پاتونگ بیچ پوکت

پاتونگ بیچ پوکت

به منظور استفاده از تفریحات شبانه و برای خرید کردن می‌توانید به یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره پوکت به نام پاتونگ بیچ پوکت سفر داشته باشید. سواحل مورد نظر بسیار مورد استقبال گردشگران غربی قرار گرفته است. به همین دلیل تعداد زیادی از اقامتگاه‌ها و هتل‌های با کیفیت نیز در این منطقه احداث شد. بنابراین زمانی که به پاتونگ بیچ مسافرت کنید می‌توانید از امکانات و تفریحات شبانه و از اقامتگاه‌های بسیار با کیفیت در اطراف آن بهره ببرید.

پاتونگ بیچ پوکت

آشنایی با ساحل پاتونگ

در پوکت شاهد هتل‌های بسیار زیاد و با کیفیتی هستید به طوری که تعداد هتل‌های ۵ ستاره قابل شمارش نیست. جذابیت ساحل پاتونگ باعث شده تا بسیاری از گردشگران و مسافران ترجیح دهند تا در هتل‌های یک ستاره و سه ستاره در اطراف این سواحل اقامت داشته باشند. در واقع به منظور کاهش هزینه‌های رفت و آمد و مشکلات جابه‌جایی بسیاری از گردشگران، در اطراف سواحل اقامت دارند. این سواحل به عنوان اصلی‌ترین مقاصد گردشگری و توریسم در پوکت به شمار می‌آید. در اواخر دهه ۸۰ میلادی بود که توریستان غربی مخصوص اروپاییان این سواحل را به عنوان یکی از برترین سواحل برای گذراندن اوقات فراغت انتخاب کردند. در حال حاضر نیز با احداث بسیاری از هتل‌های برند به عنوان یک گزینه‌ ایده‌آل برای مسافران خارجی تبدیل شده است.

از مهم‌ترین مزیت‌های این سواحل می‌توان به عدم محدودیت و زیبایی بی‌حد و مرز و امنیت بالا اشاره کرد. البته باید مراکز خریدی را که در اطراف این سواحل احداث شده‌اند را نیز در نظر بگیرید. بیشترین بخش ساحل که معمولاً پر ازدحام‌ترین قسمت آن نیز شمار می‌آید بخش مرکزی است. این نکته نیز دارای اهمیت بوده که این سواحل حدود ۳ تا ۴ کیلومتر طول دارد.

بخش مرکزی ساحل به قدری شلوغ و دارای ازدحام است که حتی شما نمی‌توانید یک دوچرخه را در آنجا پارک کنید. اگر به دنبال یک مکان کم ازدحام و خلوت می‌گردید پیشنهاد می‌شود تا به بخش شمالی ساحل سفر کنید. این بخش فاصله کمی تا اقامتگاه نووتل دارد و می‌توانید در این بخش از انواع غذا‌های محلی نیز استفاده کنید. در قسمت جنوبی ساحل و نزدیک به پل یک روستا وجود دارد که امکان ماهیگیری در این قسمت از ساحل نیز وجود خواهد داشت و می‌توانید با پرداخت ۲۰۰ بات از چادر‌های آفتابگیر نیز در این منطقه بهره ببرید و اقدام به گرفتن ماهی کنید.

آشنایی با ساحل پاتونگ

امکانات رفاهی پاتونگ

ساحل پاتونگ در ۱۵ کیلومتری قسمت غربی پوکت واقع شده است، بنابراین دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی بوده به طوری که حتی این امکانات مطابق با استاندارد‌های روز دنیا در نظر گرفته شده است. اما از مهم‌ترین امکانات رفاهی می‌توان به رستوران‌های اطراف این ساحل نیز اشاره داشت که در کنار این رستوران‌ها انواع کافه‌های مختلف و گوناگونی نیز وجود دارد.

امکانات رفاهی پاتونگ

تفریحات ساحل پاتونگ

امکانات تفریحی بسیار متنوع و مناسبی در ساحل پاتونگ در نظر گرفته شده است، بنابراین در صورتیکه به این ساحل سفر کردید می‌توانید از تفریحات آبی بی‌نظیری استفاده کنید. برخی از این امکانات شامل پاراسل یا جت اسکی است. در صورتی که به دنبال تفریحات غیر هیجانی هستید و از هیجان بسیار بالا لذت نمی‌برید می‌توانید از جت اسکی سواری و اسکی بر روی آب استفاده کنید. علاوه‌بر این، بولینگ و کلاس‌های نقاشی روی پارچه می‌تواند برای شما بسیار لذت‌بخش باشد. به بیان دیگر زمانی که در ساحل پاتونگ قرار دارید تفریحات مورد علاقه شما وجود خواهند داشت چرا که در این منطقه برای تمامی گردشگران و مسافران تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

تفریحات ساحل پاتونگ

هتل ‌های نزدیک ساحل پاتونگ

همان طور که اشاره شد به دلیل استقبال بسیار زیاد گردشگران اروپایی و بسیاری از مسافرین از اقصی نقاط دنیا، در اطراف ساحل پاتونگ امکانات رفاهی و همچنین اقامتگاهی زیادی در نظر گرفته شد. در واقع در نزدیکی این ساحل هتل‌های بسیار با کیفیتی وجود دارند که خدمات رفاهی بسیار مناسبی را نیز به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهد که از معروف‌ترین این هتل‌ها می‌توان به هتل کلاور پاتونگ پوکت یا هتل بیوند پاتونگ اشاره کرد.

هتل ‌های نزدیک ساحل پاتونگ

هتل کلاور پاتونگ پوکت

این هتل یک هتل ۴ ستاره بوده که دارای اتاق‌های متفاوتی با سطح امکانات گوناگون است. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به تهویه مطبوع و حمام اختصاصی اشاره کرد. علاوه‌بر این، در این هتل امکان استفاده از اینترنت رایگان نیز وجود دارد. در هتل کلاور پاتونگ باشگاه ورزشی و یک رستوران معروف به نام ولانژ در نظر گرفته شده است. تمامی اتاق‌های این هتل دارای میز کار هستند و می‌توانید از تلویزیون‌های صفحه تخت که در تمامی اتاق‌ها وجود دارد استفاده کنید. البته برخی از اتاق‌های این هتل از یک تراس نیز بهره می‌برد.

در مجموع ۲۱۳ اتاق دارای فضای نشیمن مناسبی هستند و می‌توانید از بوفه‌ای که در این رستوران وجود دارد انواع صبحانه‌های روزانه و آمریکایی را سفارش دهید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اتاق کنفرانس اشاره کرد. علاوه‌بر این، می‌توانید در زمان اقامت در آن از خدمات اجاره خودرو نیز بهره ببرید. از مراکز مهم اطراف این هتل می‌توان به استادیوم بوکس که در ۳. ۵ کیلومتری آن قرار دارد اشاره کرد که یکی از تفریحات و جاذبه‌های شهر پوکت نیز محسوب می‌شود. برای رسیدن به این هتل پس از مسافرت به فرودگاه بین‌المللی پوکت نیاز است تا ۳۸ کیلومتر را طی کنید تا به این هتل برسید.

کی ریزورت‌اند اسپا

این هتل یک هتل بسیار شیک در کنار سواحل زیبا و شلوغ پاتونگ است. هتل کی ریزورت در نزدیکی کی پلازا قرار دارد و به دلیل دسترسی بسیار مناسب، یکی از اقامتگاه‌ها و هتل‌های محبوب در ایران شناخته می‌شود که دارای امکانات مدرن و بسیار پیشرفته‌ای است. زمانی که به این هتل سفر می‌کنید می‌توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید و کم و کاستی احساس نخواهید کرد.

در واقع به دلیل وجود امکانات رفاهی بسیار زیادی مانند سالن‌های ورزشی و کلوپ کودکان و استخر روباز و سرپوشیده شما از امکانات بی‌نظیری استفاده خواهید کرد. از دیگر امکاناتی که در این هتل وجود دارد می‌توان به امکانات رفاهی و تفریحی مانند تور‌های گردشگری که به واسطه این هتل برگزار می‌شود اشاره کرد. در پنج طبقه، ۲۴۴ اتاق تعبیه شده است که هر یک از این اتاق‌ها امکانات زیادی را دارد. این اتاق‌ها شامل حمام خصوصی، سشوار، اینترنت وای فای، یخچال، تلویزیون، و سیستم تهویه مطبوع است. نکته دیگری که در رابطه با این هتل وجود دارد این است که در آن فقط صبحانه سرو می‌شود.

در داخل این هتل شما می‌توانید از رستوران و دو کافه بهره ببرید. در واقع رستوران‌های با کیفیت در این هتل وجود دارد که انواع غذا‌های تایلندی و بین‌المللی را طبخ می‌کنند. به دلیل فاصله کمی که این هتل با فرودگاه بین‌المللی پوکت دارد شما با طی کردن حدود ۱۹ کیلومتر می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. ذکر این نکته نیز دارای اهمیت است که تمامی پرسنلی که در این هتل اقدام به خدمت‌رسانی می‌کنند معمولاً به زبان‌های تایلندی و انگلیسی مسلط هستند. بنابراین می‌توانید به سادگی از امکاناتی که در این هتل در نظر گرفته شده است نهایت استفاده و بهره را ببرید. در این هتل صندوق‌امانات و خشکشویی نیز در نظر گرفته شده است و در منوی رستوران این هتل می‌توانید یک منو مخصوص کودکان را ببینید. پارکینگ برای افرادی که در این هتل اقامت دارند رایگان است.

کی ریزورت‌اند اسپا

بیوند پاتونگ

در صورتی که در اطراف ساحل پاتونگ به دنبال یک هتل باکیفیت می‌گردید می‌توانید از این هتل ۴ستاره استفاده کنید. کیفیت خدماتی که در این هتل به گردشگران و مسافران ارائه می‌شود در سطح بسیار بالا و قابل قبولی قرار دارد. این هتل دارای یک منظره بی‌نظیر رو به دریا است. تمامی گردشگرانی که از این هتل استفاده کرده‌اند لذت تماشای غروب آفتاب را چشیده‌اند.

یکی از مهم‌ترین خدماتی که به مسافرین ارائه می‌شود پذیرش ۲۴ ساعت است. به دلیل فاصله کمی که این هتل با ورزشگاه بوکس پاتونگ دارد بسیاری از گردشگران در زمان اقامت در این هتل از امکانات و تفریحات موجود در این ورزشگاه نیز استفاده می‌کنند. فرودگاه بین‌المللی پوکت نیز در فاصله ۲۳ کیلومتری این هتل قرار گرفته است. تمامی خدمه و کارکنانی که در هتل پاتونگ خدمت‌رسانی می‌کنند به زبان‌های تایلندی و انگلیسی مسلط هستند.

از امکانات دیگری که برای اتاق‌های این هتل در نظر گرفته شده است می‌توان به دوش حمام و گاوصندوق، سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت رایگان، سشوار و یخچال اشاره کرد. البته در این هتل اتاق‌های مختلف و گوناگونی وجود دارد که برخی از این اتاق‌ها شامل اتاق کینگ اختصاصی و اتاق توئین اختصاصی است. در زمان اقامت در این هتل می‌توانید یک خاطره بسیار مناسب را از سفر به پوکت داشته باشید.

بیوند پاتونگ

تارا پتونگ بیچ ریزورت‌اند اسپا

این هتل در ساحل کامالا قرار گرفته است. این ساحل یک ساحل شنی سفید درخشان بوده که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. این ساحل زیبا در غرب شهر پوکت و در بین یک باغ ۲۵ هکتاری قرار دارد. به دلیل موقعیت مکانی مناسب این هتل در میان ساحل پاتونگ و ساحل کامالا، دسترسی به آن بسیار راحت است. علاوه‌بر اینکه در یک منطقه کاملاً استثنایی قرار گرفته است، همین موضوع باعث شده تا مسافرین و گردشگران زیادی ترجیح می‌دهند تا در زمان سفر به ساحل پاتونگ این هتل را انتخاب کنند. گشت‌وگذار در باغ استوایی که در اطراف این هتل قرار دارد و شنیدن صدای حیات وحش طبیعی بسیار لذت بخش و خاطره‌انگیز خواهد بود. در این باغ ۲۵ هکتاری می‌توانید انواع گیاهان و گل‌های ارکیده را ببینید.

این هتل تنها ۱۹ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد و در صورتی که از فرودگاه بین‌المللی پوکت استفاده کنید پس از طی مسافتی در حدود ۳۱ کیلومتر می‌توانید به این هتل برسید. در این هتل حدود ۱۹۱ اتاق قرار دارد که این اتاق‌ها به شرح زیر طبقه‌بندی شده‌اند: کلبه ساحلی، اتاق گرمسیری با نمایی از استخر، اتاق‌های گرمسیری با دسترسی به استخر، اتاق‌های ماه عسل با نمایی از استخر، اتاق‌هایی برای ماه عسل با دسترسی به استخر، اتاق‌های کنار تپه با منظره بی‌نظیر از دریا، تنها بخشی از اتاق‌های موجود در این هتل به شمار می‌آیند. با توجه به موارد بالا متوجه خواهید شد که این هتل یک هتل معمولی نیست بلکه اقامت در آن می‌تواند بسیار خاطره‌انگیز باشد.

تمامی اتاق‌ها دارای بالکن و امکانات بی‌نظیری هستند که برخی از این امکانات شامل صندوق‌امانات، حمام، اینترنت وای فای، سیستم تهویه مطبوع در هر اتاق، تلویزیون و تلفن است. توجه داشته باشید اینترنتی که در اتاق‌های این هتل در نظر گرفته شده کاملاً رایگان است. علاوه‌بر تمامی امکاناتی که مورد بررسی قرار گرفت، رستوران‌های بسیار با کیفیتی در این هتل در حال ارائه خدمات مناسبی به گردشگران و مسافران هستند که انواع غذا‌های تایلندی را سرو می‌کنند.

تارا پتونگ بیچ ریزورت‌اند اسپا

از معروف‌ترین رستوران‌ها می‌توان به رستوران مایسا اشاره کرد. کافه‌های زیادی نیز تعبیه شده که فضای بسیار مناسبی را برای سرو انواع غذا‌های دریایی و کبابی به وجود آورده است. از معروف‌ترین کافه‌های این هتل نیز می‌توان به کافه استخر کروکودیل که طیف وسیعی از آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های غیر الکلی را به مشتریان ارائه می‌دهد اشاره کرد. تمامی میهمانان و مسافرانی که در این هتل اقامت می‌گیرند می‌توانند علاوه‌بر شنا، از سایر امکانات و تفریحات موجود در آن نیز استفاده کنند.

از مهم‌ترین امکانات تفریحی این هتل نیز می‌توان به والیبال ساحلی یا فوتبال ساحلی اشاره کرد. علاوه‌بر این امکاناتی برای ژیمناستیک و ماهیگیری نیز در نظر گرفته شده است و مسافرین می‌توانند از خدمات مراقبت از صورت و پوست و کابین‌های سونا و ورزش‌های رزمی نیز در این هتل بهره ببرند. در مرکز اسپا این هتل نیز انواع خدمات مختلف مانند ماساژ و خدمات پوست و صورت به مسافرین ارائه خواهد شد. علاوه‌بر این، به دلیل دارا بودن یک سالن اجتماعات و تشریفات عروسی که در این هتل در نظر گرفته شده است امکان برگزاری برخی از مراسمات وجود دارد.

جاذبه‌ های اطراف پاتونگ بیچ

پوکت به عنوان پایتخت کشور تایلند شناخته می‌شود که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است. یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر ساحل پاتونگ نام دارد. در ساحل پاتونگ مراکز دیدنی بسیار زیاد و مهمی نیز قرار گرفته است که از مهم‌ترین آن می‌توان به استادیوم بوکس پاتونگ اشاره کرد. این استادیوم یکی از مشهورترین نقاط توریستی در این شهر محسوب می‌شود که در آن بسیاری از مسابقات ورزشی مانند موی تای کینگ بوکسینگ برگزار خواهد شد.

در صورتی که به مسابقات ورزشی علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌شود تا در این مسابقات شرکت کنید و از نزدیک این مسابقات را تماشا نمایید. در این مسابقه بوکسور‌ها با استفاده از تمامی مهارت‌ها و توانایی‌های خود در ۵ راند ۳ دقیقه‌ای اقدام به مبارزه می‌کنند که بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. این مسابقات معمولاً از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر ادامه خواهد داشت و مبلغ هزینه ورودی آن ۲۸۰۰ روپیه تایلند است. علاوه‌بر استادیوم بوکس یکی دیگر از جاذبه‌های اطراف پاتونگ خیابان بنگلا نام دارد که در فاصله بسیار کمی تا این ساحل قرار گرفته است.

جاذبه‌ های اطراف پاتونگ بیچ

بنگلا رود

پس از غروب آفتاب در جاده بنگلا شور و هیجان بسیار زیادی برپا می‌شود. این خیابان یک خیابان ساحلی بسیار شلوغ بوده که در بخش غربی ساحل پوکت قرار گرفته است. به دلیل نزدیکی این خیابان به ساحل پاتونگ بیچ، بسیاری از گردشگران و مسافرانی که به این ساحل سفر می‌کنند مطمئناً برای دیدن غروب آفتاب به این جاده یا خیابان نیز مراجعه خواهند کرد. گشت‌و‌گذار در این خیابان در شب بسیار خاطره‌انگیز است.

اگر به صورت شخصی به تایلند سفر کردید می‌توانید از این خیابان دیدن کنید و علاوه‌بر لذت بردن، از خرید‌های بسیار مناسبی نیز بهره ببرید. در این خیابان انواع وسایل مورد نیاز و همچنین سوغاتی‌های مناسب برای شما وجود دارد. در این خیابان شاهد یک جشنواره ۴۰۰ متری از نور خواهید بود. موسیقی و آواز با صدای بلند در این خیابان طنین انداز است و مغازه‌ها و فروشگاه‌های متنوعی در آن وجود دارد.

در این خیابان می‌توانید انواع دیسکو‌ها و نمایش‌های خیابانی را ببینید. نکته دیگری که در رابطه با خیابان بنگلا رود وجود دارد این است که اقامتگاه و هتل‌های بسیار زیادی در اطراف این خیابان در حال ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران هستند، به همین دلیل هتل‌های زیادی در نزدیکی این خیابان احداث شده است که برخی از معروف‌ترین آن‌ها شامل هتل اشلی پلازا و هتل سنترا اشلی خواهد بود. علاوه‌بر این می‌توانید در هتل رویال پارادایس نیز اقامت داشته باشید.

بنگلا رود

لیمون ماساژ و اسپا

این مرکز ماساژ در مجاورت ساحل پاتونگ قرار گرفته است و یکی از محبوب‌ترین و بهترین مراکزی بوده که می‌توانید با قیمتی مناسب اقدام به دریافت خدماتی مناسب کنید. کارکنان این مرکز بسیار خوش برخورد و مجرب هستند و به محض ورود خوش آمدگویی مناسبی را به مسافرین و گردشگران می‌گویند. این مرکز ماساژ یک مرکز کاملاً مجهز و مدرن است که فضایی کاملاً آرامش بخش دارد. پیشنهاد می‌شود تا زمانی که به ساحل پاتونگ سفر کردید حتماً از این مرکز ماساژ نیز استفاده کنید.

جانگسیلون

جانگسیلون یک مرکز خرید بسیار بزرگ با مساحتی در حدود ۲۰۰ هزار متر مربع است. زمانی که به این مرکز خرید سفر می‌کنید مانند سفر کردن به یک شهر است. در این مرکز خرید می‌توانید مغازه‌های بسیار زیادی را برای تهیه سوغاتی بیابید. علاوه‌بر این رستوران و یک فروشگاه بسیار بزرگ در آن قرار دارد. نکته‌ای که در رابطه با این مرکز خرید وجود دارد این است که بسیاری از رستوران‌های این مکان معمولاً قیمت بالایی دارند. به عنوان مثال اگر در برخی از کافه‌ها و رستوران‌های این مرکز خرید یک اسپرسو میل کنید باید حدود ۱۰۰ بات پرداخت کنید در حالی که در سایر نقاط شهر پوکت هزینه یک عدد اسپرسو ۸۰ بات خواهد بود.

جانگسیلون

از معروف‌ترین رستوران‌هایی که در این مرکز خرید وجود دارد می‌توان به  churrasco steakhouseاشاره کرد. علاوه بر این رستوران، لوسیام یکی از رستوران‌های معروف این مرکز خرید محسوب می‌شود که معمولاً غذا‌های تایلندی را سرو می‌کند. همچنین رستوران‌های ژاپنی فوجی که به عنوان یک رستوران محبوب، انواع غذا‌های مناسب و ژاپنی را به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهد از مهم‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های این مرکز خرید است.

وجود سینما مرکزی که دارای شش اتاق است، از دیگر مزایای جانگسیلون محسوب می‌شود. یک سینمای کوچک چهار بعدی نیز در این مکان در نظر گرفته شده است که برای استفاده از آن باید از یک عینک سه بعدی استفاده کنید. در طبقه بالا، یک زمین بازی بزرگ برای بچه‌ها تعبیه شده است که همه وسایل موجود از لاستیک فنری ساخته شده و می‌تواند یک مکان بسیار مناسب برای سرگرم کردن بچه‌ها باشد.

جانگسیلون

رستوران‌ های اطراف ساحل پاتونگ

آشپزی در کشور تایلند دارای قدمت بسیار زیادی است، به همین دلیل شما می‌توانید غذا‌های بسیار با کیفیت و خوش طعمی را در این کشور میل کنید. در این میان پوکت نیز یکی از شهر‌های بسیار محبوب تایلند به شمار می‌آید که رستوران‌های بسیار مناسبی در آن وجود دارد. به‌طورکلی می‌توان گفت در بیشتر رستوران‌های این شهر کیفیت غذا بالا بوده و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از گردشگران و مسافران از رستوران‌های شهر استفاده کنند. در اطراف ساحل پاتونگ نیز رستوران‌های معروف زیادی وجود دارند که برخی از آن‌ها شامل رستوران ساووی و رستوران سلوت ایتالین است.

رستوران‌ های اطراف ساحل پاتونگ

رستوران ساووی

با در نظر گرفتن اینکه رستوران‌های بسیار زیادی در اطراف ساحل پاتونگ قرار دارد بنابراین نیاز است تا بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های این منطقه را بشناسید. به دلیل اینکه ساحل پاتونگ به عنوان یکی از مقاصد گردشگری بسیار مهم شناخته می‌شود، بنابراین وجود رستوران‌های باکیفیت در اطراف آن جای تعجب ندارد. یکی از بهترین رستوران‌ها، رستوران ساووی است که در این رستوران انواع غذا‌های گیاهی و غذا‌های دریایی با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شود.

کیفیت غذا‌های دریایی و گیاهی این رستوران بسیار بالا است و به عنوان بهترین رستوران دریایی پاتونگ شناخته می‌شود. این رستوران در خیابان بانگلا و پاتونگ بیچ قرار دارد. از نظر فضای داخلی می‌توان گفت رستوران مذکور دارای یک دکوراسیون چوبی سنتی است که در یک فضای سبز طراحی شده و معمولاً در این رستوران همراه با صرف غذا موسیقی زنده نیز برگزار می‌شود.

رستوران سلوت ایتالین

در صورتی که به ساحل پاتونگ مسافرت داشتید پیشنهاد می‌شود تا حتماً به رستوران سلول ایتالین بروید. این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی بوده و در تمامی روز‌های هفته می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. ساعات کاری این رستوران از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۲ شب است. معمولاً هزینه‌های غذا در این رستوران معمولی بوده، بنابراین برای صرف غذا نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف نیست. در منوی این رستوران انواع غذا‌های سنتی و فست فود به چشم می‌خورد. مضاف بر اینکه می‌توانید از غذا‌های بین‌المللی و انواع آبمیوه‌ها و بستنی‌ها نیز استفاده کنید. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که غذا‌های دریایی این رستوران دارای محبوبیت زیادی هستند.

رستوران سلوت ایتالین

رستوران تروتوریا کاپری دا ریکو

این رستوران یکی دیگر از رستوران‌های بسیار با کیفیت و شناخته شده اطراف ساحل پاتونگ است. برای استفاده از تمامی خدمات و صرف غذا از این رستوران معروف می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به این رستوران مراجعه نمایید. از امکانات رفاهی آن می‌توان به پارکینگ و سرویس بهداشتی اشاره کرد و در منوی آن انواع فست فود‌ها و غذا‌های بین‌المللی وجود دارد. علاوه‌بر این می‌توانید از غذا‌های گیاهی نیز در این رستوران استفاده کنید. آبمیوه و بستنی و انواع کباب و غذا‌های دریایی نیز از مهم‌ترین و محبوب‌ترین غذا‌های موجود در منوی این رستوران هستند.

کلام پایانی

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و تفریحی که در کشور تایلند و در شهر پوکت می‌توانید از آن استفاده کنید پاتونگ نام دارد. این منطقه در واقع یک ساحل با طول حدود چهار کیلومتر است که در قسمت میانی آن شاهد شلوغی و ازدحام بیشتری هستید. در اطراف این ساحل نیز انواع رستوران‌ها و هتل‌های باکیفیت وجود دارد که این موضوع به دلیل تفریحات بسیار مناسبی است که در ساحل پاتونگ وجود دارد. از مزایای این ساحل می‌توان به زیبایی بی‌حد و مرز و امنیت بالا اشاره کرد. این ساحل در اواخر دهه ۸۰ در بین اروپاییان و توریست‌های غربی مورد استقبال قرار گرفت.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها