رستوران ‌های استانبول

رستوران ‌های استانبول

از جاذبه‌های سفر به استانبول غذا‌های متنوع و متفاوتی است که در رستوران‌های این شهر طبخ می‌شوند. همواره چشیدن طعم‌های جدید لذت بسیار زیادی به دنبال دارد. هر شهری دارای غذا‌های مختلفی بوده که با فرهنگ و آداب و رسوم آن تلفیق شده است. رستوران‌های استانبول غذا‌های بسیار باکیفیت و مختلفی را به سبک‌های کاملاً متفاوت برای گردشگران و مسافران طبخ می‌نمایند. در صورتی که به کشور ترکیه و استانبول مسافرت می‌کنید نیاز است تا اطلاعات مناسبی را از رستوران‌ها و کافه‌های موجود در این شهر داشته باشید تا بتوانید از کیفیت غذا‌های آن‌ها بهره ببرید.

رستوران ‌های استانبول

رستوران نصرت

یکی از رستوران‌های معروف که در استانبول در حال خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران است رستوران نصرت نام دارد. در واقع بخش قابل توجهی از شهرت این رستوران به سرآشپز آن بازمی‌گردد. این سرآشپز در شبکه‌های مجازی بسیار شناخته شده بوده و هرروز معروفیت آن در حال افزایش است. نکته‌ای که در رابطه با رستوران نصرت وجود داشته این است که بسیاری از چهره‌های مشهور مانند فوتبالیست‌ها و خوانندگان اقدام به صرف غذا در این رستوران می‌کنند.

دلیل دیگری که سبب گردیده تا این رستوران به معروفیت زیادی دست یابد سبک خاصی است که سرآشپز این رستوران برای طبخ انواع استیک استفاده می‌کند. سبک و استایل سرآشپز معروف این رستوران بسیار قابل توجه بوده و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد پس از سفر به استانبول به این رستوران مراجعه نمایند. از معروف‌ترین غذا‌هایی که در رستوران نصرت می‌توانید میل کنید استیک‌های لذیذ و معروف آن است.

رستوران نصرت

رستوران استانبول ۳۶۰

این رستوران علاوه‌بر غذا‌های بسیار باکیفیتی که ارائه می‌دهد دارای یک دکوراسیون و فضای بی‌نظیر است. در واقع زمانی که به این رستوران مراجعه می‌کنید می‌توانید یک نمای ۳۶۰ درجه و پاناروما را از شهر استانبول نظاره‌گر باشید. نکته دیگری که در رابطه با این رستوران وجود داشته قرار گرفتن این رستوران در طبقه نوزدهم یکی از معروف‌ترین برج‌های استانبول است.

همچنین این برج به عنوان قدیمی‌ترین برج‌های استانبول شناخته می‌شود. در منوی این رستوران تنوع بسیار زیادی از انواع غذا‌ها به چشم می‌خورد و می‌توانید انواع غذا‌های مدرن و سنتی کشور ترکیه را سفارش دهید. ساعات کاری این رستوران از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد بوده و یک فضای کاملاً دلنشین و گرم را در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌دهد. در واقع به دلیل تلفیق موسیقی و غذا‌های بسیار باکیفیت، این رستوران یکی از معروف‌ترین رستوران‌های استانبول به‌حساب می‌آید.

رستوران استانبول 360

رستوران ینی لوکانتا

در میان تمامی جاذبه‌های گردشگری شهر استانبول می‌توان رستورانی بسیار زیبا و بی‌نظیری را مشاهده نمایید. در منوی این رستوران انواع غذا‌های لذیذ و خوشمزه ترکی به چشم می‌خورند. معروف‌ترین غذا‌های این رستوران که به عنوان سالم‌ترین آن‌ها نیز محسوب می‌شود سالاد سبز نام دارد. این سالاد دارای یک طعم بسیار بی‌نظیر است؛ چراکه با گردو و سیب خرد شده و تلفیقی از کلم بروکلی و یک سس مخصوص تهیه می‌گردد.

پیشنهاد می‌شود تا در صورتی که به این رستوران مراجعه کرده‌اید حتماً از میگوی مرسین با سس بادام کرفس دودی میل کنید. این غذا نیز یکی از معروف‌ترین غذا‌های رستوران لوکانتا است؛ اما غذا‌های دیگری مانند کوفته گوشت گاو ترکی نیز به عنوان محبوب‌ترین غذا‌های این رستوران شناخته می‌شوند. این غذا معمولاً با ماست خامه‌ای سرو می‌گردد.

رستوران ینی لوکانتا

رستوران Ajia

در مجاورت تنگه بسفر و در یک هتل بسیار لوکس رستوران آجیا قرار دارد. این رستوران در قسمت آسیایی استانبول قرار گرفته است. در صورتی که به این رستوران سفر کنید می‌توانید از غذا‌های بسیار خوشمزه و باکیفیت آن بهره‌مند شوید. در این رستوران وعده صبحانه نیز سرو می‌گردد و می‌توانید در یک منظره کاملاً متفاوت و رو به دریا اقدام به صرف صبحانه‌های ترکی در این رستوران کنید. در منوی صبحانه رستوران می‌توانید گرانولا و نان تست فرانسوی به همراه املت ترکی را مشاهده نمایید.

این رستوران در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های استانبول به شمار می‌رود که دارای یک سرآشپزان بسیار شناخته شده در این شهر است. علاوه‌بر صبحانه انواع غذا‌های مدیترانه‌ای نیز در این رستوران وجود دارند. غذا‌هایی مانند کاسه ماهی، اره ماهی و غذا‌های بسیار باکیفیتی مانند رزیتون با میگو از شناخته ‌شده‌ترین غذا‌های رستوران آجیا در استانبول هستند.

رستوران Ajia

رستوران بار و تراس سامیت

این رستوران به دلیل محیط مفرح و بسیار دلنشینی که دارد بسیار محبوب و مهم بوده است. در واقع زمانی که به این رستوران مراجعه کرده‌اید می‌توانید از منظره بی‌نظیر خط افق استانبول دیدن کنید. منوی این رستوران به دو زبان ترکی و انگلیسی بوده که این کار سبب شده تا بسیار راحت‌تر بتوان اقدام به انتخاب غذای مورد علاقه خود نمود.

نکته مهمی دیگری که در منوی این رستوران وجود دارد اشاره به طعم و مزه هر نوشیدنی در قسمت نوشیدنی‌های آن است. از معروف‌ترین غذا‌های رستوران بار و تراس سامیت می‌توان به ماهی سالمون کوبایی و آلا پلانچا و فلفل چیلی اشاره کرد. در صورتی که به دنبال صرف غذا‌های آسیایی هستید این رستوران می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ چراکه یکی از لذیذترین غذا‌ها تحت عنوان مرغ کره هندی خامه‌ای در این رستوران طبخ می‌شود. در نظر داشته باشید که معمولاً هزینه صرف غذا در این رستوران کمی گران است؛ اما در کنار تمامی مزایا و امکاناتی که در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد ارزشش را خواهد داشت.

رستوران بار و تراس سامیت

رستوران پاندولی

در مجاورت بازار مصر رستوران بسیار معروفی قرار دارد که بسیاری از گردشگران و مسافران ترجیح می‌دهند تا از غذا‌های باکیفیت این رستوران استفاده کنند. این رستوران در کنار بازار ادویه‌ها معروف به بازار مصر قرار گرفته است. فضا و محیط این رستوران کاملاً صمیمانه و گرم بوده و همین موضوع باعث شده تا توجه بسیاری از مشتریان را به سوی خود جلب کند. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذا‌ها را مشاهده کیند؛ اما از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به استارتر کرفس توپکاپی کلاسیک و مرغ پر شده با برنج اشاره کرد. البته در این رستوران دسر‌های بسیار باکیفیتی نیز ارائه می‌گردند که پیشنهاد می‌شود پس از صرف غذا از این دسر‌ها نیز استفاده نمایید.

رستوران پاندولی

رستوران علی اوچاکباشی

این رستوران به انواع کباب‌های خود شهرت پیدا کرده است. در واقع اگر در شهر استانبول به دنبال یک رستوران برای میل کردن انواع کباب‌های باکیفیت هستید به شما پیشنهاد می‌شود تا به این رستوران مراجعه فرمایید. در حال حاضر این رستوران یکی از بهترین رستوران‌هایی است که اقدام به طبخ انواع کباب می‌کند. البته در منوی این رستوران می‌توانید گزینه‌های زیادی را نیز برای افراد گیاهخوار مشاهده نمایید.

از غذا‌های گیاهی که در رستوران علی اوچاکباشی محبوبیت زیادی داشته می‌توان به پیده چدار اشاره کرد. این غذای گیاهی بدون گلوتن بوده و فقط مخصوص افراد گیاهخوار طبخ می‌شود. نکته دیگری که در رابطه با این رستوران وجود دارد این است که انواع غذا‌های خیابانی استانبول به‌صورت کاملاً متفاوت و البته بهداشتی‌تر در این رستوران طبخ می‌گردند.

رستوران علی اوچاکباشی

رستوران نیکول

در صورتی که در استانبول به دنبال بهترین رستوران‌های می‌گردید پیشنهاد می‌شود تا به رستوران نیکول مراجعه کنید؛ چراکه رستوران نیکول به عنوان اولین رستوران در کشور ترکیه شناخته می‌شود که ستاره میشلن دارد. ستاره میشلن در واقع نوعی امتیازدهی بر کیفیت انواع غذا‌ها است. منوی این رستوران براساس هر فصل متغیر خواهد بود و نکته دیگری که در رابطه با این رستوران وجود داشته این است که پیش از سرو غذا از مشتریان در رابطه با این‌که آیا حساسیت غذایی دارند یا خیر سؤال خواهند پرسید.

از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده تا رستوران نیکول به شهرت زیادی در استانبول دست یابد چشم‌انداز و فضای این رستوران است. البته غذا‌های باکیفیت بین‌المللی آن نیز برای معروفیت این رستوران کافی هستند. ذکر این نکته مهم است که در این رستوران برای افراد زیر ۱۲ سال خدماتی ارائه نمی‌گردد. رستوران نیکول در محله بی ‌اوغلو و در بام هتل مارون تام تام قرار دارد.

رستوران نیکول

رستوران ریحون

با در نظر گرفتن این‌که رستوران‌های بسیار زیاد و متفاوتی در استانبول قرار دارند؛ اما اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در این شهر می‌گردید حتماً به رستوران ریحون مراجعه کنید. این رستوران در میدان تکسیم قرار داشته و در آن انواع غذا‌های ایرانی با کیفیت بسیار بالایی طبع می‌شوند. در منوی این رستوران انواع غذا‌های ایرانی مانند چلو کباب کوبیده، کباب برگ، سلطانی، وزیری، شیشلیک، زرشک پلو با مرغ و قورمه سبزی به چشم می‌خورند.

غذا‌هایی که در این رستوران به مشتریان ارائه می‌شوند در بازه قیمتی حدودا ۴۵ تا ۳۳۰ دلار هستند. در صورتی که یک پرس کوبیده در این رستوران میل کنید در حدود ۸۵ دلار هزینه باید پرداخت نمایید. انواع خورشت‌ها مانند فسنجان و قورمه سبزی نیز به‌طور میانگین در حدود ۶۵ دلار قیمت دارند. این رستوران در میدان تکسیم و در مجاورت دبیرستان گالاتا سرای قرار گرفته است.

رستوران ریحون

رستوران بالیکچی صاباحاتین

این رستوران به عنوان یکی از رستوران‌های دریایی استانبول معرفی می‌شود که در مجاورت مسجد سلطان احمد قرار دارد. به دلیل موقعیت قرارگیری و نزدیکی این رستوران به جا‌های دیدنی شهر استانبول بسیاری از گردشگران پس از گشت‌و‌گذار در مناطق دیدنی این شهر برای صرف غذا به این رستوران مراجعه می‌کنند. در این رستوران انواع غذا‌های دریایی با بالاترین کیفیت به‌صورت کاملاً تازه سرو خواهند شد. در منوی این رستوران می‌توانید غذا‌های مدیترانه‌ای و ترکیه‌ای را نیز مشاهده نمایید. علاوه‌بر این انواع صدف، سالاد، پیش غذا و انواع غذا‌های بدون گلوتن نیز در منوی این رستوران به چشم می‌خورند. از مزایای دیگری که می‌توان برای این رستوران در نظر گرفت وای فای و اینترنت رایگان و پارکینگ است.

رستوران بالیکچی صاباحاتین

رستوران میلیوس

دلیل اصلی معروفیت رستوران میلیوس معماری و محیط داخلی این رستوران است. علاوه‌بر این چشم‌انداز بی‌نظیر این رستوران نیز باعث شهرت آن شده است. به دلیل استفاده از دیوار‌های شیشه‌ای که در آن وجود دارند شاهد منظره‌ایی زیبا خواهید بود. همین موضوع باعث شده تا میلیوس به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های استانبول شناخته شود. در منوی آن انواع غذا‌های دریایی و منوی مربوط به صبحانه نیز به چشم می‌خورد. در این رستوران فضای باز نیز در نظر گرفته شده که مشتریان می‌توانند از آن استفاده کنند. علاوه‌بر این، امکان برگزاری برخی از مراسمات و جشن در این رستوران محیا است. این رستوران در منطقه ساریر و در نزدیکی ساحل kilos قرار دارد.

رستوران هاتای

اگر عاشق چشیدن طعم‌های مختلف هستید و در شبکه‌های مجازی غذا‌های ترکی را دنبال می‌کنید مطمئناً با یکی از سرآشپز‌های بسیار معروف و مشهور ترکیه‌ای به نام بوراک آشنا هستید. این شخص مالک رستوران هاتای است. در حال حاضر این رستوران دارای سه شعبه بوده و در تمامی شعبات آن غذا‌های بسیار زیادی مانند کباب و غذا‌های ترکی سرو می‌شوند. از معروف‌ترین شعبه‌های این رستوران می‌توان به شعبه‌ای که در خیابان استقلال قرار دارد اشاره کرد. نکته دیگری که در رابطه با این رستوران وجود داشته این است که در زمان افتتاح و راه‌اندازی آن بوراک با آقای رجب طیب اردوغان عکس یادگاری دارد. بسیاری از افراد معروف و مشهور و همچنین سرشناس نیز از رستوران هاتای استفاده می‌کنند. در صورتی که به این رستوران مراجعه نمایید می‌توانید یکی از ستارگان یا بازیگر‌های عصر کنونی را ببینید.

رستوران هاتای

رستوران لوکانتا مایا

در این رستوران معمولاً شاهد صف‌های طولانی خواهید بود. این رستوران به واسطه حضور سرآشپز معروفی به نام دیدم شنول محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است. در این رستوران انواع غذا‌های ترکی و غذا‌هایی که در هر فصل تغییر می‌یابند، وجود دارند. انواع رسپی‌هایی که در این رستوران طبخ می‌گردند بسیار خاص و پرطرفدار هستند، به همین دلیل استقبال بسیار زیادی از این غذا‌ها می‌شود.

در حال حاضر این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های موجود در شهر استانبول شناخته می‌شود که در خیابان کمانکش استانبول قرار دارد. برای استفاده از خدماتی که این رستوران به مشتریان ارائه می‌دهد می‌توانید سه شنبه تا یکشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ بعدازظهر و از ساعت ۷ تا ۱۱ شب به این رستوران مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که در روز‌های دوشنبه تنها وعده ناهار در این رستوران سرو می‌گردد.

رستوران لوکانتا مایا

رستوران لموئت

افرادی که چندین مرتبه به استانبول سفر کرده باشند احتمالاً به این رستوران نیز مراجعه کرده‌اند. در واقع این رستوران به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه به شهرت رسیده است. علاوه‌بر این به دلیل چشم‌انداز بسیار زیبای رستوران لموئت بسیاری از گردشگران و مسافران ترجیح می‌دهند تا غذای خود را در این مکان با یک منظره بی‌نظیر میل کنند؛ چراکه در زمان میل کردن غذا می‌توانید منظره شهر قدیمی استانبول را نظاره‌گر باشید. در این رستوران دو سرآشپز اقدام به طبخ انواع غذا‌های لذیذ و متفاوت می‌کنند. از معروف‌ترین غذا‌های این رستوران می‌توان به جگر اشاره کرد. همچنین دسر پاناکوتا با ماست از جمله غذا‌های بسیار لذیذ این رستوران محسوب می‌شود. رستوران لموئت در محله بی ‌اوغلو تام تام سوئیت قرار دارد.

رستوران فیش

در مجاورت کور و چشمه و در نزدیکی تنگه بسفر یک جزیره بسیار کوچک به نام گالاتاسرای قرار دارد. در این جزیره رستورانی بسیار باکیفیت و معروف به نام رستوران فیش وجود داشته که به شهرت زیادی دست یافته است. نکته‌ای که در رابطه با این رستوران وجود دارد این است که رستوران فیش به ‌واسطه مالکین رستوران ۳۶۰ افتتاح گردید. در این رستوران انواع غذا‌های دریایی طبخ می‌شوند و زمانی که اقدام به استفاده از خدمات این رستوران کنید می‌توانید از ماهی‌های بسیار تازه نیز استفاده نمایید. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ تا نیمه شب در حال خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران خواهد بود.

رستوران فیش

رستوران ایکس

از جاذبه‌های این رستوران می‌توان به محل قرارگیری آن اشاره کرد. در واقع رستوران ایکس در بالای یک ساختمان قدیمی بازسازی شده که در حدود ۹۰ سال قدمت دارد، قرار گرفته است. به همین دلیل منظره بسیار زیبا را از این رستوران شاهد خواهید بود. همین موضوع باعث شده تا این رستوران به شهرت زیادی دست یابد. نکته دیگری که در رابطه با رستوران ایکس وجود دارد این است که در زمان مشاهده دکوراسیون و طراحی داخلی آن متوجه ترکیب و تلفیق سبک معماری سنتی و مدرن می‌شوید. علاوه‌بر این در منوی این رستوران نیز غذا‌ها به دو دسته محلی و مدرن طبقه‌بندی می‌گردند. از معروف‌ترین غذا‌هایی که در این رستوران می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید غذا‌های مدیترانه‌ای هستند. ساعات کاری این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا یک نیمه شب خواهد بود.

رستوران ایکس

رستوران زعفران

یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی بسیار باکیفیت و مطرح که در شهر استانبول قرار داشته و دارای شهرت زیادی نیز بوده رستوران زعفران نام دارد. در این رستوران علاوه‌بر کارکنان ایرانی کارکنان ترک نیز در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند. علاوه‌بر این در منوی آن غذا‌ها به دو دسته ایرانی و ترکی طبقه‌بندی شده‌اند. یکی از جاذبه‌های غذایی رستوران زعفران دسر‌هایی است که در آن سرو می‌شوند. این دسر‌ها معمولاً از طعمی متفاوت برخوردار هستند. از امکانات این رستوران نیز می‌توان به اینترنت رایگان اشاره کرد. این رستوران در محله فاتح قراره گرفته و همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب پذیرای مشتریان است.

رستوران زعفران

رستوران هونکار

این رستوران در محله نیشان تاشی در استانبول قرار دارد. نیشانتاشی یک محله بسیار مشهور در کشور ترکیه است که رستوران‌های بسیار زیاد و متنوعی نیز در آن قرار گرفته‌اند. این رستوران نیز یکی از بهترین رستوران‌های این منطقه به‌شمار می‌آید. رستوران هونکار در سال ۱۹۵۰ اقدام به سرو انواع بشقاب‌های مزه نمود. برای صرف غذا در آن می‌توانید در وعده ناهار و شام اقدام کنید. در این رستوران انواع غذا‌های ترکیه‌ای، گوشت‌های کبابی و انواع نوشیدنی‌ها وجود دارند. البته در منوی آن نیز غذا‌های مخصوص گیاهخواران به چشم می‌خورند.

فضای این رستوران نسبتاً بزرگ بوده و برای دکوراسیون آن از طرح‌های سنتی استفاده شده و چیدمان‌ میزها و صندلی‌ها از رنگ‌های ساده و از جنس چوب است. در این رستوران شاهد دو فضای داخلی و خارجی خواهید بود که فضای بیرونی لذت خوردن غذا را در روز‌های آفتابی چندین برابر می‌کند. از امکانات این رستوران می‌توان به صندلی مخصوص کودکان و اینترنت رایگان اشاره کرد. در رستوران هونکار می‌توانید از غذا‌های حلال نیز استفاده نمایید.

رستوران هونکار

رستوران لب دریا

این رستوران دارای چشم‌انداز و منظره‌ای بسیار زیبا از شهر استانبول است. صرف غذا در این منظره می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. رستوران لب دریا در منطقه بی ‌اوغلو و در مجاورت سواحل بسفر قرار دارد. در سال ۲۰۰۲ این رستوران به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در آن انواع غذا‌های ترکی و مدیترانه‌ای طبخ می‌شوند. از محبوب‌ترین غذا‌های رستوران لب دریا می‌توان به ماهی خاردار و دنده کباب با سس انار اشاره کرد. علاوه‌بر این انواع غذا‌های ترکیه‌ای نیز در این رستوران به چشم می‌خورند. قابلیت رزرو و صرف غذا در محیط آزاد، در کنار اینترنت رایگان از مهم‌ترین مزیت‌های رستوران لب دریا به‌شمار می‌آید.

رستوران لب دریا

رستوران ارهان

اگر قصد سفر به شهر استانبول را دارید و به دنبال یک غذای حلال هستید، می‌توانید از این رستوران استفاده کنید. علاوه‌بر این به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار‌گیری رستوران ارهان به مراکز دیدنی مانند ایاصوفیه و مسجد آبی، در حال حاضر طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده؛ چراکه گردشگران پس از گشت‌و‌گذار در شهر استانبول و بازدید از مناطق دیدنی آن معمولاً به دنبال یک رستوران باکیفیت هستند. در رستوران ارهان انواع غذا‌های ترکی و اروپایی سرو می‌شوند. علاوه‌بر این امکان استفاده از منوی صبحانه نیز در این رستوران وجود دارد. از امکانات دیگری که در رستوران ارهان در نظر گرفته شده می‌توان به وای فای رایگان و دسترسی مناسب برای افراد کم توان جسمی اشاره کرد.

رستوران ارهان

رستوران سانس

در منطقه بشیکتاش استانبول رستورانی بسیار لوکس و مدرن که انواع غذا‌های مدیترانه‌ای را طبخ می‌کند وجود دارد. این رستوران به رستوران سانس معروف است و در طبقه دوم آن یک اتاق مخصوص برای مهمانان ویژه در نظر گرفته شد. نکته‌ای که در رابطه با این رستوران وجود داشته این است که در هر فصل و با در نظر گرفتن مواد اولیه منوی آن تغییر خواهد یافت.

از محبوب‌ترین غذا‌های رستوران سانس می‌توان به دلمه برگ، کوکوی اسفناج و سوپر ماهی اشاره کرد. در این رستوران می‌توانید انواع غذا‌های مدیترانه‌ای و غذا‌های اروپایی و ترکیه را میل کنید. جاذبه‌های بسیار مهمی در اطراف و نزدیکی این رستوران وجود دارند که برخی از آن‌ها شامل موزه نیرو دریایی، موزه نقاشی و مجسمه استانبول می‌شوند. البته کاخ دلمه باغچه نیز در فاصله بسیار کمی از این رستوران قرار گرفته است.

رستوران سانس

کلام پایانی

استانبول یک شهر بسیار شلوغ و با مساحتی زیاد است. در این شهر شاهد آثار باستانی و تاریخی بسیار زیادی هستید و به همین دلیل سالانه گردشگران و مسافران برای بازدید از مناطق مختلف استانبول به این شهر سفر می‌کنند. علاوه‌بر تمامی جا‌های دیدنی که در استانبول وجود دارند رستوران‌های باکیفیت زیادی نیز اقدام به ارائه خدمات مناسب به مسافرین و گردشگران می‌نمایند. پیش از سفر به این شهر نیاز است تا اطلاعات مناسبی را در رابطه با رستوران‌های استانبول به‌ دست آورید و با امکانات و غذا‌هایی که هر یک از آن‌ها طبخ می‌کنند آشنا شوید.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها