تفریحات دبی

تفریحات دبی

دبی یکی از مدرن‌ترین شهرهای خاورمیانه است. این شهر زیبا به‌راحتی توانسته در طی این چند سال گذشته به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مقاصد گردشگری در جهان شناخته شود. در تمامی نقاط این شهر، جاذبه‌ها و اماکن مختلف تفریحی تعبیه شده‌اند. سفر به دبی و انجام تنها چند نمونه از تفریحات فوق‌العاده این شهر می‌تواند برای شما خاطراتی فراموش‌نشدنی را رقم بزند. در زمان سفر به دبی تفریحاتی مانند تجربه سافاری، رفتن به برج زیبای خلیفه و... را از دست ندهید.

تفریحات دبی

سواحل زیبای دبی

شهر زیبای دبی دارای 64 کیلومتر خطوط ساحلی است. این شهر با برنامه‌ریزی صحیح توانسته بهترین بهره را از خطوط ساحلی خود ببرد. از جمله تفریحات ساحلی  دبی می‌توان به سواحل شنی بسیار زیبا، انواع پارک‌های آبی، جزیره‌های مصنوعی و... اشاره کرد. بهترین زمان برای رفتن به سواحل بکر دبی زمستان است. در فصول بهار و تابستان گرمای این سواحل قابل تحمل نخواهد بود و بدون شک شما را با آفتاب سوختگی شدید و کاهش آب بدن مواجه خواهد کرد. البته برخی از افراد تنها در این دو فصل می‌توانند تا به سواحل دبی سفر نمایند؛ در نتیجه باید مراقب سلامتی خود باشند.

سواحل زیبای دبی

سواحل زیبای لامر

یکی از بکرترین و پرطرفدارترین سواحل دبی، ساحل لامر نام دارد. این ساحل زیبا در حاشیه شهر دبی واقع گردید. در نزدیکی ساحل لامر چندین مرکز خرید و رستوران قرار گرفته‌اند. رفت‌و‌آمد به این منطقه به علت وجود مراکز خرید و رستوران‌ها بسیار زیاد است. این ساحل زیبا در میانه‌ دو جزیره مهم مروارید جمیرا و خلیج جمیرا قرار گرفته است. 4 قسمت مهم ساحل لامر عبارتند از:

  • ساحل
  • مرکز تفریحی
  • جزیره شمالی
  • جزیره جنوبی

برای تفریح در یکی از زیباترین سواحل دبی، مراجعه به لامر را از دست ندهید. امکانات رفاهی و تفریحی بسیار متنوعی در این ساحل برای راحتی بازدیدکنندگان تعبیه شده‌اند. در ساحل لامر برای تمامی گروه‌های سنی و سلیقه‌های مختلف تفریحات متعددی پدر نظر گرفته شده‌اند. آن دسته از افرادی که به بازی‌های هیجان‌انگیز علاقه دارند می‌توانند از موج سواری و جت اسکی در این ساحل استفاده کنند.

بدون شک در میان همسفران شما و دیگر گردشگران برخی از آن‌ها به فضاهای آرام و به دور از شلوغی علاقه‌مند هستند. برای این افراد نیر در ساحل لامر کافه‌های متعددی وجود دارند که برای نوشیدن قهوه‌های خوش‌طعم بهترین گزینه خواهند بود. نگران تفریح کودکان خود نباشید. در این ساحل زیبا، برای کودکان هم تعدادی قلعه‌های بادی و دیگر زمین‌های بازی تعبیه شده‌اند که می‌توانید کودک خود را در این انجام بارزی‌ها همراهی کنید.

سواحل زیبای لامر

ساحل بکر کایت

حتما شما هم به این موضوع اندیشیده‌اید که علت نام‌گذاری ساحل کایت چیست؟ کایت نام بادبادک‌های رنگارنگ و زیبایی است که در این ساحل همیشه در حال پرواز هستند و علت نام‌گذاری این ساحل نیز به‌دلیل وجود این بادبادک‌ها است. از بارزترین گزینه‌های تفریحی در ساحل زیبای کایت می‌توان موج سواری متفاوت و هیجان‌انگیز با بادبادک را نام برد. از دیگر تفریحات ساحل کایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تجربه یک دوندگی متفاوت در پیستی کاملا حرفه‌ای
  • تجربه والیبال ساحلی در کایت
  • اسکیت بازی در پارک اسکیت ساحل کایت
  • بازی در پارک آبی ساحل کایت

بدون شک بعد از انجام آنجا ها و تفریحات هیجان‌انگیز این ساحل گرسنه و خسته خواهید بود. در این هنگام می‌توانید به ون‌های زیبا و رنگارنگ که در اطراف ساحل کایت مستقر شده‌اند و منوهای پرباری دارند، مراجعه کرده و غذاهای خوشمزه عربی را امتحان کنید.

ساحل بکر کایت

سواحل جمیرا

جمیرا شلوغ‌ترین و زیباترین ساحل دبی است. همچنین این ساحل طولانی‌ترین ساحل دبی محسوب می‌شود. ساحل جمیرا بسیار تمیز و به رنگ سفید است. ساحل زیبای جمیرا در امتداد کرانه‌های آبی زیبا قرار دارد. گوشه و کنار ساحل جمیرا مکان‌هایی مناسب برای خلوت کردن خواهند بود. یکی از ویژگی‌های خوب این ساحل  وجود رستوران‌های متعدد و مراکز خرید معتبر است. در سفر به سواحل جمیرا امتحان طعم خوش غذاهای دریایی آن را از دست ندهید.

در ساحل جمیرا همانند ساحل لامر، برای کودکان یک‌سری تفریحات جذابی در نظر گرفته شده‌اند تا خانواده‌ها با خیال آسوده به تفریح خود بپردازند. پارک‌های بازی کودکان یکی از این تفریحات هستند. علت شلوغ بودن این ساحل جمیرا نیز این است که تمامی مردم و گردشگران پس از خرید کردن جهت صرف غذا و استراحت به سوی ساحل جمیرا می‌روند. این ساحل یک بخش شگفت‌انگیز به نام مرکز ماساژ جمیرا دارد. این مرکز ماساژ، در یک محیط لوکس و مجلل آماده خدمات‌رسانی به گردشگران دبی است.

سواحل جمیرا

ساحل الصفوح یا قصر سیاه

ساحل الصفوح به علت نزدیکی به قصر پادشاه امارات متحده با نام ساحل قصر سیاه نیز شناخته می‌شود. این ساحل یکی از سواحل خلوت و بسیار آرام در شهر دبی است. لذت یک ساحل‌گردی و تزریق آرامش به روح خود را می‌توان در این ساحل تجربه کرد. ساحل قصر سیاه همانند سواحل کایت، جمیرا و لامر هیچ‌گونه امکانات رفاهی ندارد. این ساحل بیشتر برای پیک‌نیک رفتن‌های خانوادگی مناسب است. به علت عدم وجود رستوران و کافه بهتر است خوراکی‌های لازم را با خود به همراه داشته باشید. همچنین ساحل الصفوح یکی از ساده‌ترین تفریحات دبی به حساب می‌آید که در عین سادگی می‌تواند آرامش خوبی را به شما هدیه دهد.

ساحل الصفوح یا قصر سیاه

پارک های آبی بی نظیر شهر دبی

یکی دیگر از تفریحات جذابی که می‌توان در روزهای گرم سفر از آن بهره برد، پارک‌های آبی دبی هستند. خنکی آب و امکانات بسیار پارک‌های آبی دبی، روزی به یادماندنی را برای شما رقم خواهند زد.

پارک آبی آکواونچر

یکی از بهترین گزینه‌های تفریحی در دبی تجربه بازی در پارک آبی آکواونچر است. این پارک آبی با مساحتی بسیار بزرگ و امکانات متعدد خود می‌تواند خاطره خوشی را برای بازدیدکنندگان رقم بزند. یکی از گزینه‌های شگفت‌انگیز این پارک آبی که برای کودکان در نظر گرفته شده قسمت برج‌ها و غارهای آبی مجموعه است. البته توجه نمایید که کودک شما نباید بیشتر از 120 سانتی‌متر قد داشته باشد. شما می‌توانید به علت امنیت این مجموعه خود خود را با خیالی آسوده برای بازی به این قسمت بفرستید تا این لذت و هیجان را تجربه کند.

امکاناتی مانند رودخانه موج‌دار، 30 سرسره آبی، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف و... برای رفاه هرچه بیشتر مسافران در پارک آبی آکواونچر تعبیه شده‌اند. یکی دیگر از گزینه‌های مهم این پارک وجود امکانات آموزشی برای یادگیری صحیح شنا در آب است. شن‌های گرم و زیبای این پارک آبی نیر گزینه خوبی برای آفتاب‌گرفتن خواهند بود.

پارک آبی آکواونچر

مجموعه پارک آبی لگولند

پارک آبی لگولند از دسته شهربازی‌های زنجیره‌ای لگولند در دبی به‌حساب می‌آید. از کودکی تا به حال شما با ساخت لگو و بازی با آن‌ها آشنا هستید. حال پارک لگولند شرایطی را فراهم کرده تا بتوانید قایق‌هایی با لگوی واقعی ساخته و تجربه قایق سواری با موج‌های واقعی را کسب نمایید. شما می‌توانید تمامی لگوهای مورد علاقه خود را به قایق اضافه کنید. این پارک آبی زیبا امکانات دیگری نظیر سرسره‌های مختلف، استخر موجی، تونل موجی و قایق‌های خانوادگی را در خود جای داده است.

مجموعه پارک آبی لگولند

مجموعه پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی طبق داستان‌های حجا ساخته شده است. توصیه می‌کنیم تا پیش از رفتن به پارک آبی وایلدی وادی یکی از داستان‌های حجا را مطالعه کنید. حجا کلمه عربی بوده که در فارسی همان ملانصرالدین معنا می‌شود. در این مجموعه پارک آبی بزرگ به‌راحتی می‌توان هرچه بیشتر با فرهنگ عربی آشنا شد. یکی از هیجان‌انگیزترین سرسره‌های آبی در این پارک قرار دارد. این سرسره 15 متر ارتفاع داشته که شما با قرار گرفتن بر آن با سرعتی بالغ بر 80 کیلومتر در ساعت به سمت پایین خواهید آمد. از جمله تفریحات موجود در این پارکی آبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قلعه باران
  • سرسره‌های مارپیچی
  • موج‌ سواری با موج‌های مصنوعی
  • سرسره‌های سرعتی

پارک آبی وایلدی وادی روبه‌روی برج العرب واقع شده و از ساعت 10 صبح تا 7 عصر در خدمت گردشگران و مردم محلی است.

مجموعه پارک آبی وایلد وادی

زیباترین آکواریوم های دبی

در زمان سفر به دبی هرگز از دیدن آکواریوم‌های این شهر غافل نشوید. آکواریوم‌های موجود در شهر دبی همانند دیگر امکانات تفریحی آن در تمام دنیا نظیر ندارند. این آکوریوم‌ها از تنوع بالای جانواران دریایی برخوردار هستند. بدون شک یکی از گزینه‌های خوب تفریحی در دبی بازدید از آکواریوم‌های این شهر خواهد بود.

زیباترین آکواریوم های دبی

آکواریوم بزرگ دبی

آکواریوم بزرگ شهر دبی، 140 گونه جانور دریایی را در خود جای داده است. در این آکواریوم شما می‌توانید برای نخستین بار، کروکودیل بزرگ دنیا، سمورهای آبی، پنگوئن‌های بامزه و ده‌ها گونه جانواران دریایی را مشاهده نمایید. در این آکواریوم در حدود 10 میلیون لیتر آب جای گرفته است. امکان غواصی و تماشای کوسه‌ها از نزدیک در این آکواریوم فراهم بوده و شما می‌توانید به همراه فرزندان خود با کمک کارکنان به موجودات در این آکواریوم غذا بدهید. آکواریوم بزرگ دبی در 3 طبقه و در مرکز خرید بزرگ دبی واقع شده است.

آکواریوم بزرگ دبی

آکواریوم لاست چمبرز دبی

در اقامتگاه بزرگ تفریحی اقامتی، آتلانتیس یک آکواریوم بزرگ به نام لاست چمبرز قرار دارد. در مرکز آتلانتیس امکانات دیگری مانند هتل، اقامتگاه، ساحل و کافه و رستوران تعبیه شده‌اند. آکواریوم لاست چمبرز، بهترین و بزرگ‌ترین آکواریوم تمام قاره آفریقا و منطقه خاورمیانه به‌شمار می‌رود. این آکواریوم گزینه‌ای برای یادآوری شهر غرق شده آتلانتیس است.

آکواریوم لاست چمبرز پذیرای 65 هزار گونه جانور دریایی است. شما می‌توانید با کمک کارکنان این آکواریوم در آن شنا کرده و به حیوانات غذا بدهید. آکواریوم چمبرز برای نشان دادن ماهی‌ها و دیگر موجودات زیردریایی 21 قسمت مختلف دارد. طراحان و مهندسان توانسته‌اند با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها، تجربه آکواریوم‌گردی مجازی را برای افراد رقم بزنند. این آکواریوم زیبا در ساحل پالم دبی و منطقه جمیرا ساخته شده است.

آکواریوم لاست چمبرز دبی

تفریحات طبیعت گردی در دبی

شاید در نظر بسیاری از مردم، دبی تنها چند ساحل را در خود جای داده و فضاهای سبز و جنگل ندارد. درست است که شهر دبی یک شهر با آب‌وهوایی کویری بوده؛ اما در گوشه و کنار آن پارک‌های سرسبز  زیبایی به چشم می‌خورند که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

جنگل بارانی در دبی

بدون شک وجود جنگل استوایی آن هم در دل کویر شگفت‌انگیز خواهد بود. تماشای جنگل بارانی در دبی را به هیچ عنوان از دست ندهید. این جنگل زیبا در زیر سایه سقفی گنبدی شکل قرار دارد و توانسته 3000 گونه گیاهی را پرورش دهد. گیاهان استوایی، حشرات گوناگون، خزندگان مختلف و انواع ماهی‌ها در این پارک به‌راحتی یافت می‌شوند. گشت‌وگذار در پارک جنگل بارانی دبی بدون شک یک تجربه بکر و به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

غار خفاش‌ها و میمون‌های دم‌ دراز را حتما از نزدیک نظاره‌گر باشید. برای ورود به این پارک می‌بایست حداقل 2 الی 3 ساعت زمان در نظر بگیرید تا با دنیایی کاملا متفاوت نسبت به کویر دبی آشنا شوید. این پارک زیبا در خیابان سیتی واک واقع شده و همه روزه از ساعت 10 صبح الی 6 عصر پذیرای مهمانان خود است.

جنگل بارانی در دبی

پارک صفا دبی

پارک صفا در قلب شهر دبی قرار دارد. پارک صفا بهترین گزینه برای تفریحی یک روزه و لذت بردن از هوای تازه است. در روزهای خنک پاییز و زمستان تمامی اهالی الصفا، الجمیرا و الوصل به پارک صفا می‌روند و از خنکی هوا و امکانات پارک استفاده می‌نمایند. در این پارک حدودا 200 نوع پرنده زندگی می‌کنند. در هنگام تفریح در این پارک ممکن است با این پرندگان مواجه شوید.

در پارک صفا یک زمین بازی مناسب برای کودکان تعبیه شده که به‌راحتی می‌توان کودک خود را برای بازی در این مکان گذاشت. در پارک صفا برای راحتی بانوان، یک پارک مختص به بانوان نیز قرار دارد. اتاق‌های بازی مختلف، غرفه‌های غذا و بازی‌های کامپیوتری همگی از امکاناتی هستند که همواره آماده پذیرایی از مهمانان خود خواهند بود. امکانات ورزشی بسیار مناسبی نیز برای دوست‌داران ورزش در این پارک در نظر گرفته شده‌اند. با رفتن به خیابان شیخ زاید می‌توانید به پارک صفا دسترسی داشته باشید. البته زمان بازدید از این پارک 8 صبح تا 10 شب است.

پارک صفا دبی

باغ معجزه از دیگر تفریحات دبی

علت نام‌گذاری این پارک به معجزه، وجود 45 میلیون شاخه گل تازه و باطروات در قلب کویر است. با ورود به این باغ گمان می‌کنید که وارد بهشتی زیبا شده‌اید. طرح‌ها و نقاشی‌های زیبایی که با این گل‌های بی‌نظیر در این مکان به‌وجود آمده‌اند، بدون شک سبب بهت شما خواهند شد. پارک معجزه در واقع یک باغ گیاه‌شناسی است. در نزدیکی باغ معجزه، باغ پروانه‌ها نیز قرار گرفته است. این باغ دارای 26 نوع پروانه بوده که با دمایی کنترل شده و در فضایی بسته زندگی می‌کنند. برای بازدید از باغ پروانه می‌بایست بلیط جداگانه‌ای تهیه نمایید. شما می‌توانید جهت بازدید از این باغ از 9 صبح الی 6 عصر به این نکانمراجعه نمایید. همچنین باغ معجزه در ماه‌های می و نوامبر پذیرای شما خواهد بود.

باغ معجزه از دیگر تفریحات دبی

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل متفاوت‌ترین پارک در تمام دنیا است. این پارک به اندازه 45 زمین فوتبال وسعت دارد. در زعبیل یک زمین جداگانه مختص کودکان ساخته شده تا بتوانند به‌راحتی در آن بازی کنند. همچنین در پارک زعبیل موزه‌ای مختص به دایناسورها، دریاچه‌ای برای قایق سواری و یک محیط جداگانه برای پخت کباب نیز تعبیه شده‌اند. اتوبوس و قطارهای برقی موجود در پارک شما را به‌راحتی در محیط پارک جابه‌جا خواهند کرد. دستگاه‌های ورزشی مدرن برای تجربه یک ورزش متفاوت در این پارک قرار گرفته‌اند. بازار سنتی موجود در پارک زعبیل گزینه‌ای مناسب و با صرفه اقتصادی برای خریدهای شما خواهد بود. پارک زعبیل در مساحتی بسیار اندک با متروی آل جفیلیه در این مکان واقع شده که همین موضوع سبب آسودگی در رفت‌وآمد شده است. درهای این پارک از 8 صبح الی 10 شب به روی مهمانان باز هستند.

پارک زعبیل دبی

پارک مشرف از دیگر تفریحات دبی

یکی دیگر از جاهای تفریحی دبی پارک مشرف نام دارد. این پارک دارای یک دهکده بزرگ بین‌المللی است که در آن انواع خانه‌های سنتی متعلق به دیگر کشورهای جهان قرار گرفته‌اند. در این دهکده زیبا و مجذوب‌کننده با سبک خانه‌های روستایی کشور آلمان یا نحوه زندگی مردمان تایلند آشنا خواهید شد. دهکده بین‌المللی پارک مشرف امکان سفری به دور دنیا را تنها در 80 دقیقه فراهم کرده است. مرکز بزرگ ستاره شناسی ال‌ثریا نیز در این پارک قرار دارد. در مرکز ستاره شناسی ال‌ثریا بزرگ‌ترین تلسکوپ خاورمیانه قرار داسته که با کمک آن می‌توان تمامی اجرام آسمانی را نظاره‌گر بود همچنین نمایش‌های علمی مختلفی نیز در این مکان برگزار می‌گردند. پیاده‌روی، شنا، امکانات بازی کودکان، ورزش‌های مختلف و... از امکانات این پارک به‌شمار می‌روند. پارک مشرف در خیابان الخوانیج واقع شده و از ساعت 8 صبح الی 10 شب پذیرای مراجعه‌کنندگان است.

پارک مشرف از دیگر تفریحات دبی

شهربازی های هیجان انگیز دبی

اگر شما نیز در سفر خود به‌دنبال هیجان و بالا رفتن آدرنالین هستید، بهترین گزینه شهربازی‌های دبی خواهند بود. تمامی دستگاه‌های موجود در شهربازی‌های دبی از بهترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا بهره گرفته‌اند. این شهربازی‌ها تمامی استانداردها و مسائل امنیتی را رعایت کرده‌ که از جمله این شهربازی‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

شهربازی مادهش ورلد

در لغت‌نامه عربی مادهش به معنی شگفت‌انگیز است. شهربازی مادهش ورلد برای تمامی سنین دستگاه‌های مختلف و متنوعی را در نظر گرفته است. در این شهربازی چرخ‌وفلک و ماشین‌های بادی‌ مخصوصی برای کودکان و ماجراجویی آن‌ها وجود دارند. این شهربازی بخشی را نیز برای ‌بازی نوجوانان در نظر گرفته و لوازم مورد نیاز بازی را در آنجا قرار داده است. این شهربازی دو بخش دیگر نیر دارد. یک بخش برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری؛ که بهشت گیمرها محسوب می‌شود. بخش دوم نیز به بخش خوشمزه شهرت داشته که در این قسمت غذاهای سنتی و مدرن بسیاری طبخ می‌گردند. شهربازی هیجان‌انگیز مادهش ورلد در یک مرکز تجاری بین‌المللی واقع شده و از ظهر تا 10 شب پذیرای مهمانان خواهد بود.

شهربازی مادهش ورلد

شهربازی آی ام جی دبی

شهربازی آی ام جی دارای 4 قسمت اصلی است که به شرح زیر هستند.

  • بخش مارول قسمت اول آی ام جی نام دارد. بخش مارول مختص کودکان و نوجوانان است. این بخش این امکان را فراهم ساخته تا بتوان با کمک ثور، هالک، مرد آهنی و دیگر گروه‌های انتقام‌جو زمین را از دست خدایان بد و ظالم آزاد کرد. تمامی دستگاه‌های موجود در این قسمت با تم شخصیت‌های مارولی طراحی شده‌اند و متناسب با تمامی گروه‌های سنی و قابل استفاده برای آن‌ها خواهد بود.
  • بخش دوم تمی مانند پارک ژوراسیک دارد. این بخش به دره گمشده معروف است. در این قسمت بازی‌های مختلف و دستگاه‌های بسیاری وجود دارند که از بین جنگل‌ها و دایناسورهای غول‌پیکر عبور می‌کنند. وقتی صدای غرش‌های بلند دایناسورها را می‌شنوید موهای تن شما سیخ می‌شود.
  • بخش سوم هم قسمت کارتون‌های تلویزیونی است. در این بخش تمامی شخصیت‌های کارتونی از بن 10 تا دخترهای پاورپاف ادونچرتایم حضور دارند.
  • بخش چهارم نیر به بلوار ای ام جی معروف است. در این قسمت فروشگاه‌ها و رستوران‌های بسیاری قرار دارند.

شهربازی آی ام جی دبی

شهربازی هاب زیرو

شهربازی هاب زیرو بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به تکنولوژی است. این شهربازی از دسته تفریحاتی است که بدون شک شما را دچار سرگیجه خواهد کرد. سرگیجه شما تنها به یک علت آن هم حجم زیاد تکنولوژی موجود در این شهربازی خواهد بود. تمام بازی‌های دنیا از نوستالژیک گرفته تا مدرن در این شهربازی به‌صورت واقعی وجود دارند. شهربازی هاب زیرو گزینه مناسبی برای همه رده‌های سنی به‌حساب می‌آید.

شهربازی هاب زیرو

شهربازی لگولند

شهربازی لگولند یکی دیگر از زنجیره‌های تفریحی مجموعه بزرگ لگولند به‌شمار می‌رود. بهترین مکان برای کودکان این شهربازی هیجان‌انگیز است. کودکان در این شهربازی می‌توانند با استفاده از لگوهای مختلف اسباب بازی‌های مورد علاقه خود را بسازند. حتی می‌توانند با کمک ماشین‌های لگو رانندگی را آموزش ببینند. در زمان بازدید از شهربازی لگولند پیشنهاد می‌شود سری به کارخانه بزرگ لگولند نیز بزنید تا با نحوه ساخت آجرهای لگویی آشنا شوید. این شهربازی هیجان‌انگیز از ساعت 11 صبح الی 6 عصر در خیابان شیخ الزاید پذیرای مهمانان خواهد بود.

شهربازی لگولند

دیگر تفریحات دبی

تفریحات شهر دبی تنها به موارد بالا ختم نمی‌شود. این شهر تفریحات هیجان‌انگیز دیگری نیز دارد که به شرح زیر هستند.

  • دهکده جهانی دبی:

دهکده جهانی یکی از مهم‌ترین تفریحات دبی به‌شمار می‌رود. در این دهکده خانه‌هایی با سبک معماری کشورهای مختلف گرد هم آمده‌اند. در این دهکده غذاهای متنوع و سنتی کشورها به همراه صنایع دستی آن‌ها وجود دارند. زمان بازدید از این دهکده ساعت 2 ظهر تا 11 شب است.

  • چتربازی در آسمان‌های دبی:

یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین تفریحات دبی چتربازی بر فراز آسمان‌های دبی است. قبل از پرش همه آموزش‌های لازم به شما داده خواهند شد. برای تجربه یک چتربازی منحصربه‌فرد باید بلیط تهیه نمایید. حتما پیش از رفتن به محل چتربازی لباس‌های راحت بپوشید. آب‌وهوا را چک کنید و سپس به خیابان السیاحی برای چتربازی بروید.

  • پارک موضوعی موشن گیت:

در پارک موشن گیت می‌توانید تمامی شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه خود را بیابید. شرک، ابر کوفته قلقلی، حیوانات ماداگاسکار، هتل ترانسیلوانیا و... تنها چند نمونه کوچک از شخصیت‌های کارتونی موجود در این پارک هستند. از ساعت 2  بعدازظهر تا 11 شب، خود را به مهمانی انیمه‌ها دعوت کنید.

پارک موضوعی موشن گیت

  • چرخ‌وفلک عین دبی:

چرخ‌وفلک عین یکی از بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک‌های دنیا به‌حساب می‌آید. 250 متر ارتفاع این چرخ‌وفلک سبب شده تا بتوان نمای 360 درجه از شهر دبی را از نظر گذراند.

  • دنیای پنگوئن‌های برفی:

در مجموعه تفریحی آسمان دبی، امکانات مختلف و هیجان‌انگیزی مانند تله سیزژ، برف بازی، اسکی، اسنوبورد و از همه مهم‌تر وجود پنگوئن‌های  زیبا وجود دارند. در دنیای پنگوئن‌ها زیپ لاین هم تعبیه شده است. زیپ لاین دنیای پنگوئن‌های برفی اولین زیپ لاین زیر صفردرجه در دنیا به شمار می‌رود. در استخر یخ‌زده با پنگوئن‌ها شنا کنید؛ سپس به کافه مجموعه آسمان بروید و خود را به یک هات چاکلت خوشمزه دعوت نمایید.

دنیای پنگوئن‌های برفی

کلام پایانی

برای گشت‌وگذار و لذت بردن از تمامی تفریحات دبی باید حداقل زمانی در حدود دو هفته تا یک‌ماه را در نظر داشته باشید. دبی شهری مدرن است که در کنار مدرن بودن مردمان آن فرهنگ و سنت عرب را نیز حفظ کرده‌اند. در بین گردشگران به شهر طلایی نیز شهرت دارد. در سفر به دبی سعی کنید تا از همه تفریحات آن استفاده کرده و خاطرات به یادماندنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. تفریحات دبی لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما رقم خواهند زد.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها