رستوران های آنتالیا

رستوران های آنتالیا

شاید شما نیز از افرادی باشید که تصمیم گرفته‌اید تا برای تعطیلات به شهر دوست‌داشتنی آنتالیا سفر نمایید. جاذبه‌های تاریخی و طبیعی آنتالیا به ‌قدری زیاد هستند که این شهر را به یکی از مراکز اصلی گردشگری تبدیل کرده‌اند. در کنار این جاذبه‌های دیدنی، غذاهای خوشمزه و لذیذی نیز در این شهر طبخ می‌شوند‌. رستوران‌‌های بسیاری در سطح شهر به چشم می‌خورند که همواره آماده پذیرایی از افراد با هر سلیقه و رژیم خاصی بوده‌اند. غذاهای موجود در منوی رستوران‌های آنتالیا بسیار متنوع هستند و انتخاب میان آن‌ها بی‌شک برای شما سخت خواهد بود.

آشنایی با رستوران ‌های مرکز شهر

جاذبه‌های دیدنی بسیاری در آنتالیا وجود دارند که گردشگران از آن‌ها دیدن می‌کنند. پس از مدتی گشت‌و‌گذار، تنها یک غذای لذیذ و خوشمزه در بهترین رستوران‌های می‌تواند خستگی را از تن افراد بیرون آورد. به این جهت ‌که زمان زیادی را برای رسیدن به رستوران صرف نکنید، بهتر است که رستوران‌های مرکز شهر را انتخاب نمایید. از جمله رستوران‌های واقع در مرکز شهر می‌توان به رستوران سون مهمت، سراسر، وانیلا لانژ، آرما و... اشاره کرد.

رستوران سون مهمت

در محدود مرکز شهر آنتالیا رستورانی با نام سون مهمت به چشم می‌خورد. این رستوران با وجود نداشتن شهرتی دیرینه؛ اما به علت طعم اصیل و خوشمزه غذاها و خوراکی‌های ترکی جزء بهترین رستوران‌های آنتالیا به‌حساب می‌آید. اگر قصد دارید تا به رستوران سون مهمت مراجعه نمایید، حتما خوراک بره و پیش غذاهای ترکی آن را امتحان کنید. تنوع غذاهای منوی این رستوران تنها در غذاهای سنتی و محلی خلاصه نمی‌شود؛ بلکه شما می‌توانید در این رستوران طعم غذاهای مدیترانه‌ای و دیگر مناطق ترکیه را نیز بچشید.
همچنین رستوران سون مهمت غذاهای به‌خصوصی برای گیاهخواران در نظر گرفته و منوی متنوعی را پیش‌روی آن‌ها قرار می‌دهد. بنابراین این رستوران گزینه خوبی برای گیاهخواران نیز به‌حساب می‌آید. لازم به ذکر است که این رستوران از ساعت ده صبح تا دوازده شب فعالیت دارد و در همه روزه‌ها از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

رستوران سراسر

در مرکز شهر آنتالیا رستورانی به نام رستوران سراسر به چشم‌ می‌خورد. هنگامی که به این رستوران مراجعه می‌کنید، منوی متنوعی پیش‌روی شما قرار داده می‌شود که انتخاب میان آن همه غذای خوشمزه و متنوع قطعا برای شما ساده نخواهد بود. از جمله غذاهای این رستوران می‌توان به غذاهای لذیذی همانند پاستا، سوشی، استیک و غذاهای دریایی به همراه دسرهای خوشمزه اشاره کرد. قیمت غذاهای این رستوران متوسط و معقول است و از این بابت جای نگرانی نیست.

فضایی رمانتیک در این رستوران حاکم است و همین مورد، این رستوران را به گزینه خوبی برای زوج‌های جوان تبدیل کرده است. در این رستوران می‌توانید غذاهای مدیترانه‌ای، ترکیه‌ای، اروپایی و بین‌المللی را امتحان کنید. همچنین در رستوران سراسر رژیم غذایی خاصی برای گیاهخواران در نظر گرفته شده است. در صورتی که غذاهای بدون گلوتن را ترجیح می‌دهید، می‌توانید آن‌ها را نیز در این رستوران میل نمایید.

گلوتن عموما در گندم، جو و چاودار وجود دارد. بنابراین اگر تنوع غذایی منو، اولویت شما در انتخاب رستوران بوده، رستوران سراسر می‌تواند انتخاب ایده‌آلی باشد. این رستوران از ساعت دوازده ظهر تا یک شب آماده پذیرایی از مهمانان است‌. 

رستوران وانیلا لانژ

یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا را می‌توان رستوران وانیلا لانژ دانست. جالب است بدانید که در تهیه غذاهای موجود در منوهای غذایی در هر چهار فصل از مواد اولیه تماما بومی استفاده می‌شود. از جمله غذاهای لذیذ این رستوران می‌توان به خوراک بره، مرغ تایلندی، سوپ شیر نارگیل و سایر خوراکی‌های لذیذ اشاره کرد. اگر نمی‌خواهید بدون چشیدن طعم لذیذ غذاهای رستوران وانیلا لانژ این‌جا را ترک کنید، حتما باید از قبل میز خود را رزرو کرده باشید.
از دیگر نکات مثبت این رستوران می‌توان به فاصله کم آن با جاذبه گردشگری دروازه هادریان اشاره کرد. به‌گونه‌ای که تنها پنج دقیقه زمان لازم است تا خود را به آن‌جا برسانید. رستوران وانیلا لانژ نیز همچون دیگر رستوران‌ها غذاهای به‌خصوصی را برای گیاهخواران در نظر گرفته و همچنین در این رستوران غذاهای بدون گلوتن نیز سرو می‌شوند.

بعضی از غذاهای این رستوران به شکل حلال سرو می‌شوند و یکی از مزیت‌های این رستوران به‌حساب می‌آید. به همین علت است که این رستوران مورد استقبال گردشگران مسلمان قرار گرفته است. این رستوران از ساعت نزدیک به دوازده ظهر تا دوازده شب آماده خدمات‌دهی به مهمانان است.

رستوران آرما

روبه‌روی دریای مدیترانه رستورانی به نام آرما به چشم می‌خورد که چشم‌اندازی بسیار زیبا دارد و در ساخت و طراحی آن تماما رنگ سفید به کار رفته شده است. همچنین این رستوران از بهترین رستوران‌های آنتالیا به‌حساب می‌آید. در آرما می‌توانید غذاهای مدیترانه‌ای، بین‌المللی، دریایی و اروپایی لذیذی را امتحان کنید. همچنین در این رستوران غذاهای حلال نیز سرو می‌شوند و غذاهای به‌خصوصی برای گیاهخواران در نظر گرفته شده‌اند. این رستوران از ساعت یازده صبح تا یازده شب آماده پذیرایی از مهمانان است و در کنار میل کردن یک غذای لذیذ، این غذا برای شما صرفه اقتصادی نیز خواهد داشت.

آشنایی با بهترین رستوران‌ هتل ‌های آنتالیا

به هنگام سفر به آنتالیا پس از گشت‌و‌گذار تنها اقامت در یک رستوران هتل بسیار خوب می‌تواند لذت این سفر را تکمیل کند‌؛ چراکه گردشگران پس از صرف یک غذای دلچسب به مکانی آرام و مجهز نیاز دارند تا به استراحت بپردازند و خستگی روز را از تن خود به در کنند. در حالی که اگر شما در رستوران‌های عادی غذای خود را میل نمایید، پس از آن باید مسیری را پیموده تا به هتل برسید. با رفتن به بهترین رستوران هتل‌های آنتالیا می‌توانید رفاه بیشتری را تجربه کنید. از جمله رستوران هتل‌های آنتالیا می‌توان به اوتانتیک، پاتیو بیستو و... اشاره کرد.

رستوران هتل اوتانتیک

در قسمت تاریخی و مرکزی شهر، رستورانی به نام اوتانتیک به چشم می‌خورد که در هتلی با همین نام واقع شده است. این رستوران محیطی دلنشین و چوبی داشته و از بهترین رستوران‌های آنتالیا به‌حساب می‌آیند. در رستوران هتل اوتانتیک به هنگام سفارش غذا منویی از غذاهای ترکی و بین‌المللی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد.
همچنین در این رستوران منویی اختصاصی برای گیاهخواران در نظر گرفته شده است؛ اما متاسفانه برای توریست‌های مسلمان غذای حلالی سرو نمی‌شود. کارکنان رستوران هتل اوتانتیک با شما رفتار گرم و صمیمانه‌ای خواهند داشت و همین مسئله سبب گردیده که این رستوران از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

رستوران هتل پاتیو بیستو

این رستوران در مرکز شهر آنتالیا و درون هتل پودینگ مارینا واقع شده است. محیطی کاملا روستایی و محلی در این رستوران حاکم است. شما می‌توانید در رستوران پاتیو بیستو انواع غذاهای سنتی ترکیه‌ای، بین‌المللی و مدیترانه‌ای را امتحان کنید. انواع خوراک میگو، بره و انواع سالادهای این رستوران از طعم لذیذی برخوردار هستند. اگر به نشستن در فضای درونی ساختمان علاقه‌ای ندارید، می‌توانید مکانی در محیط باز این رستوران را انتخاب نمایید. همچنین شما می‌توانید در این رستوران غذایی را سفارش دهید؛ اما آن را در مکان دیگری همانند هتل دریافت کنید. شما می‌توانید در رستوران پاتیو بیستو صبحانه، ناهار، میان وعده و شام میل نمایید. این رستوران از هفت صبح تا یازده شب آماده پذیرایی از مهمانان است.

رستوران هتل آسکالارا

پس از آن‌که خرید خود را در آنتالیا انجام داده‌اید، می‌توانید به رستوران هتل آسکالارا سری بزنید. این مکان در واقع یکی از بهترین رستوران هتل‌های موجود در آنتالیا به‌حساب می‌آید. در این رستوران منوی متنوعی از غذاها و خوراکی‌ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از ویژگی‌های برتر و متفاوت این رستوران می‌توان به اطلاع دادن نسبت به همه مواد آلرژی‌زا در منوی رستوران اشاره کرد. در صورتی که در هتل این رستوران ساکن شوید، این رستوران هیجان‌انگیز نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

از دیگر امکانات خوب این هتل می‌توان به استخر، وای ‌فای، پرستاری از کودکان و... اشاره کرد. این هتل فضای بزرگی دارد و به دنبال آن رستوران‌های بزرگ و متنوعی به چشم می‌خورند. بعضی از این رستوران‌ها در سالنی مجلل و بعضی دیگر در محیطی باز و کنار استخر واقع شده‌اند. بعد از امتحان کردن غذاهای خوشمزه این رستوران، می‌توانید با سوار شدن بر اتوبوس دریایی آنتالیا به تفریحات خود بپردازید.

کدام یک از رستوران ‌های آنتالیا به نسبت ارزان ‌تر هستند؟

طبیعتا سفر به هر کشور خارجی هزینه‌هایی را در برخواهد داشت. با این وجود راهکارهایی وجود دارند تا هزینه احتمالی را به حداقل برسانند. به جای صرف غذا در رستوران‌های لاکچری و گران، می‌توانید رستوران‌های ارزان‌تر را انتخاب کنید. این رستوران‌ها در عین این‌که هزینه کمتری دارند؛ اما از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند. از جمله رستوران‌های ارزان قیمت می‌توان به پاناروما، کن کن، رستوران خانگی فسیلتی و... اشاره کرد.

رستوران پاناروما آنتالیا

این رستوران از محبوبیت خاصی برخوردار است و افراد زیادی برای صرف غذا به این رستوران می‌آیند. رستوران پاناروما آنتالیا مشتری‌های خاص و ثابت خود را دارد. فضای حاکم بر این رستوران آرام و مطمئن است. در این‌جا افراد با خیالی آسوده می‌توانند طعم غذاها را بچشند. کارکنان و مدیریت رفتار بسیار صمیمانه و خوبی با مهمانان خود دارند. شما در رستوران پاناروما می‌توانید غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای را میل کنید و وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در این رستوران سرو می‌شوند.
این رستوران از ساعت ده صبح تا یازده شب مشغول به فعالیت بوده و شما می‌بایست از پیش میز خود را رزرو کرده باشید‌. همچنین می‌توانید در فضای باز این رستوران غذای خود را میل کنید. این رستوران در مرکز شهر آنتالیا و در بلوار فالز موکی ساکیپ سابانسی قرار گرفته است.

رستوران کن کن

در زبان ترکی حرف سی انگلیسی به‌گو‌نه‌ای دیگر تلفظ می‌شود و خواندن این حرف به‌صورت ج است؛‌ اما ایرانیان این رستوران را با نام کن کن می‌شناسند. به همین علت ما نیز آن را کن کن می‌نامیم. در این رستوران شما می‌توانید غذاهای حلال میل کنید. این رستوران دارای فضایی دلنشین است و کارکنان آن با رفتاری صمیمانه از شما پذیرایی خواهند کرد.

غذاهای ترکی را نیز می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. سه وعده صبحانه، ناهار و شام در این رستوران سرو می‌شوند و شما می‌توانید تا پاسی از شب از فضای رستوران لذت ببرید. رستوران کن کن از قابلیت سفارش غذا و تحویل گرفتن آن در هتل یا منزل نیز برخوردار است. همچنین شما می‌توانید از فضای باز این رستوران استفاده کنید.

رستوران خانگی فسیلتی

اگر به غذای خانگی علاقه‌مند هستید و به دنبال رستورانی برای چشیدن طعم غذاهای خانگی و محلی ترکیه می‌گردید، رستوران خانگی فسیلتی گزینه مناسبی خواهد بود. رستوران خانگی فسیلتی در محله مراد پاشا و در خیابان آتاتورک واقع گردید. این رستوران فضای بزرگی نداشته و تنها مناسب افرادی است که کیفیت و نوع غذا برای آن‌ها در اولویت قرار دارد.

با سر زدن به این رستوران شما ‌می‌توانید طعم غذاهای خوشمزه و ارزان قیمتی که توسط سه خانم پخت شده‌اند را بچشید. در این رستوران به عنوان وعده ناهار یا شام می‌توانید غذاهای محلی ترکی، مدیترانه‌‌ای و یونانی را میل کنید. توجه داشته باشد که این رستوران تنها تا هشت شب آماده خدمات‌دهی به مهمانان خود است.

رستوران مایدانوز کوفته

در رستوران مایدانوز کوفته شما می‌توانید غذاهای سالمی را میل کنید و به علت سرو غذاهای سالم این رستوران طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. این رستوران فضای راحتی را برای صرف غذا فراهم کرده و شما می‌توانید در عین راحتی به خوردن غذای مورد علاقه‌ خود مشغول شوید. در منوی این رستوران غذاهای ترکی و کباب به چشم می‌خورند. این غذاها گزینه خوبی برای ناهار و شام به‌حساب می‌آیند.

از جمله خدمات این رستوران می‌توان به دریافت غذا در منزل، رزرو میز، بیرون‌بر، محیط باز، پارکینگ، تلویزیون و اینترنت وای فای اشاره کرد. این رستوران همه روزه از ساعت یازده و نیم صبح تا ده و نیم شب مشغول به فعالیت است. رستوران مایدانوز کوفته در خیابان لارا، محله سیرینیالی واقع گردید.

بستنی دوکانی

امکان دارد که متعجب شوید و با خود سوال کنید، چرا بستنی فروشی؟ اما کمتر کسی پیدا می‌شود که با دیدن بستنی ذوق‌زده نشود و دوست نداشته باشد که پس از صرف غذا سری به یک بستنی فروشی بزند و به عنوان دسر بستنی را امتحان کند. به همین علت شناختن یک بستنی فروشی خوب در آنتالیا خالی از لطف نیست. در تهیه بستنی‌ها تنها میوه‌های طبیعی و شیر تازه به کار گرفته شده‌اند. بستنی‌های این مکان قیمت مناسبی نیز دارند. این مغازه در بلوار قاضی مصطفی کمال و محله گورسو واقع شده است.

رستوران تیریتچی زاده

این رستوران در کنیالتی، بلوار آتاتورک و در محله آلتینکوم واقع شده است. در این رستوران انواع کباب و غذاهای ترکی سرو می‌گردند. همچنین سفارش غذا در رستوران تیریتچی پذیرفته می‌شود و می‌توانید غذا را در منزل خود میل کنید. در این رستوران اینترنت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این رستوران همه روزه از ساعت یازده صبح تا ده و نیم شب مشغول به خدمات‌دهی است.

رستوران ‌های دریایی آنتالیا

رستوران‌های بسیاری در آنتالیا وجود دارند؛ اما در شهری ساحلی همچون آنتالیا بی‌شک رستوران‌های دریایی به نسبت بقیه متفاوت‌تر و دیدنی‌تر خواهد بود. رستوران‌های دریایی حال‌و‌هوای متفاوتی دارند و در این رستوران‌ها شما می‌توانید در کنار لذت بردن از صرف غذاهای خوشمزه دریایی، از چشم‌انداز زیبای دریا نیز لذت ببرید. با رفتن به رستوران‌های دریایی آنتالیا تجربه‌های متفاوتی برای شما رقم خواهند خورد. از جمله رستوران‌های دریایی آنتالیا می‌توان به پیسکاتوره، لارا بالیک اوی و... اشاره کرد.

رستوران پیسکاتوره

آیا علاقه دارید که طعم غذاهای دریایی آنتالیا را بچشید و به دنبال چنین رستورانی هستید؟ رستوران پیسکاتوره انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این رستوران فضایی دلچسب و آرام دارد و در کنار لذت بردن از محیط رستوران دریایی می‌توانید از میل کردن غذای مورد علاقه‌ خود لذت ببرید. از دیگر نکات مثبت این رستوران دریایی می‌توان به اجرای موسیقی زنده در آن اشاره کرد.

در فضای باز این رستوران نیز می‌توانید تجربه یک شام رمانتیک را داشته باشید. رستوران پیسکاتوره از ده صبح تا دو بامداد آماده پذیرایی از مهمانان خود است. این رستوران در منطقه کمر و در تکیروا قرار دارد.

لارا بالیک اوی یا خانه ماهی لارا

اگر به دنبال رستوران بسیا خوب و باکیفیت هستید، رستوران لارا بالیک اوی انتخاب مناسبی خواهد بود. غذاهای این رستوران تاحدودی از قیمت بالایی برخوردار هستند؛ اما اگر یک‌بار آن‌ها را امتحان کنید، متوجه می‌شوید که ارزشش را دارد. در رستوران لارا بالیک اوی شما می‌توانید غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، ترکی، سوپ و انواع غذاهای حلال را امتحان کنید.

در این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌گردند و شما باید از پیش میز خود را رزرو کرده باشید. در این رستوران، غذای شما در محیطی روباز سرو خواهد شد. رستوران لارا بالیک اوی در میدان کنت کنیالتی واقع شده است. این رستوران از ساعت نه صبح تا ده شب مشغول خدمات‌دهی به مشتریان است.

رستوران آینالی

در محله سلجوق در آنتالیا رستورانی به نام آینالی وجود دارد. در این رستوران به هنگام صرف غذا شاهد چشم‌اندازی بسیار زیبا از بندر خواهید بود. در منوی این رستوران غذاهایی همچون غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی به چشم می‌خورند‌. قهوه خوشمزه این رستوران را نیز هرگز از دست ندهید و تنها کافی است یک‌بار طعم قهوه این رستوران را بچشید تا متوجه طعم واقعی قهوه ترک شوید. رستوران آینالی تا دیر وقت مشغول به فعالیت بوده و می‌توان برای خود میز رزرو کرد.

سرپمه بالیک اوی یا خانه ماهی سرپمه

از دیگر رستوران‌های خوب آنتالیا می‌توان به سرپمه بالیک اوی اشاره کرد. این رستوران در واقع در محله آبشار در مراد پاشای آنتالیا واقع گردید. این رستوران محیط آرام و دلنشینی را برای پذیرایی از مهمانان خود فراهم کرده است. در این رستوران غذاهای لذیذ دریایی باکیفیت بالا‌ سرو می‌شوند. همچنین شما می‌توانید در رستوران بالیک اوی طعم غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی را بچشید. دو وعده ناهار و شام در این رستوران سرو می‌گردند و این رستوران از ساعت نه صبح تا دو شب مشغول خدمات‌دهی به مشتریان خود است.

آدار بالک اوی یا خانه ماهی آدار

اگر غذاهای دریایی جزء غذاهای موردعلاقه شما هستند؛ رستوران آدار بالک اوی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این رستوران به غذاهای لذیذ دریایی و محیط گرم و دلنشین‌ خود شناخته می‌شود. البته منوی غذایی این رستوران تنها محدود به غذاهای دریایی نشده و شما می‌توانید غذاهایی مدیترانه‌ای، ترکی و کبابی را نیز میل نمایید. همچنین می‌توانید دو وعده ناهار و شام را در رستوران آدار بالک اوی میل کنید. لازم به ذکر است که در صورت داشتن کودک، جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ چراکه اتاق کودک در اختیار شما قرار می‌گیرد.

باکیفیت ‌ترین رستوران ‌های ایرانی آنتالیا کدام هستند؟

آنتالیا در واقع به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایرانیان شناخته می‌شود. در این شهر ساحلی و دوست‌داشتنی رستوران‌های متنوعی وجود دارند و این تنوع تنها محدود به غذاهای ترکی نمی‌شود. شما می‌توانید در آنتالیا رستوران‌های ایرانی را نیز بیابید. در ابن رستوران‌ها غذاهای اصیل ایرانی باکیفیتی بالا سرو می‌شوند. از جمله رستوران‌های ایرانی می‌توان به رستوران لارزوتا و حافظ اشاره کرد.

 رستوران لاروزتا
در منطقه بلک آنتالیا رستورانی به نام لارزوتا به چشم می‌خورد. رستوران‌های بین‌المللی چندانی در آنتالیا دیده نمی‌شوند و رستوران لارزوتا یکی از آن‌ها به‌حساب می‌آید. غذاهای ایرانی نیز در این رستوران سرو می‌شوند و گردشگران نیز علاقه بسیاری نسبت به آن‌ها نشان می‌دهند. منوی این رستوران تنها به غذاهای ایرانی تعلق ندارد و شما می‌توانید در این رستوران غذاهای مناسب گیاهخواران و غذاهای ایتالیایی و بدون گلوتن را امتحان کنید. این رستوران از ساعت دوازده ظهر شروع به فعالیت کرده و تا نزدیک به یازده شب ادامه خواهد داشت. در طول این زمان پذیرایی از مهمانان به‌خوبی صورت می‌گیرد.

 رستوران لاروزتا

رستوران حافظ آنتالیا
علاقه‌مندان به رستوران قدیمی از بودن در رستوران حافظ آنتالیا لذت خواهند برد. قدمت این رستوران به پانزده سال می‌رسد. ساخت و تاسیس این رستوران به کمک چند ایرانی در آنتالیا انجام گرفته است. در این رستوران شما می‌توانید مدل‌های مختلفی از غذاهای ایرانی، فست فود، مدیترانه‌ای و ترکی را امتحان نمایید. سرویس‌دهی و رفتار کارکنان این رستوران بی‌شک رضایت شما را جلب می‌کند.

کافه بهار

اگر از جاذبه‌های دیدنی مرکز شهر دیدن کرده‌اید و اکنون به دنبال رستورانی دنج و کوچک برای استراحت هستید، کافی است سری به کافه بهار بزنید. کافه رستوران بهار در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. در کافه رستوران بهار شما جدای از غذاهای مدیترانه‌ای می‌توانید غذاهای ترکی، گیاهی و غذاهای ایرانی را نیز امتحان کنید. همچنین غذاهای این رستوران قیمت بسیار بالایی ندارند.

سخن پایانی

یکی از جذابیت‌های سفر به آنتالیا را می‌توان تجربه خوردن غذاهای جدید و متنوع دانست. شاید هم علاقه‌ای به غذاهای جدید نداشته باشید و غذاهای ایرانی را ترجیح می‌دهید. در این شرایط کافی است سری به رستوران‌های ایرانی آنتالیا بزنید و در شهر ساحلی و خوش ‌آب‌و‌هوای آنتالیا طعم خوب غذاهای ایرانی را بچشید. به هر حال منوی رستوران‌های آنتالیا هر سلیقه و رژیم خاصی را پوشش می‌دهد. پیش از سفر به آنتالیا بهتر است با رستوران‌های آن آشنا شوید و نسبت به ویژگی‌ها و محل قرارگیری هر یک اطلاعات لازم را کسب نمایید.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها