منطقه لارا آنتالیا

منطقه لارا آنتالیا

منطقه‌ای بسیار دوست‌داشتنی با آب‌های شفاف و ملایم که در دریای مدیترانه در آنتالیا قرار گرفته است، لارا نام دارد. این منطقه با سرعت بسیار بالایی رشد کرده و در حال حاضر به عنوان یکی از مقاصد تفریحی به شمار می‌آید. جذابیت‌های منطقه لارا آنتالیا به قدری زیاد هستند که آن را از برترین سواحل آنتالیا می‌دانند. این منطقه در فاصله ۶ کیلومتری این شهر قرار گرفته و از سواحل شنی و سنگریزه‌های بسیار زیبایی تشکیل می‌شود.

منطقه لارا آنتالیا

آشنایی با منطقه لارا

در صورتی که قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد می‌شود تا از منطقه لارا دیدن کنید؛ چرا که انواع امکانات و تفریحات شگفت‌انگیز در این منطقه به چشم می‌خورند که برخی از آن‌ها شامل انواع پلاژ‌ها و رستوران‌ها هستند. علاوه بر این وجود مراکز تفریحی بسیار متنوع و صندلی‌های ساحلی مختلف تنها بخشی از امکانات این منطقه به شمار می‌روند. شایان ذکر است که در زمان سفر به منطقه لارا می‌توانید انواع تفریحات آبی و قایق سواری را تجربه نمایید. توجه داشته باشید که این منطقه از شرق صخره‌های آنتالیا شروع می‌شود و تا پایین آبشار ادامه دارد.

در تمامی طول سواحل لارا انواع هتل‌های سه ستاره و پنج ستاره در حال ارائه خدمات بسیار مناسب و باکیفیت به گردشگران و مسافران هستند. علاوه بر این بسیاری از رستوران‌های معروف و بین‌المللی که از شهرت زیادی نیز برخوردارند، در این منطقه قرار گرفته‌اند و انواع غذا‌های محلی و غذا‌های ترکی را به مشتریان عرضه می‌نمایند. این رستوران‌ها و کافه‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و زمانی که به منطقه لارا سفر می‌کنید می‌توانید از امکانات این بخش نهایت استفاده و لذت را ببرید و یک خاطره عالی را برای خود بسازید. شایان ذکر است که این منطقه با مساحت ۱۸ هزار مترمربع یکی از بزرگ‌ترین مکان‌های تفریحی شهر آنتالیا به حساب می‌آید.

این منطقه دارای ۱۱ باشگاه و چهار رستوران و همچنین چهار کافه است که از امکانات رفاهی و ورزشی این منطقه برشمرده می‌شوند. علاوه بر موارد ذکر شده وجود یک پارک عجایب و محوطه‌ای برای والیبال ساحلی و همچنین ورزش‌های آبی مهیج و بخشی دیگر از امکانات در نظر گرفته در این منطقه هستند. در این منطقه، ساحل لارا یکی از معروف‌ترین مکان‌ها برای تفریحات ساحلی به شمار می‌آید. علاوه بر این بسیاری از هتل‌ها در همین قسمت قرار دارند. ذکر این نکته ضروری است که به طور کلی هزینه اقامت در شهر آنتالیا ارزان بوده و حتی اقامت در هتل‌های لوکس نیز هزینه زیادی را برای گردشگران و مسافران در بر نخواهد داشت؛ بنابراین این منطقه از نظر اقامت یکی از مناطق ارزان محسوب می‌شود.

آشنایی با لارای انتالیا

مراکز تجاری و تفریحی منطقه لارا

در بسیاری از بخش‌های منطقه لارا مکان‌های مناسبی برای استراحت و تفریح گردشگران در نظر گرفته شده‌اند. این مکان‌ها امکانات متنوع و بسیاری مانند انواع پلاژ و جت اسکی را برای مسافران مهیا کرده‌اند. علاوه بر این مراکز تجاری و مراکز خرید بسیار باکیفیتی نیز وجود دارند که به عنوان بهترین مراکز خرید آنتالیا به شمار می‌روند. در این مراکز خرید بسیاری از اجناس با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شوند. در صورتی که به منطقه لارا سفر نمایید می‌توانید از انواع مراکز تجاری و همچنین مراکز خرید معتبری چون می‌گروس و مرکز خرید دپو بازدید کنید.

مراکز تجاری و تفریحی منطقه لارا

سواحل معروف لارا آنتالیا

در واقع یکی از مهم‌ترین دلایل معروفیت و محبوبیت منطقه لارا وجود سواحل دوست‌داشتنی در این منطقه بوده که از امکانات زیادی نیز برخوردار است. به بیان ‌دیگر سواحل لارا به عنوان اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری به شمار می‌روند. در واقع علت این امر وجود تفریحات ساحلی بسیار مهیج و زمین‌های بازی برای ورزش‌هایی مانند والیبال ساحلی است. وجود دو زمین بازی و انواع ورزش‌های آبی از مهم‌ترین امکاناتی هستند که در این منطقه تعبیه شده که باعث می‌شوند این منطقه از مقاصد تفریحی محمدنیا باشد.

سواحل معروف منطقه لارا آنتالیا

آب و هوای منطقه لارا

به طور کلی می‌توان گفت این منطقه در طول سال دارای آب و هوای گرم و دلپذیری است که به عنوان یک آب و هوای مدیترانه‌ای شناخته می‌شود. در واقع بسیاری از گردشگران و مسافران در اواخر اردیبهشت اقدام به مسافرت به منطقه لارا می‌کنند؛ چرا که در این زمان آب و هوای این منطقه در بهترین حالت خود قرار دارد. شایان ذکر است که پس از ماه اردیبهشت نیز هوا در این منطقه بسیار مناسب خواهد بود؛ اما میزان رطوبت هوا افزایش خواهد یافت.

اب و هوای لارا

اقامت در لارا

در صورتی که قصد اقامت در منطقه لارا را دارید می‌توانید از هتل‌هایی که در سمت خط ساحلی قرار گرفته‌اند استفاده نمایید. در واقع این هتل‌ها دارای سواحل خصوصی هستند. شایان ذکر است که این هتل‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در هر زمانی که دوست داشته باشید می‌توانید با چند قدم پیاده‌روی و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از سواحل زیبای این منطقه استفاده کنید. یکی دیگر از گزینه‌های اقامت، استفاده از هتل‌هایی خواهد بود که دارای ساحل اختصاصی نیستند و هزینه کمتری را نیز شامل خواهند شد. در واقع در صورتی که به دنبال یک سفر ارزان هستید می‌توانید از این هتل‌ها بهره ببرید.

آب و هوای منطقه لارا

مسیر‌های دسترسی به منطقه لارا

به طور کلی می‌توان گفت یکی دیگر از مزیت‌های منطقه لارا امکان دسترسی آسان آن است. در حقیقت می‌توان به واسطه وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس به مقصد لارا سفر کرد. شایان ذکر است که سیستم‌های اتوبوسرانی منطقه لارا دارای خطوط مختلفی هستند که برخی از این خطوط از سایرین مهم‌تر بوده و با علامت اختصاری l نمایش داده می‌شوند.

مسیر‌های دسترسی به منطقه لارا

فاصله منطقه لارا تا آنتالیا

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که بسیاری از گردشگران و مسافران در رابطه با منطقه لارا مطرح می‌نمایند این است که میزان مسافت منطقه لارا تا آنتالیا چقدر است؛ به همین منظور فاصله لارا تا مرکز شهر آنتالیا در حدود ۶ کیلومتر محاسبه شده و با توجه به این‌که منطقه لارا در نزدیکی شهر آنتالیا قرار گرفته، برای دسترسی به آن می‌توان از انواع مینی بوس‌ها نیز استفاده کرد. ضمن این‌که مرکز لارا به فرودگاه نیز نزدیک بوده و به عنوان یکی از بخش‌های بسیار پرطرفدار در بین مسافران و گردشگران شناخته می‌شود.

فاصله منطقه لارا تا آنتالیا

کلام پایانی

منطقه لارا یکی از مناطق بسیار محبوب و پرطرفدار گردشگران و مسافران به شمار می‌رود که دارای آب و هوای گرم و دلپذیر است. همچنین مراکز خرید و بسیاری از تفریحات ساحلی در این منطقه باعث شده‌اند تا بسیاری از گردشگران علاقه زیادی به گذراندن اوقات فراغت خود در آن داشته باشند. وجود سواحل شنی و سنگ‌ریزه‌های بسیار زیبا در منطقه لارا آنتالیا از جذابیت‌های طبیعی آن به حساب می‌آید. علاوه بر این به دلیل استقبال زیاد مسافران از این منطقه، امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی نیز در نظر گرفته شده‌اند.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها