شهربازی دریم ورلد بانکوک

شهربازی دریم ورلد بانکوک

در شهر بانکوک که منشا تمامی زیبایی‌ها و جذابیت‌های تایلند است می‌توانید تفریحات بسیاری را تجربه کنید. تفریحاتی که قلب شما را به تپش می‌اندازد و باعث بالا رفتن آدرنالین شما می‌شود. برای داشتن ساعاتی خوش و هیجان‌انگیز، شهربازی می‌تواند بهترین انتخاب باشد. اگر شهربازی مورد نظر مجهز و باکیفیت طراحی شده باشد و تجهیزات موجود در آن تنوع و تعدد داشته باشند، بدون شک می‌توان به سر حد هیجان و دلهره رسید. شهربازی دریم ورلد بانکوک شما را به یک روز خاص و متفاوت دعوت می‌کند که هم بزرگسالان و هم کودکان می‌توانند بهترین لحظات را به ثبت برسانند.

شهربازی دریم ورلد بانکوک

آشنایی با شهربازی دریم ورلد بانکوک

در سال‌های اخیر شهرهای تایلند نظیر بانکوک توانسته‌اند سیل عظیمی از گردشگران را به سمت خود جذب کنند. در همین راستا دولت تایلند نیز برای بالا رفتن تعداد مسافران و گردشگران درصدد ایجاد مراکز تفریحی، گردشگری و رفاهی بوده و توانسته خوش بدرخشد. شهربازی دریم ورلد بانکوک یکی از این مراکز باکیفیت است که تعداد بسیاری از مسافران، آن را مقصد خود قرار می‌دهند. این شهربازی با وسعت 160 هکتار بدون شک می‌تواند نظر شما را جلب نماید. شهربازی دریم ورلد در سال 1993 تاسیس شد و تعداد بسیاری از بازی‌های هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده را در خود جای داده است. ترن هوایی، تونل وحشت، انواع قطار، پیست اتومبیل رانی و... مواردی هستند که شما را به وجد می‌آورند. باید توجه داشت که هر چند سال یکبار بر تعداد وسایل و قسمت‌های این شهربازی افزوده می‌شود و استانداردسازی وسایل نیز انجام می‌گیرد تا همه چیز در امنیت بالا صورت بگیرد.

آشنایی با شهربازی دریم ورلد بانکوک

بازی های جذاب شهربازی دریم ورلد بانکوک

با توجه به اینکه مساحت شهربازی بسیار زیاد است و تعداد بازی‌ها و وسایل بسیار هستند، بهترین اقدام برای شما، داشتن نقشه راه است. با در اختیار داشتن نقشه می‌توانید از موقعیت هر بازی آگاه شوید و همه وسایل و بازی‌های موجود را امتحان نمایید و تجربه بسیاری کسب کنید. 

سوپر اسپلش

سوپر اسپلش، بازی خاص و متفاوتی که در هرجایی نمی‌توانید آن را ببینید و آن را تجربه کنید. در این بازی مهیج، ترنی وجود دارد که با سرعت در حال حرکت است. نکته جالب و خارق‌العاده اینجا اتفاق می‌افتد که ترن وارد استخر آب می‌شود و تا نیمه به داخل آب فرو می‌رود. شما چند ثانیه تا نیمه در آب هستید و سپس از آب خارج می‌شوید. 

سوپر اسپلش

تورنادو

یکی از جذاب‌ترین و بهترین وسایل موجود در شهربازی دریم ورلد بانکوک، تورنادو است. در این بازی شما سوار بر وسیله‌ای می‌شوید که سرعت حدود 75 کیلومتر بر ساعت دارد و در زوایای مختلفی می‌چرخد. شما بر روی صندلی می‌نشینید و با سرعت بالایی چرخانده می‌شوید. اینجاست که آدرنالین و تپش قلب شما به بالاترین حد خود می‌رسد و لذتی بی‌نهایت را تجربه می‌کنید.

گرند کانیون

گرند کانیون یکی از وسایل و بازی‌های پرطرفدار نه تنها در بانکوک بلکه در همه جای جهان است. در این بازی چیزی شما را تهدید نمی‌کند و می‌توانید با فراغت بال به بازی خود بپردازید و لذت ببرید. در بازی گرند کانیون شما سوار بر قایقی می‌شوید که صندلی‌هایی بر روی آن قرار داده شده است. مسافران بر روی صندلی می‌نشینند و قایق شروع به حرکت می‌کنند. باید در پیچ و خم‌های مسیر قرار بگیرید تا جذابیت بازی افزایش پیدا کند. بدون شک زمانی که به اواسط مسیر می‌رسید صدای قلب خود را نیز می‌شنوید.

گرند کانیون

هریکین

دیگر وسیله‌ای که در شهربازی دریم ورلد بانکوک خودنمایی می‌کند، بازی هریکین است که معنای طوفان را دارد. با توجه به نامی که دارد بدون شک تجربه و هیجان منحصربه‌فردی در انتظار شما است. این بازی شما را تا ارتفاع 20 متر هم می‌برد و باعث می‌شود تا بتوانید شهربازی را از ارتفاع بسیار ببینید. دو ردیف صندلی پشت هم قرار گرفته‌اند که این ردیف طولانی است و به صورت تاب عمل می‌کند. در حقیقت ابتدای حرکت، شما به صورت آرام تکان داده می‌شوید اما رفته رفته بر سرعت تاب افزوده می‌شود. هریکین به دور خود می‌چرخد و شما را به صورت دورانی به بالا و پایین می‌برد. 

سرزمین برفی

یکی از بخش‌های رویایی موجود در شهربازی دریم ورلد، سرزمین برفی است که شما را وارد قطب می‌کند. در این محیط درجه هوا به منفی 8 هم می‌رسد و گویی در مناطق قطبی هستید. گروه‌های سنی مختلفی نظیر کودکان، افراد مسن و جوانان از حضور خود در سرزمین برفی لذت می‌برند. 

سرزمین برفی

تونل وحشت

تونل وحشت موجود در شهربازی بانکوک نیز همانند دیگر شهربازی‌های موجود در جهان است که شما را به دلهره وامی‌دارد. در حقیقت شما در تونلی قرار می‌گیرید که ترسناک‌ترین اتفاقات و صحنه‌ها پیش روی شما قرار می‌گیرند و گاهی زامبی‌ها به دنبال شما می‌افتند و شما باید از دست آنها فرار کنید. بدون شک شرایط بسیار ترسناکی در این بخش از شهربازی در انتظار مسافران و گردشگران است که اگر شرایط مناسبی ندارید از رفتن به تونل وحشت دوری کنید.

منوریل

اگر تمایل دارید تا از تجربه بازی‌های هیجان‌انگیز دوری کنید می‌توانید منوریل را تجربه نمایید. در این بازی شما سوار بر ترن می‌شوید که ریل آن دورتا دور شهربازی کشیده شده است. بر روی صندلی خود می‌نشینید و در آرامش کامل از دیدن شهربازی و وسایل موجود لذت می‌برید. 

منوریل

خانه متروکه

اگر تمایل دارید که در سکوتی مبهم و رمزآلود قرار بگیرید و به دور از هیاهو باشید، خانه متروکه شما را به محیطی می‌برد که بدون شک مو بر تن شما سیخ می‌شود. در این خانه فضایی اسرارآمیز ایجاد شده که همه چیز در ابهام قرار دارد. در خانه متروکه شهربازی دریم ورلد سعی بر این بوده که خانه‌ای بدون سکنه و متروکه ایجاد شود.

مزرعه حیوانات

در مزرعه حیوانات موجود در شهربازی می‌توانید با تعداد بسیاری از حیوانات اهلی روبه‌رو شوید. در حقیقت سعی بر این بوده که مزرعه‌ای همانند مزارع موجود در اقسا نقاط جهان ایجاد کنند و کودکان بتوانند با این محیط آشنا شوند. در مزرعه حیوانات می‌توانید به همراه کودکان خود اسب‌سواری کنید و روزی پرهیجان را تجربه نمایید.

مزرعه حیوانات

محوطه شهر بازی دریم ورلد بانکوک

در محوطه شهربازی دریم ورلد بانکوک بخش‌هایی وجود دارد که می‌توانند سرگرم کننده باشند. شما می‌توانید در این بخش‌ها عکس‌های زیبایی را به ثبت برسانید و روز خود را تکمیل کنید. این بخش‌ها برای کودکان می‌توانند بسیار خاص و جذاب باشند و خاطره‌ای زیبا در ذهن آنها به ثبت برسد. بخش‌هایی که در محوطه شهربازی دریم ورلد بانکوک قرار دارند به شرح زیر هستند.

سرزمین پریان

پری‌ها توانسته‌اند در داستان‌های ما نقش‌های بسیاری را ایفا کنند و زندگی ما نیز با آنها ادغام شود. زمانی که فیلم‌هایی با این مضمون می‌بینیم، حسی تازه را تجربه می‌کنیم و روح ما جلا پیدا می‌کنید. حال در شهربازی دریم ورلد بانکوک می‌توانید قسمتی را شاهد باشید که به سرزمین پریان معروف است. بدون شک می‌تواند نه تنها برای شما، بلکه برای همه افراد و مخصوصا کودکان منحصربه‌فرد باشد.

باغ عشق

در قسمت خارجی شهربازی قسمتی وجود دارد که مخصوص عشاق است. در باغ عشق می‌توانید با صحنه‌ای بی‌نظیر روبه‌رو شوید. تمامی فضا با گل تزئین شده است و توانسته رویایی‌ترین دیزاین را ارائه دهد. شما در این قسمت از شهربازی می‌توانید عکس‌های زیبایی را به ثبت برسانید.

باغ عشق

دلایل انتخاب شهربازی دریم ورلد بانکوک

دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می‌شود شما به حضور در این شهربازی ترغیب شوید. شهربازی دریم ورلد بانکوک یکی از شهربازی‌های بزرگ و برتر نه تنها بانکوک، بلکه در تایلند به‌حساب می‌آید. در این شهربازی بیش از 40 وسیله وجود دارد که هیجانی بی‌همتا را برای شما ایجاد می‌کنند. در بخش‌های مختلف شهربازی شخصیت‌های کارتونی قرار گرفته‌اند که می‌توانید با آنها عکس بگیرید. وجود بخشی با عنوان شهر برفی باعث می‌شود تا بتوانید در نواحی قطب شمال و جنوب قدم بردارید و از این شبیه‌سازی بی‌همتا لذت ببرید. 

 دلایل انتخاب شهربازی دریم ورلد بانکوک

سخن  پایانی 

در قلب بانکوک شهربازی بی‌نظیری وجود دارد که شما را به هیجان وامی‌دارد. در شهربازی دریم ورلد بانکوک می‌توانید بازی‌های مهیج و جذاب بسیاری را امتحان کنید و صدای تپش قلب خود را احساس نمایید. این شهربازی همانند دیزنی لند طراحی شده و شما را وارد محیطی متفاوت می‌کند. تنوع بازی‌های موجود در شهربازی بسیار است و می‌توان به گرند کانیون، سوپر اسپلش، تورنادو و... اشاره داشت. قسمتی وجود دارد که شبیه‌سازی زیبایی از قطب جنوب داشته که شما وارد سرزمین برفی می‌شوید و بدون شک برای کودکان می‌تواند بسیار جذاب باشد. 

      

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها