تفریحات شبانه بانکوک

تفریحات شبانه بانکوک

واقیعت درونی و تب و تاب واقعی بانکوک را می‌توان در شب‌های این شهر جست‌جو کرد. شهری که تا صبح خواب ندارد و هرشب، جمعیت گردشگران زیادی در خیابان‌های آن پرسه می‌زنند و به تفریحات تفریحات شبانه بانکوک می‌پردازند. همچنین کلاب‌هایی دارد که با برگزاری موسیقی سرگرم کننده و هیجان‌انگیز، بانکوک را به مقصدی پرشور در آسیا و جهان تبدیل کرده‌اند. اگر شما نیز علاقه شدیدی به محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا برای رقص و تفریح دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا هرگز در سفر خود به بانکوک، رفتن به کلاب‌های شبانه را فراموش نکنید.

تفریحات شبانه بانکوک

مکان‌های دیدنی بانکوک

از مکان‌های دیدنی این شهر زیبا می‌توان به محله چینی‌ها، خیابان خائوسان، تونگلور بانکوک، سوی کابوی بانکوک، خیابان رویال سیتی بانکوک، سی لوم بانکوک، خیابان سوخومیت بانکوک، هوای خوانگ بانکوک، منطقه سیام بانکوک و نایت کلاب‌هایی همچون kio، onyx، glow، insanityو route، demoوجود دارد که هرکدام از این اماکن در شب چشم‌انداز منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند.

مکان های دیدنی بانکوک

محله چینی‌های بانکوک

یکی از مکان‌هایی که حتما برای تفریحات شبانه بانکوک باید در نظر بگیرید، محله چینی‌ها است. در این منطقه منحصربه‌فرد تابلوهای نئون و نورانی و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های متعددی وجود دارد که این خیابان را پر از شور و هیجان می‌کنند. از جمله جذاب‌ترین بارهای محله چینی‌ها می‌توان به گرند چاینا بانکوک روفتاپ بار، تپ بار و رد روز جز بار اشاره کرد که افراد زیادی با سلایق مختلف در اینجا جمع می‌شوند. در کنار مکان‌های مختلف برای صرف غذا و نوشیدنی، بازار شبانه محله چینی‌ها برای خرید نیز مناسب به نظر می‌آید.

خیابان خائو سان بانکوک

اشاره به تفریحات شبانه بدون در نظر گرفتن خیابان خائو سان بانکوک، اصلاً امکان پذیر نیست. خیابانی که از گذشته به عنوان یکی از بهترین جاها برای تفریحات شبانه در بانکوک به حساب آمده و جمعیت بسیار زیادی هرشب به آنجا مراجعه می‌کنند. خائو سان نه تنها محل تجمع کوله گردها است، بلکه گردشگران از هر قشری به این محل می‌آیند تا شبی شلوغ و جذاب را سپری کنند. خیابان خائو سان مملو از کلاب‌های شبانه، بارهای مختلف، پاب‌های بزرگ و بازارهای شبانه بوده و از هر گوشه‌اش، صدای موسیقی به گوش می‌رسد. جشن‌های شبانه در این خیابان تا دم صبح طول می‌کشد و جوانان محلی به نواختن موسیقی زنده می‌پردازند.

خیابان خائوسان بانکوک

تونگلور بانکوک

یکی از مکان‌های ترند بانکوک که این روزها جزو انتخاب‌های اول جوانان محلی و توریست‌ها برای گشت و گذارهای شبانه در بانکوک به حساب می‌آید، تونگلور است. در این منطقه بارهای بسیار خوبی از جمله روفتاپ مثل بان پئون روفتاپ بار را پیدا می‌کنید که جزو بهترین‌ها در کل بانکوک به حساب می‌آیند. این مکان مملو از دکه‌های غذاهای خیابانی بانکوک نیز بوده و شما با قیمتی پایین، امکان صرف یک شام خشمزه را نیز خواهید داشت. برای رفتن به یک کلاب عالی و جذاب پیشنهاد می‌کنیم، سری به کلاب EDM بزنید.

سوی کابوی بانکوک

همچون اسمش این مکان مملو از بارها و کلاب‌هایی به سبک غرب بوده و چراغ‌های نئون متعدد آن چشم شما را خیره خواهد کرد. کلاب‌های شبانه و بارهای بی‌شماری در سوی کابوی وجود دارند که انتخاب را برای تمامی افراد سخت می‌سازد؛ مخصوصاً این که اغلب آن‌ها با موسیقی شلوغ خود سعی دارند تا شما را جذب خود کنند. از معروف‌ترین بارهای سوی کابوی می‌توان به باکارا، دژاوو، و کیس اشاره کرد. اگر قصد ماجراجویی، شرکت در جشن‌های بزرگ و شلوغ و قدم زدن زیر چراغ‌های نئون و رفتن به بارهای مختلف را دارید، سوی کابوی یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

سوی کابو بانکوک

خیابان رویال سیتی بانکوک

این خیابان که با حروف اختصاری RCA شناخته می‌شود، در طول روز به دلیل فروشگاه‌های مختلف و بازارهایش شلوغ بوده و در طول شب نیز بارهای متعدد و کلاب‌هایش شروع به فعالیت می‌کنند و یک بازار شبانه شلوغ در آنجا شکل می‌گیرد. پارتی‌های بزرگ در کلاب‌های شبانه معروف و جشن‌های بی‌پایان از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های خیابان رویال سیتی به حساب می‌آید. کلاب‌های شبانه بسیار معروف در این نقطه از شهر مانند روت 66 وجود دارد که از پربازدیدترین کلاب‌های شبانه در شهر نیز هست. همچنین غذاخوری‌های زیادی با قیمت پایین وجود دارد که می‌توانید به سراغشان بروید.

سی لوم بانکوک

سی لوم نیز در طول روز یک منطقه تجاری بوده و فروشگاه‌های بزرگ و مراکز خرید سیلوم بانکوک، از گردشگران میزبانی می‌کنند اما شب‌ها به یک منطقه شلوغ برای تفریحات شبانه و پارتی‌های جذاب تبدیل شده و به همین ترتیب، جمعیت نسبتاً زیادی هرشب به آنجا می‌روند. منطقه سی لوم کمی نسبت به دیگر موقعیت‌های دیگر متفاوت بوده و کلاب‌های مجلل‌تر و بارهای گران‌تری در آنجا وجود دارند. رستوران‌های سی لوم بهترین غذاها را در اختیار شما قرار می‌دهند و از نظر تعداد بار، این منطقه چیزی کم نداشته و هر مدل باری که فکرش را کنید، در خود دارد.

سی لوم بانکوک

خیابان سوخومیت بانکوک

سوخومیت از خیابان‌های معروف بانکوک بوده که مهم نیست چه ساعتی از روز به آن‌جا بروید؛ چراکه همیشه این خیابان را شلوغ پیدا خواهید کرد. شب‌ها نیز این محل میزبان جمعیت زیادی از توریست‌ها بوده و هر گوشه از آن با تابلوهای درخشان بارها و کلاب‌های مختلف روشن می‌شود. اگر می‌خواهید یک تجربه رویایی در سوخومیت داشته باشید، پیشنهاد ما این است که سری به روف‌تاپ‌های مجلل این منطقه بزنید. اوکتیو با نمای 360 درجه از بانکوک و قرارگیری در طبقه 45 هتل ماریوت، انتخاب عالی در این زمینه بوده و تصویری رویایی از بانکوک چراغانی برایتان به نمایش خواهد گذاشت.

هوای خوانگ بانکوک

جاذبه‌های هوای خانگ تها مختص به مراکز فرهنگی آن نبوده و شبهای شلوغ آن بخشی از این جذابیت را شکل می‌دهند. اگر دیدگاهتان نسبت به شبی عالی در بانکوک، خوردن غذاهای عالی، صرف نوشیدنی‌های با کیفیت و خرید است، هوای خانگ انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود. جایی که می‌توانید انواع سوغات منحصر به فرد و ارزان را تهیه کرده و با خود به خانه ببرید. این منطقه محبوب بسیاری از بهترین هتل‌ها را نیز در خود داشته و دسترسی به آن‌جا بسیار راحت است.

هوای خانگ بانکوک

بانگ خو لائم بانکوک

بانگ خو لائم در کنار رودخانه قرارگرفته و در واقع یک مرکز خرید روباز به حساب می‌آید که تا ساعات پایانی شب به فعالیت می‌پردازد. همچنین در اطراف این منطقه کلاب‌های متعددی را پیدا خواهید کرد تا به آن‌جاها مراجعه کنید. این مکان از هر نظر برای یک شب رویایی دو نفره عالی است؛ چراکه امکان بازدید و حضور در کنار آب و تماشای قایق‌هایی که در آب حرکت می‌کنند، برای شما امکان‌پذیر خواهد بود.

منطقه سیام بانکوک

سیام از هر نظر یکی از لاکچری‌ترین مناطق بانکوک برای گردشگران به حساب می‌آید. جایی که لوکس‌ترین مراکز خرید در کنار هم قرار گرفته و شما می‌توانید در طول روز و شب به آن‌جاها مراجعه کرده و از بهترین برندهای بین‌المللی خرید کنید. بهترین رستوران‌ها و بارها در منطقه سیام قرار دارند که هرکدام می‌توانند، تجربه‌ای عالی در این سفر برایتان رقم بزند. از جمله ویژگی‌های سیام در طول شب، وجود چندین کلاب عالی با موسیقی فوق‌العاده و نورپردازی معرکه بوده که شما می‌توانید در این منطقه به آنجا مراجعه کنید.

منطقه سیام بانکوک

نایت کلاب sing sing theater

چند سالی است که این نایت کلاب توانسته عنوان بهترین نایت کلاب بانکوک را از آن خود کند؛ به‌طوری که شما به محض ورود شیفته طراحی داخلی منحصربه‌فرد آنجا خواهید شد. صدها فانوس آویزان شده از سقف و تصویر اژدها روی دیوار قطعاً حس و حال عجیبی به این محیط داده‌اند. اگر دوست دارید به تفریح شبانه بپردازید و قصد رفتن به یکی از بهترین کلاب‌ها را برای گوش دادن به موسیقی بهترین دی‌جی‌ها از سراسر دنیا را دارید، بدون شک این مکان مناسب شما خواهد بود. ساعت کاری این مکان 9 شب تا ساعت 2 بامداد بوده و برای ورود باید بلیط ورودی تهیه کنید که حدود 2000 بات تایلند است.

نایت کلاب the club at kio

این نایت کلاب امروزه به یکی از بهترین‌ها در بین هم نوعان خود در بانکوک تبدیل شده است. گردشگران می‌توانند برای گذراندن شبی خاص و منحصربه‌فرد در کنار جمعی از افراد مشهور و بهترین دی‌جی‌ها به این کلاب سر بزنند. این مکان دارای یک ورودی بزرگ با راهروهای  تزیین شده و منتهی به پیست چند طبقه است. این کلاب شبانه از روزهای سه‌شنبه یا یکشنبه از ساعت 9 صبح تا پاسی از شب آماده خدمت به مشتریان است. ورودی به این کلاب رایگان بوده و قیمت نوشیدنی‌های آن از 280 بات تایلند شروع می‌شوند.

نایت کلاب the club at kio

نایت کلاب onyx

اگر به موسیقی‌های الکترونیک و رقص نور‌های حرفه‌ای علاقه دارید، قطعاً این نایت کلاب برای شما یکی از بهترین مکان‌های تفریحی برای بزگسالان در بانکوک خواهد بود. این کلاب با داشتن ظرفیت 2500 نفره به یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین نایت کلاب‌های بانکوک محسوب می‌شود. ساعت کاری این مکان  از 9 شب تا حوالی صبح است. البته علاقمندان باید هزینه‌ای در حدود 1000 بات تایلند بابت ورود پرداخت کنند.

 نایت کلاب glow

اگرچه یکی از قدیمی‌ترین کلاب‌های بانکوک است، اما با این حال توانسته همیشه سبک مدرن خود را حفظ کرده و افراد بسیاری را جذب خود کند. اگر حین قدم زدن در خیابان باشید، چراغ‌های سبز نئونی که بر روی در ورودی دیده می‌شوند، توجه شما را جلب خواهد کرد. ساعت کاری این مجموعه در تمامی روزهای هفته از ساعت 10 شب تا 4 بامداد بوده و هزینه ورودی به ازای هرنفر 300 بات تایلند است.

نایت کلاب levels club and lounge

این مکان هرآنچه را که می‌توان از یک کلاب شبانه انتظار داشت را فراهم می‌کند. بنای آن سه طبقه مجزا تشکیل شده است. شما می‌توانید در این مکان کنار رقص، وعده شام خود را میل کرده و سپس به نوشیدن هر‌آنچه که علاقه دارید بپردازید. این کلاب در تمامی روزهای هفته از ساعت 9 شب تا 3 صبح فعال است. برای ورود نیازی به پرداخت هزینه ورودی نیست؛ اما باید بدانید قیمت نوشیدنی‌های آن کمی گران هستند.

نایت کلاب levels club and lounge

نایت کلاب insanity

insanity از جمله بهترین نایت کلاب‌های بانکوک بوده که آن را به تازگی بازسازی کرده‌اند. علاوه‌ بر توریست‌های خارجی، قشر جوان و بومی بانکوک نیز این مکان را برای تفریحات شبانه خود انتخاب می‌کنند. اصلی‌ترین دلیل محبوبیت و شهرت این کلاب میزبانی از دی‌جی‌های بین‌المللی مشهور است. ساعت کاری آن از 9 شب تا 6 صبح بوده و همچنین یکی از مکان‌های ارزان در بین هم نوعان خود به حساب می‌آید. شما برای ورود به این کلاب به ازای هرنفر حدود 300 بات تایلند را باید بپردازید. باید بدانید که این مبلغ شامل یک نوشیدنی رایگان نیز می‌شود.

نایت کلاب safe house

معروف‌ترین کلاب شبانه برای رقص و پایکوبی در بانکوک است. این مکان طوری دیزاین شده که به محض ورود تصور می‌کنید که سوار یک ماشین زمان شده‌اید. نورپردازی‌های انجام شده یکی دیگر از جنبه‌های مثبتی بوده که باعث لذت دوچندان شما خواهد بود. ساعت کاری مجموعه از 9 شب تا 5 صبح بوده و هزینه ورودی نیز 800 بات تایلند است.

نایت کلاب route 66

این کلاب شبانه حدود 20 سال پیش فعالیت خود را جهت ایجاد تفریحات شبانه در بانکوک آغاز کرد. علاقه‌مندان به موسیقی هیپ هاپ می‌توانند در این مکان از ساعت 9 شب تا 2 صبح حضور داشته باشند. اگر دوست دارید تفریح شبانه در بانکوک را تجربه کنید اما هزینه بالا مانع این کار می‌شود، این کلاب بهترین انتخاب خواهد بود؛ چرا که هزینه نوشیدنی‌ها پاییین بوده و ورودی رایگان است.

نایت کلاب route 66

نایت کلاب demo

این کلاب با داشتن دیوارهای آجری پوشیده از نقاشی‌های دیواری و طراحی خاص، توانسته به یکی از شیک‌ترین نایت‌ کلاب‌های بانکوک تبدیل شود. موسیقی تکنو اصلی‌ترین موسیقی است که در این مکان به همراه نورپردازی عالی به گوش می‌رسد. ساعات کاری آن در تمامی روزهای هفته از 9 شب تا 2 بامداد است. شما نیازی به پرداخت ورودی ندارید، همچنین قیمت موشیدنی‌ها بسیار مناسب است.

نایت کلاب dnd club

dnd club یک نایت کلاب تازه افتتاح شده در بانکوک بوده که به سبک قدیمی طراحی شده است. ناگفته نماند که سیگار کشیدن درون این کلاب ممنوع بوده و علاقه‌مندان باید به اتاق سیگار بروند. همچنین پیست مخصوص رقص در آن وجود ندارد، اما فضای زیادی بین میزها برای رقص وجود دارد. ساعات کاری از 8 شب تا 2 بامداد بوده و هزینه ورود به آن 2000 بات تایلند است.

نایت کلاب nunglen & escobar

اگر به دنبال مکانی هستید که همواره توسط جوانان محلی و دانشجویان انتخاب می‌شود، این کلاب بهترین پیشنهاد ما به شما است. اصلی‌ترین دلیل محبوبیت آن، به علت میزبانی گروه‌های زنده معروف است. هزینه نوشیدنی در این مکان بین 150 تا 200 بات تایلند بوده که قیمت مناسبی محسوب می‌شود. ساعات کاری نیز از 8 شب تا 2 بامداد بوده و البته این مکان دو کلاب جداگانه هستند که در یک مجموعه قرار دارند.

نایت کلاب nunglen & escobar

سفرهای دریایی رودخانه بانکوک

یکی دیگر از راه‌های گذراندن شب در بانکوک این است که یک سفر دریایی شبانه در رودخانه چائو فرایا که به شما این امکان را می‌دهد در کشتی شام بخورید و تجربه‌ای رمانتیک داشته باشید. بیشتر سفرهای دریایی در بانکوک با قایق‌های قدیمی مرمت شده انجام می‌شود و در حین قایقرانی، نسیم دلپذیر عصرگاهی شما را مجذوب کرده و چشمان شما جذب نورهای شهر و معابدی می‌شوید که در رودخانه منعکس می‌شوند. همگی آنها با همدیگر همراه شده تا با غذاهای تایلندی و نت‌های موسیقی سنتی بیشتر خو گیرید. این سفر دریایی چند ساعت به طول انجامیده و در طی آن شما از معابد و وات آرون و کاخ بزرگ عبور خواهید کرد.

سفرهای دریایی رودخانه بانکوک

تئاتر و کاباره در بانکوک

از جمله اجراهای اصلی در تئاتر، نمایش عروسکی تئاتر آکسرا را که اسطوره‌ها و افسانه‌های مردم بانکوک را روایت می‌کند. نمایش کاباره لیدی بوی در کالیپسو با رقص درخشان و تفسیر آهنگ‌های معروف با پرده‌های کمیک از دست ندهید. توصیه می‌کنیم به تئاتر پاتراوادی بروید؛ چراکه در اینجا می‌توانید باله‌هایی را ببینید که رقص سنتی و مدرن را ترکیب می‌کنند. در نهایت سیام نیرومیت نمایشی منحصربه‌فرد را به نمایش می‌گذارد که تئاتر را با موزیکال و سیرک ترکیب کرده و هدف آن روایت تاریخ تایلند در 90 دقیقه است.

روستا رامبوتری

در نزدیکی جاده khao san که انواع مختلفی از ژانرهای موسیقی، از آهنگ‌های اروپایی و آمریکایی گرفته تا گروه‌های موسیقی زنده که آهنگ‌های محبوب را می‌نوازند. آبجو سرد یخی، ویسکی تایلندی با نوشابه، مشروبات الکلی وادراتی یا کوکتل‌های رنگارنگ با هدف جلب رضایت همه در این مکان وجود دارد. انتخاب خوبی از مکان‌ها برای غذا خوردن بوده و شما فروشندگانی که سوغاتی یا غرفه لباس دارند را پیدا خواهید کرد.

روستا رامبوتری

Brown sugar

Brown sugar یک کلوپ محبوب بلوز و جاز با موسیقی زنده و کوکتل و غذاهای تایلندی و بین‌المللی است. این کلوپ موسیقی زنده را از سه‌شنبه تا یکشنبه ارائه می‌دهد. همچنین یکی از طولانی‌ترین بارهای موسیقی بابکوک بوده و از اصلی‌ترین جاذبه‌های شبانه آن برای بازدیدکنندگان بوده که از شهر قدیمی بازدید می‌کنند. ورودی رایگان بوده و محل برگزاری نمایشگاه‌های هنری نیز در روزهای خاص برگزار می‌شود.

The beans

یکی از موفق‌ترین مکان‌های موسیقی زنده بانکوک است. این باشگاه به میزبانی کنسرت‌ گروه‌های محلی مشهور بوده و فضای داخلی مدرن و درجه یک را ارائه می‌دهد. در یک اتاق مجزا، یک باشگاه موسیقی رقص وجود دارد که جمعیت مختلطی از مردم محلی از جمله دانشجویان و گاه مهاجران را به خود جذب می‌کند. همچنین در تعطیلات آخر هفته بسیار شلوغ است.

کلوپ ساحلی سوپرفلو

سوپرفلو اولین کلوپ ساحلی شهر بانکوک است. تلفیقی از یک کلوپ ساحلی مد روز به سبک ایبیزا و سالن کوکتل و بار در فضایی باز وجود دارد. این کلوپ دارای یک زمین رقص، چهار بار با میکسولوژیست‌های متخصص، یک رستوران تایلندی و کافه و نانوایی به سبک فرانسوی است. نقطه کانونی این بخش، موسیقی رقص الکترونیکی باکیفیت است.

کلوپ ساحلی سوپرفلو

بار آجری

بار آجری جذاب با موسیقی زنده که تقریباً هرشب اجرا گروه‌های موسیقی برگزار می‌شود. این بار به سبک قرون وسطایی با میزها و چهارپایه‌های چوبی تزیین شده است. موسیقی پیشنهادی شامل پاپ پر جنب‌وجوش، ترکیبی از اسکای و ریتم‌های مستقل تایلندی است. پس از غروب آفتاب و رسیدن شب، موسیقی با انرژی غیرقابل کنترلی می‌لرزد و در آن زمان مردم را می‌توان در حال رقصیدن، سرگرمی و اجرا با ضرب آهنگ موسیقی یافت.

بار سرگیجه و ماه

بار سرگیجه و ماه در طبقه 61 هتل banyan tree قرار داشته و حس لمس آسمان با انگشت را به شما می‌دهد. این مکان که از یک بار و رستوران تشکیل شده است، با مبلمان شیک و موسیقی ملایمی که منظره گیج کننده شهر بانکوک را تزیین می‌کند، مشخص می‌شود. در واقع این بنا با شکلی غیرمعمول باریک و کشیده، کل قسمت بالا ساختمان هم توسط بار و رستوران اشغال کرده و برای بیننده این تصور را ایجاد می‌کند که سوار بر یک سفینه فضایی در آسمان است.

بار سرگیجه و ماه

سخن پایانی

یکی از دلایل محبوبیت بانکوک و در کل هر شهر توریستی در تایلند این است که تفریح در آن شب و روز نمی‌شناسد. در واقع باید بگوییم که تفریحات شبانه متنوعی در بانکوک وجود دارد. نکته اینجاست که در بعضی مناطق توریستی این شهر همین که خورشید غروب کرده و شب فرا می‌رسد، مردم دور هم جمع شده و شهر سرزنده می‌شود. لازم به ذکر است که بانکوک بهترین کافه‌ها و کلاب‌ها را در خود جای داده که با وجود آن‌ها عملا شب در این شهر معنایی ندارد. ضمن تشکر امیدواریم مطالب بالا برای شما بسیار مفید بوده باشد و در آخر خوش‌حال می‌شویم تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها