب شرق آسیا است که هرساله افراد زیادی جهت تفریح و خوش‌گذرانی به آن سفر می‌کنند. شاید شما نیز همانند دیگر افراد تصور می‌کنید که این کشور تنها جایی برای تفریحات دریایی و استراحت است؛ اما این طرز فکر کاملا اشتباه بوده؛ چراکه سفر به مالدیو می‌تواند سفری هیجان‌انگیز و در عین حال بسیار خاص و دیدنی باشد. شما باید از قبل خود را برای سفری دلچسب همراه با تفریحات متنوع و هیجان‌انگیز آماده نمایید. قطعا بیش از دوهزار جزیره مرجانی و تفریحات دیگر می‌توانند سفری لذت‌بخش را برای هر گردشگری رقم بزنند. با ژینو پرواز همراه باشید تا نگاهی گذرا به تفریحات مالدیو داشته باشیم.

تفریحات مالدیو

آشنایی با کشور مالدیو

مالدیو یکی از کشورهای بسیار کوچک و دیدنی در جنوب شرق آسیا است. این کشور بسیار خاص از چندین جزیره کوچک و دیدنی تشکیل شده که هر کدام از آن‌ها در درون خود جاذبه‌های دیدنی و تفریحات بسیار خاصی را جای داده‌اند. تفریحاتی که هر کدام می‌توانند به نوعی گردشگران مختلفی را از سراسر جهان جذب خود کنند. این کشور به عنوان کشوری توریستی همواره تفریحات بسیار جذابی را برای سپری کردن لحظاتی لذت‌بخش در معرض نمایش قرار می‌دهد. تفریحاتی که هر کدام از آن‌ها می‌توانند برای هر فردی مناسب باشند و به نحوی آدرنالین خون را افزایش دهند. تفریحاتی که شما می‌توانید در این کشور به‌دنبال آن باشید بسیار گسترده هستند. پس اگر قصد داری تا به این کشور سفر کنید و از تفریحات متنوع آن برخوردار شوید، حتما قبل از سفر خود اطلاعات کامل و جامعی را در خصوص جذابیت‌های این کشور به دست بیاورید.

آشنایی با کشور مالدیو

تور پیاده‌روی

مالدیو به‌دلیل داشتن فرهنگی غنی، از تفریحات منصحربه‌فردی نیز برخوردار است. اگر علاقه‌مند هستید تا با فرهنگ، تمدن و همچنین طرز زندگی مردم این کشور بیشتر آشنا شوید، می‌توانید یک تور پیاده‌روی به‌صورت نیم‌روزی را انتخاب کنید. در این تور می‌توانید با قدم زدن در خیابان‌ها، با سبک زندگی مردم این کشور بیشتر آشنایی یابید؛ این سبک زندگی که می‌تواند موجب آشنایی بیشتر با فرهنگ و تمدن غنی این کشور باشد. تنها کافیست تا به سراغ شهر مالو رفته و در کوچه پس کوچه‌های این شهر قدم بزنید. با قدم زدن در خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر می‌توانید با فرهنگ خاص این کشور آشنا شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با یک تور کوچک همراه با یک سرگروه یا راهنما به پیاده‌روی بروید. اگر به همراه زوج خود به این کشور سفر می‌کنید پیاده‌روی می‌تواند انتخابی مناسب برای تفریح شما به حساب آید.

موج‌ سواری در کشور مالدیو

کشور مالدیو کشوری به‌صورت جزیره‌ای است که در بین آب‌های آزاد قرار دارد. آب‌هایی که برخلاف تصور مردم جهان آب‌هایی بسیار آرام با کم‌ترین میزان موج را داراست؛ اما نکته قابل توجه این است که در برخی از شهرهای این کشور، سواحلی به چشم می‌خورند که شما می‌توانید در این مناطق به تفریح و گشت‌وگذار بپردازید. البته دقت داشته باشید که تمامی سواحل دسترسی مستقیم به موج دریا ندارند و از تفریح موج سواری محروم هستند. البته می‌توانید از طریق قایق‌های جزیره‌ای به سراغ مکانی برای موج سواری بروید.

موج‌ سواری در کشور مالدیو

سفر بین جزیره های کشور مالدیو

مالدیو در خود جزایر مختلف و متنوعی را جای داده است. سفر و گشت‌وگذار در بین جزایر این کشور نیز می‌تواند به نوبه‌ خود سفری به یادماندنی و خاص باشد. شما می‌توانید از یک جزیره به دیگر جزایر این کشور رفته و نهایت لذت را ببرید.

تماشای دلفین‌ها

یکی از تفریحات بسیار لذت‌بخش و دیدنی در مالدیو تماشای دلفین‌ها است. اگر می‌خواهید سفری به میان دلفین‌ها داشته باشید، منطقه‌ cinnamon hakurre را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اینجا یکی مناطق بسیار بزرگ، دیدنی و در عین حال جذاب برای افرادی است که عاشق دلفین‌ها هستند و می‌خواهند از نزدیک گشت‌وگذار دلفین‌ها را مشاهده نمایند. اگر قصد دارید تا از نزدیک شاهد این دلفین‌ها باشید بهتر است که در نزدیکی غروب آفتاب به این منطقه رفته و از نزدیک شاهد موجودات این منطقه باشید. دیدن این موجودات یکی از تفریحات بسیار جالب و شگفت‌انگیز در بین عموم مردم است که می‌توانید با داشتن یک برنامه‌ریزی مناسب به سراغ بازدید آن‌ها بروید.

تماشای دلفین‌ها

غواصی و ماساژ در سواحل مالدیو

مالدیو، منطقه‌ای است که سواحل مختلف و دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. سواحلی که هر کدام از آن‌ها در جایگاه خود امکانات تفریحی بسیار زیادی دارند. یکی از این تفریحات، غواصی در دل آب‌ها است. غواصی در دل دریاها و در عمق بسیار پایین می‌تواند تجربه‌ای شگفت‌انگیز و جالب برای افرادی باشد که علاقه‌مند هستند بدانند که در زیر آب دریاها چه اتفاقاتی می‌افتد و چه حیواناتی در آنجا زندگی می‌کنند. دقت داشته باشید که در تمامی سواحل مالدیو کشتی‌هایی وجود دارند که امکانات و وسیله‌های مربوط به غواصی را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین شما می‌توانید در این مناطق از خدمات مربوط به ماساژ نیز بهره‌مند شوید. پس از غواصی و جست‌وجو در آب‌های آزاد وقت آن می‌رسد که خستگی تن خود را از بین ببرید. ماساژ درمانی تنها گزینه‌ عالی و راهبردی است که می‌توانید خستگی خود را از این طریق برطرف سازید.

بازدید از دریای ستارگان

یکی از جاذبه‌های بسیار خاص و دیدنی در جهان، دریای ستارگان مالدیو است. این جاذبه به قدری دیدنی و خاص بوده که به یکی از تفریحات این کشور تبدیل شده است. تنها کافیست تا شب هنگام به این منطقه مراجعه کنید تا از نزدیک شاهد نوری از درون آب دریا باشید. این نور به‌گونه‌ای در آب دریا می‌درخشد که گویی در حال مشاهده ستارگان آسمان در این دریا هستید. علت اصلی این نور نیز مختلف شدن ارگانیسم موجودات شب تاب در عمق دریا بیان گردید.

بازدید از دریای ستارگان

صرف یک غذای بسیار خوشمزه در زیر دریا

مالدیو جزء کشورهایی به حساب می‌آید که جهت جذب گردشگران مختلف اقدام به انجام برخی از کارهای هیجان‌انگیز کرده است. ساخت رستوران‌های مختلف در زیر آب دریا یکی از تفریحات بسیار خاصی است که در مالدیو به انجام رسیده است. به عنوان مثال شما می‌توانید به رستوران ایتها در جزیره لانگالی رفته و در یک فضای شیشه‌ای غذای خود را میل نمایید و در این بین از فضای بسیار جذاب آن نیز دیدن کنید. در این رستوران با چشم‌انداز ۱۸۰ درجه‌ای روبه‌رو خواهید شد که یک پدیده بسیار جذاب و دیدنی محسوب می‌شود.

سواحل دیدنی مالدیو

از دیگر تفریحاتی که در مالدیو وجود دارد، سواحل این کشور هستند. سواحلی که هر کدام از آن‌ها در خود تفریحات مختلف و منحصربه‌فردی را جای داده‌اند. سفر به این مناطق به قدری خاص و دیدنی است که می‌تواند برای شما خاطره‌ای خوش و لذت‌بخش را رقم بزند. سواحل مختلفی در این کشور همراه با جاذبه‌های گونان به چشم می‌خورند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

سواحل دیدنی مالدیو

ساحل ریتی

اگر شما به جزیره reethi سفر کرده‌اید و می‌خواهید سفری به یادماندنی همراه با تفریحات متنوع داشته باشید، می‌توانید سری به ساحل این جزیره زیبا بزنید. از همان ابتدا که وارد این جزیره دیدنی می‌شوید با درختان سربه‌فلک کشیده، شن سفید و دریایی با آب بسیار زلال مواجه خواهید شد. اولین کاری که پس از ورود به این جزیره باید انجام دهید، رزرو یک هتل و سپس رفتن به ساحل این جزیره است. در این ساحل تفریحات مناسبی در نظر گرفته شده‌اند که شما می‌توانید به دلخواه یکی از آن‌ها را برگزینید.

ساحل ریتی

ساحل باندوس

در ساحل باندوس می‌توانید تفریحات بسیار دلچسبی را شاهد باشید. این ساحل به‌دلیل برخورداری از امکانات بسیار لوکس و تفریحات مهیج در بین عموم مردم به شهرت دست یافت. تفریحاتی که در این جزیره وجود دارند سبب تغییر در روحیه شما می‌شوند و شادی و نشاط را برای شما به ارمغان می‌آورند. این ساحل به عنوان خصوصی‌ترین سواحل در این کشور شناخته می شود که شما می‌توانید به‌صورت خاص از امکانات آن بهره‌مند شوید. اگر عاشق آفتاب گرفتن هستید، این ساحل مناسب‌ترین انتخاب است. همچنین می‌توانید به‌وسیله قایق به مدت ۲۰ دقیقه از فرودگاه ماله خود را به این جزیره برسانید.

ساحل باندوس

ساحل وداهو

برای اشاره به زیباترین ساحل مالدیو، باید از ساحل وداهو یاد کنیم. ساحل وداهو در بین گردشگران و مسافران به ساحل آرزوها شهرت دارد. به‌گونه‌ای که به هنگام شب به طرز عجیب و شگفت‌انگیزی می‌درخشد؛ اما علت اصلی این درخشش در شب چیست؟ همزمان با تاریک شدن هوا درخشش فیتوپلانکتون‌های آب دریا نیز آغاز می‌شود. این ساحل با برخورداری از چشم‌اندازی بسیار فوق‌العاده توانسته گردشگران بسیار زیادی را جذب خود نماید. به‌طور کلی این پدیده بسیار دیدنی مهم‌ترین و خاص‌ترین منظره‌ در این ساحل به شمار می‌رود که سبب جذب گردشگران بسیاری نیز شده است. همچنین شما می‌توانید در رستوران‌های دریایی موجود در ساحل وداهو انواع غذاهای دریایی را میل کنید و از طعم فوق‌العاده آن‌ها لذت ببرید.

ساحل kandolhu محبوب‌ترین ساحل در شب

اگر می‌خواهید یک تفریح مهیج را در شب تجربه نمایید، ساحل kandolhu مناسب‌ترین انتخاب خواهد بود. شما می‌توانید از طریق فرودگاه بین‌المللی ابراهیم نصیر وارد این جزیره شوید. دقت داشته باشید جزیره kandolhu در ۷۰ کلیومتری این فرودگاه قرار دارد. همچنین این جزیره از امنیت بسیار خوبی برخوردار است. به‌گونه‌ای که شما می‌توانید شب هنگام در کوچه پس کوچه‌های این شهر قدم زده و از خانه‌های جزیره‌ای این منطقه از نزدیک بازدید کنید. در این ساحل می‌توانید از تفریحات هیجان‌انگیزی مانند ورزش‌های آبی، غواصی، چشمه‌ آب گرم و دیگر تفریحات لذت ببرید. با انجام این تفریحات می‌توانید هیجانی بسیار لذت‌بخش را به خود هدیه بدهید.

ساحل kandolhu محبوب‌ترین ساحل در شب

ساحل ولیگاندو

اگر قصد دارید که از تفریحاتی با هزینه‌های بسیار کم بهره‌مند شوید پیشنهاد می‌کنیم که به ساحل ولیگاندو سری بزنید. به عنوان مثال اگر شما به تازگی ازدواج کرده‌اید و می‌خواهید سفری منحصربه‌فرد داشته باشید این ساحل گزینه مناسبی خواهد بود؛ چراکه شما می‌توانید از یک تفریح خاص در خصوصی‌ترین منطقه در جهان برخوردار شده و از آن لذت ببرید. در این ساحل می‌توانید از تفریحاتی همچون غواصی در اعماق دریا، استفاده از چشمه آب گرم و کشتی رانی بهره‌مند شوید.

ساحل Vabbinfaru

ساحل Vabbinfaru یکی از معروف‌ترین و خاص‌ترین سواحلی است که در شب از محبوبیت خاصی در بین گردشگران برخوردار است. تفریحات مختلفی مانند زیردریایی تفریحی whale در این ساحل وجود دارند که در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید از پارک Sultan نیز دیدن کنید و از تفریحاتی که در این پارک قرار گرفته‌اند، نهایت لذت را ببرید. در این پارک قایق‌های تندرویی قرار دارند که استفاده از آن‌ها یک تفریح بسیار هیجان‌انگیز و خاص به حساب می‌آید. این قایق‌ها در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی ماله قرار گرفته‌اند که شما می‌توانید در کمتر از ۳۰ دقیقه با استفاده از آن‌ها خود را به این ساحل جذاب برسانید.

ساحل Vabbinfaru

ساحل taj

اقامت در یکی از سواحل بسیار نزدیک به بزرگ‌ترین فرودگاه بین‌المللی مالدیو و همچنین زندگی در یک محیط کاملا رویایی می‌تواند یکی از سفرهای به یادماندنی را برای شما رقم بزند؛ چراکه تمامی تفریحاتی که در این ساحل به چشم می‌خورند علاوه‌بر تفریحات دریایی، شامل نیز طبیعت‌گردی می شوند. همچنین در این ساحل یک مرکز بسیار حرفه‌ای جهت غواصی وجود دارد که شما می‌توانید با ثبت نام در آن از خدمات مختلف آن بهره‌مند شوید. همچنین با اقامت در این ساحل می‌توانید از خدمات مختلف و متنوع آن بهره‌مند شده و خاطره‌ای خوش را برای خود به ثبت برسانید.

به‌طور کلی سواحلی که در این کشور وجود دارند با‌توجه به موقعیت جغرافیایی خود دارای تفریحات مختلف، متنوع و در عین حال جذابی هستند. تفریحاتی که می‌توانند به تنهایی به عنوان یک سرگرمی خاص و عالی برای گردشگران به حساب بیایند. از دیگر سواحلی که در این کشور قرار گرفته‌اند می‌توان به ساحل نیکا (Nika)، ساحل fulhadhoo، ساحل Lily، ساحل four season و ساحل هوآن اشاره کرد. هر کدام از این سواحل شامل جاذبه‌های مختلف و تفریحات متنوعی می‌شوند که می‌توانند به نوبه‌ خود جذاب و هیجان‌انگیز باشند.

پاراسل تفریحی بسیار خاص در مالدیو

کشور مالدیو به‌صورت مسطح قرار گرفته است. این موضوع سبب گردیده تا شما بتوانید از مناظر طبیعی بسیار دیدنی، جزایر دریای مالدیو، ویلاهای لوکس و استخرها از نمای بالا دیدن کنید. چتربازی بر فراز آسمان این کشور از ورزش‌هایی به شمار می‌رود که امروزه به یکی از تفریحات بسیار خاص و متنوع در این کشور تبدیل شده است.

پاراسل تفریحی بسیار خاص در مالدیو

سقوط آزاد در مالدیو

آیا می‌خواهید به سراغ یک تفریح بسیار خاص و هیجان‌انگیز بروید؟ آیا قصد دارید تا آدرنالین خون خود را افزایش دهید؟ سقوط آزاد یکی از تفریحات بسیار خاص و مهیج در کشور مالدیو است که می‌تواند آدرنالین خون شما را افزایش دهد. شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه آموزشی این تفریح استثنایی را انجام داده و از آن نهایت لذت را ببرید. در نظر داشته باشید که برای استفاده از این پکیج می‌بایست هزینه‌ قابل توجهی را بپردازید. از طرفی این فعالیت همراه با یک پکیج کامل ارائه می‌گردد که به‌طور کلی از ۶۰۰ دلار آغاز می‌شود. در تمامی مراحل سقوط آزاد از شما عکس‌هایی گرفته خواهد شد؛ عکس‌هایی که می‌توانند برای شما خاطرات به یادماندنی را به ثبت برسانند. همچنین این تفریح در ارتفاعات جزایر فوق‌العاده زیبای مالدیو انجام می‌گیرد.

سقوط آزاد در مالدیو

پاراسیلینگ

یکی از تفریحاتی که می‌توانید اوج هیجان را با آن احساس کنید، پاراسیلینگ است. برای انجام این تفریح هیجان‌انگیز به یک پاراشوت متصل خواهید شد. از طرفی پاراشوت نیز به یک قایق تندرو متصل بوده که با افزایش سرعت قایق شما نیز به آرامی شروع به حرکت می‌کنید. با گذشت زمان سرعت این وسیله بیشتر شده و به سمت بالا خواهید رفت. معمولا پاراسیلینگ به‌صورت تک نفره و دو نفره انجام می‌شود. پس اگر قصد دارید که با فرد دیگری جهت تفریح به این مالدیو سفر کنید، پاراسیلینگ می‌تواند مناسب‌ترین خاص‌ترین تفریح برای شما باشد. برای انجام این تفریح می‌توان به ساحل ریتهی، ساحل کوکون و ساحل فینولهو مراجعه کرد.

پاراسیلینگ

پیاده‌روی در زیر آب‌های آزاد و لمس حیوانات زنده

اگر نمی‌توانید غواصی کنید و از طرفی علاقه‌مند هستید که با دنیای زیر آب بیشتر آشنا شده و از نزدیک ماهی‌های رنگارنگ و دیگر موجودات زنده را مشاهده نمایید، در مالدیو این امکان فراهم شده است. شما می‌توانید با استفاده از لوازم مختلف و البته مهم به زیر آب‌های آزاد رفته و به تماشای دنیای زیر آب بپردازید. این تفریح نیز از دیگر تفریحاتی به شمار می‌رود که در این کشور وجود داشته و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. البته در نظر داشته باشید که پیاده‌روی در زیر آب از تفریحات گران‌قیمت به حساب می‌آید و برای استفاده از آن باید هزینه‌ بسیار زیادی را پرداخت.

تفریحات مختلف در شب

مالدیو از دسته کشورهایی است که برای جذب گردشگران، تفریحات بسیار زیادی را در خود جای داده است. بخشی از این تفریحات شامل تفریحات شبانه می‌شوند که می‌توان با یک جست‌وجوی ساده بهترین تفریح را در این حوزه انتخاب کرد. شما می‌توانید پس از آفتاب گرفتن زیر نور خورشید و سپری کردن یک روز به سراغ تفریحات شبانه بروید. به‌طور کلی تفریحات شبانه در مالدیو موارد مختلفی را در برمی‌گیرند. در ادامه به برخی از تفریحات بسیار هیجان‌انگیز و خاص خواهیم پرداخت.

تفریح زیر آب در سوبیکس

اگر علاقه‌مند هستید تا بدون این‌که خیس شوید به دنیای زیر آب سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ سوبیکس بروید. سوبیکس مکانی است که در زیر آب‌های آزاد قرار گرفته و عمق آن به ۶ متر می‌رسد. شما می‌توانید علاوه‌بر دیدن فضای اطراف خود از میل کردن انواع غذاهای لذیذ آن نیز نهایت لذت را ببرید. شاید رفتن به زیر آب‌های آزاد آن هم در تاریکی عجیب به نظر برسد؛ اما با مراجعه به زیر آب در این مکان با حجم زیادی از نورپردازی مواجه خواهید شد. این موضوع باعث می‌شود تا بتوانید به‌راحتی زیبایی‌های زیر سطح دریا را مشاهده نمایید.

تفریح زیر آب در سوبیکس

موسیقی زنده و جاز در کورومبا

اگر نمی‌خواهید به سراغ سواحل این کشور رفته و از تفریحات آن‌ها بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌شود تا به کورومبا سری بزنید. شما می‌توانید در این مکان از تفریحات متنوع و شبانه آن بهره‌مند شده و با موسیقی زنده خاطرات خوشی را برای خود به ارمغان بیاورید. همچنین اگر به این مکان رفته و با تولد یا سایر جشن‌های مواجه شده‌اید تعجب نکنید؛ علت آن نیز جذاب بودن آن نسبت به دیگر مکان‌ها است. این موضوع سبب می‌گردد تا مردم بومی جشن‌های خود را در این مکان برگزار نمایند.

پارتی تک سفید در کورِدو

اگر عاشق پارتی‌های شبانه هستید و می‌خواهید یک تفریح فوق‌العاده در این زمینه داشته باشید، حتما سری به کورِدو بزنید. مکانی که در شب‌ها پارتی‌های بسیار هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیزی را برگزار می‌کند. اگر قصد دارید که به این مکان بروید، حتما با لباس سفید به این مکان مراجعه نمایید؛ چراکه این موضوع یک قانون برای این جشن محسوب می‌شود.

کارائوکه در Aaavee

کارائوکه یکی از فعالیت‌های بسیار محبوب در بین مردمان بومی مالدیو در هنگام شب است. در کارائوکه شما با آهنگ و موسیقی مواجه خواهید شد. دقت داشته باشید که این مکان برای گروه‌های دوستانه مناسب خواهد بود. کارائوکه اتاقی است که با صندلی‌های دست ساخت تزئین شده و شما می‌توانید روی آن‌ها نشسته و از موسیقی زنده نهایت لذت را ببرید.

سینما جنگلی گیلی لانکانفوشی

به‌دنبال یک تجربه‌ بسیار خاص و متفاوت هستید؟ سینما جنگلی گیلی لانکانفوشی مکانی متفاوت است که تفریح در آن می‌تواند یک تجربه‌ بسیار خاص و شگفت‌انگیز باشد؛ مخصوصا در زمانی که با شریک زندگی‌تان به‌دنبال سفری بی‌نظیر هستید. سینما جنگلی در فضایی بسیار خاص و رمانتیک و در بین درختان تنومند قرار گرفته که می‌تواند فضایی دلنشینرا  برای شما به ارمغان بیاورد.

تفریح در کلاب شبانه مِد کانی

اگر به‌دنبال رقص و شادی در یک کلاب شبانه هستید پیشنهاد می‌شود که سری به کلاب شبانه مِد کانی بزنید. این کلاب به دلایل مختلفی در بین گردشگران معروف و محبوب است. یکی از این دلایل خدمات بسیار عالی و خوبی است که به مشتریان ارائه می‌دهد. کلاب مِد کانی به‌طور کلی به ۳ بخش the iru، the Sunset و the manta exclusive collection bar تقسیم می‌شود. هر کدام از این بخش‌ها امکانات و خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

تفریح در کلاب شبانه مِد کانی

سخن پایانی

مالدیو کشوری بسیار بزرگ و دیدنی است که به‌دلیل برخورداری از جزایر متعدد می‌توان سفری درازمدت در مناطق و سواحل آن را تجربه کرد. این کشور جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی را در خود جای داده است. تنها کافیست یک‌بار به این کشور سفر کرده و از تفریحات مالدیو بهره‌مند شوید. تفریحاتی مانند گشت‌وگذار در سواحل، تماشای دلفین‌ها، پیاده‌روی در کوچه و پس‌کوچه‌های شهرها و... که می‌توانند در نوبه‌ خود مفرح و نشاط‌آور باشند.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها