منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

آنتالیا یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری در ترکیه به حساب می‌آید، زیرا این شهر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعددی برخوردار است. شما در هنگام ورود به شهر آنتالیا بلوار‌هایی با نخل‌های بلند و لنگرگاه‌های کشتی‌ها را مشاهده می‌کنید. بعضی از مناطق‌ این شهر شناخته شده‌اند و دارای هتل‌های پنج ستاره هستند و سالانه میلیون‌ها گردشگر را پذیرا خواهند بود. منطقه بلک آنتالیا نیز یکی از مناطق معروف این شهر به شمار می‌رود که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک در کدام قسمت آنتالیا قرار دارد؟

این منطقه در ۴۵ کیلومتری شرق آنتالیا واقع شده که لوکس و لاکچری بودن آنتالیا را منطقه بلک به خوبی به نمایش می‌گذارد؛ به ‌گونه‌ای که بهترین‌ هتل‌های آنتالیا در این منطقه کوچک قرار گرفته‌اند. بلک برای افرادی که عاشق معماری لوکس با تزئین سنگ‌های مرمرین یا دوست‌دار برج‌هایی با نمای ترکیه‌ای به همراه اسپا و گلف هستند، بسیار مناسب است. این افراد باید کمی فکر هتل‌های واقع در این منطقه را برای اقامت در آنتالیا انتخاب کنند.

منطقه بلک علاوه ‌بر برخورداری از معماری فوق‌العاده، ساحلی دارد که با زیبایی تمام از طریق کوهستان احاطه شده و آب زلال و شن‌‌های بسیار نرم این ساحل باعث جذب گردشگران شده است. این منطقه به‌ طور دقیق در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری آنتالیا جای گرفت. در ۱۷ کیلومتری ساحل هتل‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری زیادی از سال ۱۹۹۰ میلادی تا به امروز ساخته شده‌اند و همین موضوع کمک فراوانی به جذب توریست کرد. همچنین فاصله ۲۰ کیلومتری منطقه بلک با پارک ملی کورشونلو سبب گردیده تا گردشگران هنگام بازدید از این پارک به سراغ این منطقه نیز بیایند.

منطقه بلک در تور آنتالیا یک مکان فوق‌العاده برای اقامت زوج‌های جوان به حساب می‌آید؛ زیرا علاوه ‌بر داشتن فضایی رمانتیک می‌توانند از امکانات رفاهی که برای ایجاد آرامش آن‌ها تعبیه شده استفاده کنند و لذت کافی را ببرند. یک موضوع جالب در بعضی از هتل‌های این منطقه این است که فقط مخصوص بزرگسالان بوده و کودکان حق ورود و اقامت در آن‌ها را نخواهند داشت.

درست است که منطقه بلک آنتالیا، منطقه‌ای کوچک بوده؛ اما ۴۷ مرکز خرید و تفریحی را در خود جای داده و مهم‌ترین مرکز گلف با برخورداری از پنج ستاره در این منطقه قرار دارد. این منطقه به ‌طور تقریبی ۲۰۰ زمین تنیس، ۵۰ زمین فوتبال و ۱۰ زمین گلف دارد که آن‌ها را جهت سپری نمودن اوقاتی خوش برای گردشگران در هنگام سفر به این منطقه آماده کرده‌اند.

منطقه بلک آنتالیا کجاست

تفریحات منطقه بلک آنتالیا

از بدو ورود به این منطقه به هر کجا که نگاه بیندازید با یک جاذبه تفریحی و گردشگری روبه‌رو خواهید شد. هر کدام از این جاذبه‌ها به تنهایی می‌توانند ساعت‌ها شما را درگیر خود کرده و خاطره‌هایی زیبا را برایتان به ثبت برسانند. در منطقه بلک شما می‌توانید انواع تفریحات آبی همچون جت اسکی، قایق سواری، رفتینگ، غواصی و ... را تجربه کنید. همچنین افرادی که به تفریحات دریایی علاقه‌ ندارند قادر خواهند بود به سراغ زمین‌های فوتبال، گلف و تنیس بروند و از آن لذت ببرند.

اقامت در منطقه بلک آنتالیا

اگر در سفر به آنتالیا به دنبال هتلی لوکس هستید تا بتوانید از تمامی امکانات رفاهی آن برای تجربه یک سفر رویایی بهره ببرید، بهتر است یکی از هتل‌های منطقه بلک را انتخاب کنید. منطقه بلک آنتالیا با برخورداری از هتل‌های پنج ستاره، بهترین و گران‌ترین هتل‌ها را در خود جای داده و بیشتر هتل‌های آن بسیار لوکس هستند. با انتخاب یکی از این هتل‌ها، دیگر نیاز نخواهید داشت که به شهر بروید؛ زیرا تمام امکانات و خدماتی که نیاز دارید در این هتل‌ها ارائه می‌شوند. خدمات هتل‌ها به صورت ۱۲ ماهه بوده و شما برای اقامت در ماه‌های جولای و آگوست که از ماه‌های شلوغ سال به شمار می‌روند، باید از چند وقت قبل اتاق را رزرو نمایید.

تفریحات منطقه بلک آنتالیا

مراکز خرید منطقه بلک آنتالیا

از بهترین مراکز خرید در شهر آنتالیا باید به مراکز خرید منطقه بلک اشاره کرد. این منطقه علاوه ‌بر هتل‌های لوکس و لاکچری دارای مراکز خرید برند است که این موضوع سبب گردید تا از محبوبیت بالایی در میان مردم ترکیه و گردشگران برخوردار باشد. این منطقه با داشتن جاذبه‌های تفریحی و امکانات گردشگری بالا همواره توجه همه را به خود جلب می‌کند. از جمله مراکز خرید معروف این منطقه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مرکز خرید بوینر اسپرت بلک
  • مرکز خرید شی مال بلک که یکی از بهترین مرکز خرید منطقه بلک آنتالیا محسوب می‌شود.
  • شنبه بازار لائورا بلک
  • مرکز خرید اوت با دیپو بلک
  • مرکز خرید تراسیتی بلک از لوکس‌ترین مرکز خرید منطقه بلک آنتالیا به شمار می‌رود.

مراکز منطقه بلک آنتالیا

کلام آخر

کشور ترکیه و به ‌خصوص شهر آنتالیا یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری برای ایرانیان به شمار می‌روند. شهر آنتالیا در میان شهرهای دیگر این کشور از جاذبه‌های بیشتری برخوردار بوده و وحدت منطقه‌هایی مانند بلک، لارا و کمر سبب محبوبیت بیشتر آن گردیده است. منطقه بلک آنتالیا با برخورداری از طبیعتی بکر و زیبا و همچنین داشتن امکانات لوکس توجه همه را به خود جلب می‌کند. این منطقه تفریحات آبی متعدد، مراکز خرید و زمین‌های بازی را در خود جای داده که از مناطق گردشگری آنتالیا به حساب می‌آیند و بسیار پرطرفدار هستند.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها