رستوران های پوکت

رستوران های پوکت

یکی از نکات مهمی که لازم است مسافران و گردشگران پیش از سفر به یک شهر یا کشور مورد بررسی قرار دهند، غذاهایی است که قصد دارند در آن کشور میل نمایند. شهر پوکت یکی از معروف‌ترین شهرهای کشور تایلند بوده که سالانه بسیاری از گردشگران و مسافران به آن سفر می‌کنند. از آنجایی که این امکان وجود داشته که طعم غذاهای اصیل تایلندی برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد، آشنایی با رستوران‌هایی که در این کشور و شهر پوکت در حال خدمات‌رسانی هستند، به مسافران در انتخاب بهترین رستوران برای صرف غذا یاری خواهد رساند. رستوران‌های این شهر به سرو انواع غذاهای سنتی تایلندی، بین‌المللی، ایرانی، ایتالیایی و... می‌پردازند.

رستوران های پوکت

رستوران آکوا

اگر به غذاهای ایتالیایی و رستوران‌های ایتالیایی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌شود در سفر خود به شهر پوکت تایلند رستوران آکوا را به هیچ عنوان از دست ندهید. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های این شهر به‌حساب می‌آید و در ساحل کالیم در شمال ساحل پاتونگ واقع گردید. طراحی و معماری این رستوران بسیار زیبا و حرفه‌ای بوده و جالب است بدانید که رستوران آکوا تنها توسط تکه سنگی از ساحل پاتونگ جدا شده است. افراد می‌توانند در حین میل کردن غذا در رستوران آکوا به مشاهده منظره بسیار زیبایی از دریای آماندان بپردازند.

رستوران آکوا از دسته رستوران‌هایی در شهر پوکت به‌شمار می‌رود که به سبک مدرن طراحی شده و تم این رستوران بسیار شیک و به رنگ سیاه و سفید است. بنابراین افراد و مسافران می‌توانند شام بسیار رمانتیکی را در این رستوران میل کنند. در این مکان غذاهای ایتالیایی و همچنین غذاهای سنتی تایلندی سرو می‌شوند که  پختن و آماده‌سازی این غذاها برعهده آشپز بسیار حرفه‌ای اهل ساردین است. برای برقراری ارتباط با کارکنان این رستوران لازم است تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشید. ضمن این‌که هزینه غذاها در این رستوران کمی گران بوده؛ بنابراین اگر قصد صرفه‌جویی دارید این رستوران گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

رستوران دودو

رستوران دودو یکی دیگر از رستوران‌های باکیفیت در شهر پوکت بوده که بیشتر مناسب افرادی است که علاقه بسیار زیادی به رستوران‌های کوچک و دنج دارند. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند به سبک‌های مختلفی همچون فرانسوی، آسیایی و مدیترانه‌ای آماده شده و از طعم بی‌نظیری برخوردار هستند. لازم به ذکر است که اغلب غذاهایی که در رستوران دودو سرو می‌گردند، فرانسوی بوده‌اند و آشپز این رستوران نیز دوره‌های خاصی را در کشور فرانسه گذرانده تا بتواند غذا‌های این کشور را به بهترین نحو پخته و سرو نماید.

دسترسی به رستوران دودو بسیار ساده و راحت بوده و این رستوران در نزدیکی ورودی مجموعه تفریحی لاگونا قرار دارد. رستوران دودو به سبک بسیار مدرنی طراحی شده و تم آن در رنگ‌های سیاه، سفید و قرمز است. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند تنوع بسیار زیادی داشته و افراد می‌توانند در دسته‌های سالاد، پاستا، غذای اصلی، دسر و استارتر هر کدام را که خواستند، سفارش دهند‌‌.

ساختمان این رستوران بسیار زیبا و جذاب بوده و دارای دو طبقه است. مسافران و مشتریان می‌توانند در حین صرف غذا‌ها از موسیقی آرامش‌بخشی که در فضا پخش می‌شود نهایت لذت را ببرند. در خصوص روزهای کاری رستوران دودو باید بیان کرد که این رستوران در تمامی روزهای هفته به غیر از دوشنبه‌ها از ساعت ۶ عصر تا ۱۱ شب به فعالیت می‌پردازد و مشتریان می‌توانند در این ساعت به این رستوران مراجعه نمایند.

رستوران دودو

آشپزخانه مادر تری، کاتا نوا

رستوران مادر تری کاتا نوا یکی از زیباترین و جذاب‌ترین رستوران‌هایی است که مسافران و گردشگران می‌توانند یک شب به یادماندنی را در آن تجربه کنند. این رستوران در سال‌های قبل متعلق به خاندان سلطنتی تایلند بوده و بنای بسیار زیبا و خارق‌العاده‌ای دارد. افراد می‌توانند در حین میل نمودن غذا در این رستوران زیبا از مناظر بسیار زیبای پرتگاه دریای آندامان و ساحل ماسه‌های شنی نهایت لذت را ببرند. موقعیت جغرافیایی آشپزخانه مادر تری بسیار مناسب بوده و افراد می‌توانند به آسانی به این رستوران زیبا دسترسی داشته باشند.

غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند بسیار باکیفیت هستند و اغلب افرادی که در سفر خود به تایلند به این رستوران می‌روند و غذاهای دریایی و کبابی این رستوران را میل می‌کنند‌. شاید جالب باشد بدانید که بنا و معماری این رستوران از آن جهت خیره‌کننده و جذاب بوده که صاحب آن یکی از معروف‌ترین و حرفه‌ای‌ ترین معماران تایلندی است که بسیار تلاش کرده جلوه بسیار زیبایی را به این رستوران ببخشد. آشپزهایی که در این رستوران مشغول به کار هستند بسیار حرفه‌ای و ماهر بوده و علاوه‌بر سرو کباب‌ها و ماهی‌های خوش‌طعم و لذید به سرو غذاهای مدرن و سنتی تایلندی نیز می‌پردازند؛ بنابراین مشتریان می‌توانند بسته به علایق و سلیقه خود هر نوع غذایی را سفارش دهند.

آشپزخانه مادر تری، کاتا نوا

رستوران لاگائتالا

اگر شما از دسته افرادی هستید که به همراه خانواده به شهر پوکت تایلند سفر کرده‌اید و قصد دارید شام بی‌نظیری را در یکی از رستوران‌های این شهر میل کنید، پیشنهاد ما به شما رستوران لاگائتالا بوده که رستوران کوچک و دنجی است. رستوران لاگائتالا در واقع یک رستوران ایتالیایی به‌حساب می‌آید که توسط جیووانی فرارا و همسر تایلندی او ساخته و افتتاح گردید. دسترسی به این رستوران بسیار ساده بوده و این رستوران در جاده پوکت و در مرکز شهر پوکت واقع شده است. با این‌که این رستوران قدمت بسیار زیادی دارد و در حدود ۸۰ سال از ساخت آن می‌گذرد؛ اما همچنان زیبایی و دنج بودن خود را حفظ نمود.

رنگ‌های قرمز، خردلی و چوب‌های تیره که بخش اعظم معماری این ساختمان را تشکیل می‌دهند، فضای بسیار دلچسبی را برای مشتریان فراهم می‌کنند. رفتار کارکنان این رستوران به‌قدری مودبانه و صمیمی بوده که سبب می‌شود مسافران بتوانند از میل کردن غذا در این رستوران نهایت لذت را ببرند. در خصوص ساعات کاری رستوران لاگائتالا باید بیان کرد که این رستوران در تمامی روزهای هفته به غیر از روزهای چهارشنبه پذیرای مهمانان خواهد بود.

رستوران لاگائتالا

رستوران بریز (نسیم)

اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری دارید که غذای خود را در محیطی مجلل و رسمی در عین حال زیبا میل کنید، رستوران بریز یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما در شهر پوکت خواهد بود. برای دسترسی به رستوران بریز یا نسیم لازم است بدانید که این رستوران در منطقه کیپ یامو و در سواحل شرقی پوکت واقع گردید. مشتریان می‌توانند در هنگام میل کردن غذا در این رستوران به مشاهده مناظر بسیار زیبای سواحل شرقی پوکت و کیپ یامو بپردازند. فضای رستوران بریز بسیار شیک و زیبا بوده و درختان بسیار تنومند و زیبایی که در این رستوران وجود دارند بر زیبایی آن افزوده‌اند.

از جمله مواردی که سبب معروف بودن این رستوران در بین اهالی پوکت می‌شود، می‌توان به کیفیت بالای غذاهای این رستوران اشاره کرد‌. آشپزهای این ستوران از تازه‌ترین مواد اولیه برای پخت و آماده کردن غذا‌ها استفاده می‌کنند که این امر سبب بهبود طعم بی‌نظیر غذاها خواهد شد. ترکیب صدای موسیقی ملایم که در این رستوران پخش می‌شود به همراه منظره زیبای کیپ یامو و تنه درختان احساس سرزندگی و طبیعی بودن را در مشتریان برمی‌انگیزد. جالب است بدانید که اندازه میز‌های این رستوران متنوع بوده و افراد می‌توانند بر حسب تعداد خود هر یک از این میز‌ها را انتخاب کنند. علاوه‌بر منظره بسیار زیبا از کیپ یامو که از رستوران بریز قابل مشاهده است، شما می‌توانید از تماشای استخر بزرگی که در محوطه این رستوران وجود دارد نیز نهایت لذت را ببرید.

رستوران بریز (نسیم)

رستوران لوورساچ

رستوران لوورساچ جزء یکی از زیباترین رستوران‌های روباز در ساحل پاتونگ شهر پوکت به‌حساب می‌آید که در دامنه کوه فرل بارامه واقع شده است. افراد می‌توانند در هنگام میل کردن غذا در این رستوران از چشم‌انداز بسیار زیبایی که از سواحل و شهر پوکت وجود دارد، نهایت لذت را ببرند. اغلب افراد برای صرف شام و در هنگام شب به این رستوران می‌آیند؛ اما اگر در هنگام غروب خورشید نیز به این رستوران سری بزنید، می‌توانید به مشاهده پرتو‌های خورشید در هنگام غروب آفتاب بپردازید که بسیار دلنشین خواهد بود. ساختمان رستوران لوورساچ دارای سه طبقه بوده و معماری و بنای داخلی این رستوران بسیار مدرن و شیک است.

وسایل و لوازمی همچون گلدان‌های بزرگ، کارد و چنگال، کوسن‌های ترکیه و بشقاب ورساچی که در این رستوران استفاده شده‌اند، نشان‌دهنده استفاده از سبک خاورمیانه‌ای در طراحی این رستوران هستند. انواع غذاهای بین‌المللی با ‌کیفیت بسیار بالا و با استفاده از مواد تازه در این رستوران پخته و سرو می‌شوند. از جمله غذاهای خاصی که در این رستوران سرو می‌گردند می‌توان به ماهی قزل آلا با لیمو، گوشت بره به همراه سبزیجات و سیب زمینی و اردک با چاشنی موز و سس تمبر هندی اشاره کرد. اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه‌ای به میل کردن غذاهای خاص و ناشناخته ندارید، می‌توانید از غذاهای دیگر که در منوی رستوران وجود دارند سفارش داده و از طعم بی‌نظیر آن‌ها نهایت لذت را ببرید. در خصوص روزهای کاری این رستوران باید ذکر کنیم که رستوران لوور ساچ همه روزه به غیر از روز سه شنبه از ساعت ۵ عصر تا بامداد مشغول به کار بوده و آماده پذیرایی از مهمانان است.

رستوران ایتالیایی لاگریتا

رستوران ایتالیایی لاگریتا یکی دیگر از بهترین رستوران‌های شهر پوکت تایلند به‌شمار می‌رود که گردشگران و مشتریان می‌توانند بر حسب سلیقه خود هر کدام از فضاهای سربسته یا روباز رستوران را برای صرف غذا انتخاب کنند. طراحی و دکوراسیون این رستوران بسیار خاص و به سبک معاصر طراحی شده و جالب است بدانید که پیش از بازگشایی به‌طور کامل بازسازی گردیده که همین امر سبب نو بودن و زیبا بودن این رستوران شده است. برای دسترسی به رستوران ایتالیایی لاگریتا لازم است مشتریان خود را به جنوب خلیج پاتونگ و آماری پوکت برسانند. 

در صورتی که علاقه داشته باشید در فضای باز غذای خود را میل کنید، می‌توانید علاوه‌بر احساس خنکی نسیم روی صورت خود، از صدای دلنشین امواج دریا نیز نهایت لذت را ببرید. در طبقه دوم این رستوران تراس بسیار زیبایی وجود دارد که می‌توانید از آن شاهد منظره‌های بسیار زیبایی از دریا و خلیج پاتونگ باشید‌. کیفیت غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند، بسیار بالا بوده و نحوه برخورد و رفتار کارکنان با مشتریان بسیار مطلوب و شایسته است. در خصوص ساعت کاری رستوران ایتالیایی لاگریتا لازم است ذکر کنیم که این رستوران از ساعت ۱۰ صبح تا بامداد برای پذیرایی از مهمانان آماده است.           

رستوران ایتالیایی لاگریتا

رستوران طبقه پایین جو

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه دارند غذای خود را در فضای باز و مشرف به دریا میل کنند، رستوران طبقه پایین جو یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این رستوران بسیار زیبا در دماغه گرانیتی واقع شده که پاتونگ را از ساحل کالین جدا می‌کند. مشتریان می‌توانند در حین صرف غذا در این رستوران شاهد منظره بسیار زیبایی از دریای آندمان باشند. طراحی و دکوراسیون این رستوران بسیار خاص و زیبا و رنگ غالب تم آن سفید بوده که با ترکیب رنگ آبی دریا و سبزی درختان زیبایی دوچندانی را برای محیط فراهم کرده است.

آرن هوپر سرآشپز با استعداد آمریکایی این رستوران بوده که غذاهای خوش‌طعم و بی‌نظیری را با مواد اولیه سالم و تازه تهیه و سرو می‌کند. از جمله غذاهایی که پیشنهاد می‌شود در هنگام مراجعه به این رستوران حتماً میل کنید، می‌توان به غذاهای دریایی یا فیله گوشت گاو با تره فرنگی و سیب زمینی اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که مشتریان می‌توانند بسته به ذائقه خود هر نوع غذایی را در این رستوران سفارش دهند؛ زیرا انواع غذاهای بین‌المللی توسط سرآشپز این رستوران پخته و سرو خواهند شد. از جمله مزیت‌های رستوران طبقه پایین جو می‌توان به رفتار مناسب کارکنان با مشتریان اشاره کرد.

رستوران طبقه پایین جو

رستوران رایا

رستوران رایا یکی دیگر از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌ها در پوکت بوده که مناسب افرادی است که قصد دارند در سفر خود غذاهای اصیل و محلی تایلندی را امتحان کرده و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرند. ‏این رستوران زیبا در واقع در یک عمارت بازسازی شده چینی تایلندی واقع گردیده که برای دسترسی به آن لازم است خود را به جاده نیو دیبوک در سمت قدیمی شهر پوکت برسانید. غذاهای این رستوران به قدری خوش‌طعم و باکیفیت هستند که اغلب ستاره‌های مشهور سینما و افراد معروف برای صرف یک غذای تایلندی خوش‌طعم این رستوران را انتخاب می‌کنند.

همچنین به سبب طعم بی‌نظیر غذاهای تایلندی این رستوران، بسیاری از افراد از بانکوک از این رستوران غذا سفارش داده و سفارش خود را با هواپیما تحویل می‌گیرند. نکته جالب دیگری که در خصوص رستوران رایا وجود داشته طراحی و سبک خاص دکوراسیون آن است. شاید جالب باشد بدانید که راه‌پله‌های این ساختمان و کاشی‌های موزاییکی آن از صد سال پیش تاکنون تعویض نشده و سبک سنتی و قدیمی خود را حفظ کرده‌اند.

البته باید بیان کرد که بیشتر افراد محلی به رستوران رایا علاقه داشته و ممکن است مسافران و گردشگران جذب آن نشوند؛ اما به‌طور کلی اگر قصد شما میل کردن غذای اصیل تایلندی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و ارزان باشد، این رستوران گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. در خصوص ساعات کاری رستوران رایا باید ذکر کرد که این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب آماده میزبانی از مهمانان است.

رستوران رایا

رستوران آشپزخانه‌ خانه

یکی دیگر از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌هایی که می‌توانید برای میل کردن غذا در شهر پوکت انتخاب کنید، رستوران آشپزخانه خانه نام دارد که بسیار معروف و مشهور است. شناخته شده بودن این رستوران به سبب استفاده از مواد بازیافتی، کهنه و قدیمی برای طراحی دکوراسیون و تزئین آن است‌. دسترسی به رستوران آشپزخانه خانه بسیار ساده بوده و افراد می‌توانند با رساندن خود به شمال خلیج پاتونگ به این رستوران دسترسی پیدا کنند. نکته بسیار جالبی که در خصوص این رستوران دو طبقه وجود دارد، طبقه دوم آن بوده که همچون قایق وارونه‌ای به سمت ساحل و دریا طراحی شده است.

سرآشپز این رستوران  یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین سرآشپز‌های تایلندی به‌ نام آقای دنیل ایسبرگ است که در کار خود مهارت بسیاری دارد. شما می‌توانید در این رستوران شام سرآشپز را سفارش داده و از طعم بی‌نظیر آن نهایت لذت را ببرید‌. همچنین سرآشپز این رستوران منوی خاصی را طراحی کرده که ادعا می‌کند هیچ‌کس از طعم غذا‌های موجود در آن ناراضی نخواهد بود. در خصوص ساعات کاری رستوران آشپزخانه خانه نیز باید گفت که این رستوران در تمام روزهای هفته از ساعت ۵ بعدازظهر تا بامداد پذیرای مهمانان خواهد بود.

رستوران آشپزخانه‌ خانه

رستوران سیام قدیمی

اگر قصد دارید در سفر خود در شهر پوکت یک شام به یادماندنی و رمانتیک را در کنار دریا را میل کنید، رستوران سیام قدیمی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این رستوران بسیار شیک که به صرف غذاهای اصیل تایلندی می‌پردازد دارای میز‌هایی است که در کنار دریا و روی شن‌های ساحل قرار گرفته‌اند. دسترسی به رستوران سیام قدیم بسیار ساده بوده و بدین منظور لازم است مشتریان خود را به خلیج ناکالای و ساحل خصوصی و مجلل تاورن بیچ ویلج و اسپا برسانند. البته این امکان برای مشتریان وجود دارد که علاوه‌بر ساحل بتوانند در فضای سرپوشیده یا فضای روباز حیاط این رستوران نیز غذای خود را میل کنند.

این رستوران سه ساختمان یک طبقه U شکل را شامل می‌شود و اگر قصد میل کردن غذا در فضای سرپوشیده را داشته باشید، می‌توانید از سبک طراحی و دکوراسیون این رستوران که از چوب درخت ساج ساخته شده به همراه اشیا چوبی کنده‌کاری شده و عکس‌های قدیمی رستوران نهایت لذت را ببرید. فضای روباز حیاط رستوران نیز بسیار زیبا طراحی شده و دارای سنگفرش‌های بسیار زیبایی است. پیشنهاد ما به شما این است که در صورت مراجعه به این رستوران غذای خود را در کنار ساحل میل کنید.

از آنجایی که فاصله میز‌ها در ساحل از یکدیگر بسیار زیاد است، مشتریان می‌توانند علاوه‌بر لذت بردن از صدای امواج، فضای شخصی خود را نیز حفظ نمایند. از جمله غذاهایی که پیشنهاد می‌شود در این رستوران میل کنید می‌توان به سوپ‌های معروف تایلندی همچون سوپ تند میگو و سوپ نارگیل با مرغ اشاره نمود. همچنین از بهترین غذاهای اصلی که در منوی این رستوران وجود دارد می‌توان مرغ سرخ کرده با بادام هندی را نام برد. در خصوص ساعات کاری باید ذکر کرد که رستوران سیام قدیمی در تمامی روزهای هفته از ساعت ۶ عصر تا ده و نیم شب آماده میزبانی از مهمانان است. 

رستوران سیام قدیمی

رستوران Kan Eang@Pier

رستوران Kan Eang@Pier یکی دیگر از رستوران‌های باکیفیت و معروف در شهر پوکت تایلند است که بسیاری از افراد این رستوران را به سبب طعم بی‌نظیر غذاهای دریایی و محلی آن می‌شناسند. این رستوران در ساحل خلیج چالونگ و در کنار اسکله واقع گردید. نکته جالبی که در خصوص این رستوران وجود دارد این است که مشتریان می‌توانند انتخاب کنند که غذای خود را در بخش سرپوشیده یا در بخش روباز رستوران میل نمایند. 

اگر انتخاب افراد میل کردن غذا در بخش روباز رستوران باشد می‌توانند در حین صرف غذا از منظره زیبای تفرجگاه ساحلی نیز نهایت لذت را ببرند. معماری و بنای این ساختمان به سبک بسیار زیبایی به همراه شیشه و چوب بوده است. نام این رستوران به معنای آسان بوده و افراد و مشتریان می‌توانند در هنگام صرف کردن غذا در این رستوران ساعاتی بسیار آرام و دلنشین را تجربه کنند.

از جمله غذاهای خوش‌طعم دریایی که در این رستوران سرو می‌شوند، می‌توان به میگوی سرخ شده اشاره کرد که طرفداران بسیار زیادی دارد. رفتار و برخورد کارکنان این رستوران با مشتریان نیز بسیار خوب و مطلوب است. در خصوص ساعت کاری این رستوران باید ذکر کرد که رستوران Kan Eang@Pier در تمامی روز‌های هفته از ساعت ۱۰ و نیم تا یازده شب پذیرای مهمانان خواهد بود.

رستوران Kan Eang@Pier

رستوران بوت ‌هاوس

شاید بسیاری از افراد بوت ‌هاوس را به سبب هتل آن بشناسند؛ اما لازم است بدانید که رستوران بوت ‌هاوس یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تایلند بوده که در هتل ۵ ستاره بوت ‌هاوس واقع شده است. فضای این رستوران به سبک بسیار مدرن و شیکی طراحی شده، به صورتی که مسافران و مشتریان می‌توانند شام رمانتیک و به یادماندنی را در این رستوران صرف کنند. از جمله غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند، می‌توان به غذاهای بسیار خوش‌طعم فرانسوی و آسیایی اشاره کرد.

نکته بسیار جالبی که در خصوص رستوران بوت ‌هاوس وجود دارد، این است که مشتریان می‌توانند هم از طریق ساحل و هم از طریق خیابان اصلی وارد این رستوران شده و غذاهای مورد نظر خود را سفارش دهند. بنابراین این امکان برای افراد فراهم بوده که پس از گذراندن ساعاتی دلچسب و دل‌انگیز در کنار دریا خود را به آسانی به این رستوران رسانده و غذای بی‌نظیری را میل کنند. در سال‌های اخیر این رستوران مجلل بازسازی شده و هم اکنون رنگ قالب تم این رستوران را رنگ سفید تشکیل می‌دهد و این امر بر شیک و مجلل بودن فضا می‌افزاید.

‌مشتریان می‌توانند از راه‌پله‌ای که در وسط رستوران وجود دارند خود را به تراس برسانند و از تماشای منظره زیبای ساحل نهایت لذت را ببرند. از جمله خوش‌طعم‌ترین و معروف‌ترین غذا‌هایی که در این رستوران سرو می‌گردند، می‌توان به ماهی‌های سرخ شده به همراه روغن زیتون و سبزی‌های متنوع اشاره کرد که پیشنهاد می‌شود در سفر خود به پوکت و رفتن به این رستوران حتماً از طعم بی‌نظیر این غذا‌ها بهره ببرید. به‌علاوه نحوه برخورد و رفتار کارکنان رستوران با مشتریان بسیار عالی و بدون نقص است.

رستوران بوت ‌هاوس

کافه هارد راک

اگر قصد دارید شبی شاد و مفرح را در یکی از بهترین کافه رستوران‌های پوکت بگذرانید، کافه هارد راک یکی از بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این کافه رستوران در نزدیکی ساحل پاتونگ و در یکی از خیابان‌های اصلی این منطقه واقع شده است. زمانی که در این خیابان قدم بزنید مجذوب صدا‌های شاد و مفرح موسیقی که از این رستوران به گوش می‌رسند خواهید شد.

یکی از دلایلی که سبب می‌گردد تا افراد بسیار زیادی جذب این رستوران شوند، موسیقی زنده و پرهیجانی است که در این رستوران پخش می‌شود. غذاهای مختلفی همچون فست فود‌ها در این کافه رستوران سرو می‌شوند و مشتریان می‌توانند بسته به علایق خود هر یک از این غذا را از منو سفارش دهند. برخورد کارکنان این رستوران با مشتریان بسیار خوب و مطلوب است که این یکی از مزایای کافه هارد راک به‌حساب می‌آید.

کافه هارد راک

رستوران پادیران

اگر در سفر خود به کشور تایلند دلتنگ طعم بی‌نظیر غذاهای ایرانی شده‌ باشید، رستوران پادیران پوکت تنها رستوران ایرانی در شهر پوکت و کشور تایلند به‌حساب می‌آید که به سرو انواع غذاهای اصیل ایرانی می‌پردازد. از جمله مزایای این رستوران می‌توان به نزدیک بودن آن به جاذبه‌های گردشگری تایلند اشاره نمود؛ بنابراین شما می‌توانید پس از گشت‌وگذار در شهر پوکت، خود را به این رستوران رسانده و از طعم بی‌نظیر غذاهای ایرانی نهایت لذت را ببرید.

از آنجایی که ممکن است در سفر خود به تایلند چندان از طعم غذاهای اصیل این کشور لذت نبرید، رستوران پادیران گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. کیفیت غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند بسیار بالا بوده و سرآشپز آن از گوشت‌های حلال برای پخت غذا‌‌ها استفاده می‌کند. این رستوران توسط یک مرد ایرانی ساخته و مدیریت می‌شود و یکی از بهترین غذا‌هایی که می‌توانید در این رستوران میل کنید چلوکباب کوبیده است. به‌علاوه لازم است بدانید که برخورد کارکنان این رستوران با مشتریان ایرانی خود بسیار خوب و مطلوب خواهد بود.

رستوران پادیران

رستوران لبنانی باب الحرا

رستوران لبنانی باب الحرا در پوکت یکی از بهترین و زیباترین رستوران‌های این شهر به‌شمار می‌رود که برای دسترسی به آن لازم است خود را به ساحل پاتونگ برسانید. همان‌طور که از نام آن مشخص است این رستوران به سرو غذاهای لبنانی می‌پردازد. از آنجایی که خوردن مداوم و هر روزه غذاهای تایلندی کمی برای مسافران ایرانی سخت خواهد بود، رستوران لبنانی باب الحرا یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شما به‌حساب می‌آید. طراحی و دکوراسیون این رستوران بسیار خاص و زیبا بوده و شما می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای لبنانی، انواع سوپ‌ها، اسپاگتی‌ها، خوراک‌های گوشت و... را سفارش داده و میل کنید.

کیفیت غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند بسیار بالا بوده و سعی می‌شود که از مواد مرغوب و تازه برای پخت غذا‌ها استفاده شود. البته قیمت غذاها در این رستوران کمی بالا بوده؛ بنابراین اگر قصد صرفه‌جویی در سفر را دارید، این رستوران گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. جالب است بدانید که در این رستوران تلویزیونی وجود دارد که می‌توانید در حین میل کردن غذا از تماشای برنامه‌های آن نیز لذت ببرید.

رستوران لبنانی باب الحرا

غذای خیابانی خیابان بانگلا

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به شب‌گردی در خیابان‌ها و امتحان کردن غذاهای جدید تایلندی دارند، پیشنهاد می‌شود در سفر خود به پوکت تایلند حتماً سری به خیابان بانگلا بزنید. شما می‌توانید از خیابان اصلی وارد خیابان بانگلا شده و پس از طی کردن مسیر ۵۰۰ متری این خیابان به ساحل پاتونگ برسید. در این خیابان کافه‌ها و رستوران‌های بسیار زیادی وجود دارند که افراد می‌توانند در آن‌ها به میل نمودن غذا‌‌های بی‌نظیر تایلندی بپردازند.

از جمله غذاهای عجیب و جالبی که  جزء غذاهای خیابانی این خیابان به‌حساب می‌آیند می‌توان به خرچنگ، هشت پای سوخاری، حشرات سرخ شده و... اشاره نمود. به‌علاوه این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید بستنی‌های متنوع، میوه‌های زیبا و انواع اقسام خوراکی جذاب را در این خیابان امتحان کنید‌. یکی از نکاتی که سبب جذب بسیاری از افراد به خیابان بنگلا می‌شود قیمت بسیار کم و ارزان غذاها در این خیابان است. همچنین کیفیت غذا‌هایی که در خیابان بنگلا سرو می‌گردند، بسیار بالا بوده و شما می‌توانید با کمترین قیمت غذاهایی با بهترین کیفیت را میل نمایید.

غذای خیابانی خیابان بانگلا

کافی شاپ استارباکس

همان‌طور که می‌دانید کافی‌ شاپ‌های استارباکس از جمله معروف‌ترین کافی شاپ‌ها در سراسر جهان به‌شمار می‌روند و در اغلب کشورهای دنیا شعبه دارند. در پوکت تایلند نیز می‌توانید در خیابان ساحلی پاتونگ به یکی از کافی شاپ‌های استارباکس سری بزنید. مسافران و گردشگران قادر هستند در این کافه انواع نوشیدنی‌های کافئین‌دار مخصوصاً قهوه مخصوص استارباکس را سفارش داده و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرند. این نوشیدنی‌ها از کیفیت بسیار بالا برخوردار هستند و قیمت آنها به نسبت کیفیت‌شان بسیار خوب و مطلوب است‌. طعم نوشیدنی‌های این کافه به‌قدری خوب است که حتی اگر اهل نوشیدن قهوه هم نباشید از طعم بی‌نظیر قهوه‌های آن لذت خواهید برد.              

کافی شاپ استارباکس

رستوران ساووی  

اگر قصد دارید در سفر خود به شهر پوکت یک غذای دریایی بسیار خوش‌طعم را در رستوران‌های این شهر تست کنید، پیشنهاد ما به شما رستوران ساوی پوکت است. این رستوران در تقاطع خیابان بانگلا و پاتونگ بیچ واقع شده و دارای دکوراسیون بسیار زیبای سنتی، فضای سبز و موسیقی زنده است‌. در این رستوران انواع غذاهای دریایی خاص همچون لابستر، تایگر پران، شاه میگو میگو و... سرو می‌شوند. البته این امکان برای شما وجود دارد که در این رستوران به سفارش انواع فست فودها همچون همبرگر، اسپاگتی و... نیز بپردازید. سوپ‌های سنتی که در این رستوران سرو می‌شوند نیز از طعم بسیار بی‌نظیری برخوردار هستند.

رستوران ساووی 

رستوران دی لیش

رستوران دی لی یکی دیگر از باکیفیت‌ترین رستوران‌ها در شهر پوکت تایلند یه‌شمار می‌رود که به سرو انواع غذاهای دریایی می‌پردازد. به این صورت که شما می‌توانید ماهی، میگو و خرچنگی که قصد دارید میل نمایید را انتخاب کرده و کارکنان و سرآشپز‌های این رستوران آن را با ادویه‌های خاص مزه‌دار کرده و برای شما پخت و سرو می‌کنند. در خصوص قیمت غذاهای این رستوران باید بدانید که کمی بازه قیمتی غذاها در این رستوران بالا بوده؛ بنابراین اگر قصد دارید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید، این رستوران به شما پیشنهاد نمی‌شود.            

رستوران دی لیش

جیفر استیک

اگر علاقه دارید که در طول سفر خود از طعم بی‌نظیر یک استیک خوشمزه لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما رستوران جیفر استیک است. برای دسترسی به این رستوران لازم است خود را به مرکز خرید جانگسیلون برسانید و در طبقه دوم این مرکز خرید می‌توانید به این رستوران مراجعه نمایید. دکوراسیون و طراحی این رستوران به سبک مدرن بوده و فضای داخلی آن بسیار بزرگ است. البته این امکان برای مشتریان وجود دارد که در بیرون از رستوران نیز غذای خود را میل کنند. شما می‌توانید علاوه‌بر سفارش استیک در این رستوران، غذا‌های دیگری همچون فست فود‌ها را نیز سفارش داده و از طعم بی‌نظیر آنها لذت ببرید. به نسبت کیفیت بسیار بالای غذاها، قیمت غذا بسیار خوب و مطلوب است.

جیفر استیک

رستوران گلدن کیناری بوفت

رستوران گلدن کیناری بوفت یکی از خاص‌ترین رستوران‌هایی است که در فانتاسی شو که یکی از بزرگترین مجموعه‌های تفریحی جزیره پوکت به‌شمار می‌رود قرار دارد. در این مجموعه تفریحی تفریحات، رستوران‌ها و کافه‌های بسیار زیادی قرار گرفته‌اند و برای ورود به آن باید بلیط تهیه کنید. هنگام ورود به رستوران کارکنان بلیط را از شما دریافت کرده و در خصوص این که میل دارید غذای حلال میل کنید یا غیرحلال، از شما سوال می‌پرسند.

طراحی و دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و خاص انجام شده و سالنی آن بسیار بزرگ دارد. منوی رستوران گلدن کیناری بوفت از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و کیفیت غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند بسیار بالا است. البته اگر قصد صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر را دارید این رستوران گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود؛ زیرا بازه قیمتی آن بالا است.

رستوران گلدن کیناری بوفت

سخن پایانی

اگر قصد سفر به شهر پوکت در کشور تایلند را دارید، لازم است بدانید که ممکن است غذاهای اصیل تایلندی که در اغلب رستوران‌های این شهر سرو می‌شوند، برای شما خوشایند نباشند. بنابراین لازم است پیش از سفر با انواع رستوران‌ها و انواع غذاهایی که در آنها طبخ می‌گردند، آشنا شوید. انواع رستوران‌های بین‌المللی، فرانسوی، ایتالیایی، ایرانی، تایلندی و... در شهر پوکت قرار دارند که افراد می‌توانند بسته به سلیقه و ذائقه خود هر کدام از این رستوران‌ها را برای صرف غذا انتخاب نمایند.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها