پارک های آبی پوکت

پارک های آبی پوکت

تفریحات آبی از آن دسته تفریحاتی هستند که گردشگران را از هر قشر و هر سنی به خود جذب می‌کند. هنگام سفر یکی از گزینه‌های اصلی برای سرگرمی و تفریح گردشگران، تفیحات آبی مانند پارک‌های آبی است. پوکت یکی از آن مکان‌هایی است که تا دلتان بخواهد پارک‌ها و تفریحات آبی سرگرم‌کننده دارد. گردش و تفریح در پارک‌های این شهر، روز به ‌یاد ماندنی و خاطره‌انگیزی را برای گردشگران، به ویژه کودکان فراهم می‌کند. آشنایی با پارک‌های آبی پوکت، قبل از سفر به تایلند و گردش، واجب است. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین و مهیج‌ترین تفریحات آبی پوکت آشنا شویم.

پارک های آبی پوکت

پوکت و پارک های آبی آن

پوکت یکی از استان‌های جنوبی کشور تایلند بوده که حالت جزیره‌ای دارد. بزرگ‌ترین جزیرۀ تایلند پوکت شناخته شده که 32 جزیرۀ کوچک‌تر را در اطراف خود یا در درون خود جای داده است. پوکت استانی مملو از پارک‌های آبی متعدد است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  1. پارک آبی اسپلش جانگل پوکت

اولین پارک عمومی استان پوکت، پارک آبی اسپلش جانگل است. پارکی با وسعت بالا که با طراحی خاص و منحصر‌به‌فردی که دارد، سرسره‌های آبی متعددی در آن تعبیه شده است. امکانات و تجهیزات موجود در این پارک هیچ محدودیت سنی نداشته و همۀ افراد از کودکان تا بزرگسالان می‌توانند از امکانات پارک بهره ببرند. پارک آبی اسپلش جانگل، در شمال جزیره قرار داشته و تفریح در این پارک آبی، هزینۀ نسبتاً بالایی دارد. اگر تورهای گردشگری را برای سفر به پوکت انتخاب کرده‌اید، خوب است قبل از هرچیز اقتصادی بودن گردش و هزینه‌های آن را نیز محاسبه کرده و در نظر بگیرید.

  • آدرس پارک آبی اسپلش جانگل: این پارک در ساحل مای خائو قرار دارد.
  • ساعت کاری: پارک اسپلش جانگل، همه‌روزه از ساعت 10 صبح الی 6 عصر آمادۀ میزبانی از گردشگران است.
  • قیمت بلیط پارک: هزینۀ بلیط پارک، برای کودکان 5 تا 12 سال 630 بات و برای بزرگسالان حدود 1300 بات است.
  1. پارک آبی کی سی کاتو کانکشن پوکت

این پارک با مساحت کوچک‌تر نسبت به پارک اسپلش جانگل، دارای 3 سرسرۀ مخصوص بزرگسالان و تعداد زیادی سرسره مخصوص کودکان است. از مهیج‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین تفریحات این مجموعه، برگزاری جشن‌های شاد و مفرح آخر هفته است.

  • آدرس پارک آبی کی سی کلتو کانکشن: این پارک در منطقۀ کاتو واقع شده است.
  • ساعت کاری مجموعه: ساعت کاری پارک، از 11 الی 23 است.
  • قیمت بلیط: بلیط پارک برای کودکان سنین 5 الی 12 سال، 450 بات و برای بزرگسالان 750 بات است.

پوکت و پارک های آبی آن

  1. پارک آبی بلو تری پوکت

یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین سازه‌های آبی پوکت، پارک آبی بلو تری بوده که از وسعت بالایی برخوردار است. این پارک شامل زیپ لاین، انواع سرسره و بندبازی است که از مهیج‌ترین تجهیزات و امکانات مجموعه به‌حساب می‌آید. وجود امکانات رفاهی اطراف پارک بلو تری، مانند رستوران‌های مدرن، باعث شده است این پارک تبدیل به یکی از محبوب‌ترین تفریحات پوکت شود.

  • آدرس پارک آبی بلو تری: این پارک، در منطقۀ چرنگ تالا در پوکت احداث گردیده است.
  • ساعت کاری مجموعۀ بلو تری پوکت: ساعت کاری این مجموعه، مانند پارک آبی اسپلش جانگل، از 10 صبح الی 6 عصر است.
  • قیمت بلیط پارک: هزینۀ بلیط برای کودکان زیر 12 سال حدود 300 بات و برای افراد بالای 12 سال حدود 1000 بات است.
  1. پارک آبی آندوماندا پوکت

یکی از پارک‌های آبی نیمه‌کارۀ پوکت، پارک آندوماندا بوده که مراحل ساخت آن در حال تکمیل است. طبق طراحی مهندسان و معماران پوکت مجموعۀ تفریحی آبی آنداماندا، با احداث رستوران‌های مدرن و مجلل و هتل‌های باشکوه، از امکانات فراوان رفاهی برخوردار خواهد شد.

  • آدرس پارک آبی آندوماندا پوکت: این مجموعۀ آبی در منطقۀ کاتو واقع شده است.
  • ساعت کاری مجموعه و قیمت بلیط: به علت عدم تکمیل ساخت پارک، ساعت کاری و هزینۀ بلیط برای کودکان و بزرگسالان به طور قطعی و دقیق مشخص نیست.

پارک آبی آندوماندا پوکت

  1. پارک آبی سرف هاوس پوکت

از منحصربه‌فردترین پارک‌های پوکت، پارک آبی سرف هاوس است. آنچه این پارک را از دیگر مجموعه‌های گردشگری و تفریحی آبی متمایز می‌کند، آموزش موج‌سواری بزرگسالان است. این مجموعه نیز مانند دیگر پارک‌های آبی تایلند، از امکانات رفاهی ویژ‌ه‌ای مانند رستوران‌های مجلل و باشکوه با منوی غذایی با کیفیت است.

  • آدرس پارک آبی سرف هاوس: مجموعۀ آبی سرف هاوس در منطقۀ کاتو واقع شده است.
  • ساعت کاری مجموعه: پارک سرف هاوس، از 11 صبح الی 9 شب دایر است.
  • قیمت بلیط: تورهای گردشگری سرف هاوس پوکت، به مدت یک ساعت به ارزش حدود 1000 بات است.
  1. پارک آبی راوی وی آی پی ویلاز پوکت

از بزرگ‌ترین پارک‌های پوک، مجموعۀ راوی وی آی پی ویلاز است. مجموعۀ راوی وی آی پی ویلاز، شامل 40 هتل محزا و مجلل بوده که هرکدام از مدرن‌ترین تفریحات و امکانات برخودار است. یکی از این امکانات منحصربه‌فرد، پارک آبی آن است. این پارک شامل قسمت سرپوشیده، سر باز و برج طناب نوردی است. امکانات رفاهی مانند رستوران‌های ویلاز، بسیار محبوب و با کیفیت است.

  • آدرس پارک راوی وی آی چی ویلاز: این پارک، در منطقۀ کاتو احداث شده است.
  • ساعت کاری مجموعه: ساعت کاری از 10 صبح تا 7 عصر است.
  • قیمت بلیط: هزینۀ ورود به مجموعه، حدودا 8000 بات است.
  1. پارک آبی آکوآ کینگدام پوکت

از مناسب‌ترین پارک‌های مخصوص کودکان، پارک آبی آکوآ کینگدام پوکت است. این پارک با وسعت کمتری که به نسبت دیگر پارک‌های پوکت دارد، فرصتی مناسب را برای گردش و تفریح به ویژه برای کوکان فراهم کرده است. رستوران مجموعه، با انواع غذاهای آسیایی بین گردشگران محبوب است.

  • آدرس مجموعه آکوآ کینگدام: این پارک در منطقۀ تالنگ قرار دارد.
  • ساعت کاری مجموعه: از 8 صبح الی 10 شب دایر است.
  • قیمت بلیط: هزینۀ ورود به این مجموعه، 100 بات است.

پارک آبی آکوآ کینگدام پوکت

سخن پایانی

بزرگ‌ترین جزیرۀ تایلند، پوکت بوده که شامل مهیج‌ترین و مدرن‌ترین تفریحات آبی متعددی است. پارک‌های آبی اسپلش جانگل، پارک کی سی کاتو کانکشن، پارک بلو تری، پارک سرف هاوس، پارک آکوآ کینگدام و پارک آبی راوی وی آی پی ویلاز از پارک‌های مدرن و به‌روز پوکت هستند که سالانه گردشگران زیادی را از سرتاسر دنیا به خود جذب می‌کنند. مجموعه‌های آبی تفریحی پوکت، با ساعات کاری متفاوت و هزینۀ ورودی متفاوت با توجه به امکانات مختلفی که ارائه می‌دهند، آمادۀ میزبانی از گردشگران است.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها