تفریحات شبانه استانبول

تفریحات شبانه استانبول

زمانی که استانبول را مقصد سفر خود قرار می‌دهیم، بی‌شک به دنبال انواع تفریحات موجود در این شهر خواهیم بود. تفریحات شبانه استانبول از مهیج‌ترین تفریحاتی به‌حساب می‌آیند که می‌توانند لذت سفر ما را دوچندان کنند. قدم زدن یا خرید در خیابان‌ها یا مراکز خرید استانبول، باعث می‌شود تا ما بتوانیم از کالاهای باکیفیت موجود بهره ببریم و خریدی اقتصادی را تجربه کنیم. شهربازی‌های هیجان‌انگیز و خارق‌العاده که در سطح شهر جای خوش کرده‌اند، می‌توانند مهر تاییدی بر سفری عالی و تکرار نشدنی برای شما باشند. قطعا حضور در استانبول و استفاده از انواع تفریحات موجود باعث می‌شود تا ما از سفری به‌یادماندنی بهره ببریم و خاطرات خوشی را در کنار تجربیات بی‌نظیر داشته باشیم.

تفریحات شبانه استانبول

شهر بازی های استانبول، پر جنب و جوش و تکرارنشدنی

در شهر استانبول می‌توانید هم شهربازی‌های روباز و هم شهربازی‌های روبسته بسیاری را شاهد باشید که آماده خدمت رسانی به مسافران هستند. در شب‌های رویایی استانبول می‌توانید به شهربازی‌های موجود بروید و انرژی درونی خود را تخلیه سازید. اگر بخواهیم به لیست شهربازی‌های سرپوشیده استانبول اشاره کنیم، بی‌شک می‌توان شهربازی موی پارک در مرکز خرید استانبول مال، شهر بازی بابالو، مرکز تفریحی فان لب، کیدزانیا، شهربازی‌های زنجیره‌ای استار پارک، پارک موضوعی کیدز موندو و... را انتخاب کرد. در لیست شهربازی‌های روباز می‌توان به شهربازی فسهانه، شهربازی بستانجی، ایسفانبول تما پارک، ژوراسیک لند، لوناپارک فلوریا لروز، شهربازی ویاپورت و... اشاره کرد. تمامی وسایل و تجهیزات موجود در شهربازی‌های استانبول استاندارد و باکیفیت هستند و شما می‌توانید بدون نگرانی از وسایل موجود استفاده کنید و در کنار خانواده بهترین خاطرات را داشته باشید.

شهر بازی های استانبول، پر جنب و جوش و تکرارنشدنی

شبی لوکس با کشتی کروز

قرار گرفتن بر روی آب و استشمام هوایی مطبوع و خوردن نسیمی دلنشین بر صورت، احساسی است که نمی‌توان آن را توصیف کرد. تنگه بسفر جایی است که دو قاره اروپا و آسیا را به هم متصل کرده و شما می‌توانید با کشتی‌های کروز بر روی آب‌های این تنگه قرار بگیرید. زمانی که بر روی کشتی کروز قرار می‌گیرید، زیبایی خاصی از شهر استانبول در ذهن و یاد شما ثبت می‌شود. با توجه به رویایی بودن این کشتی‌ها و قرار گرفتن بر روی این تنگه جذاب، کشتی سواری می‌تواند جزو بهترین و منحصربه‌فردترین تفریحات شبانه در استانبول باشد.

شبی لوکس با کشتی کروز

میدان تکسیم

دیدن تعداد بالایی از کبوتران و دانه دادن به آنها در دل میدان تکنسیم که نماد جمهوریت مدرن ترکیه است، می‌تواند جذابیت خاصی برای شما داشته باشد. این میدان لوکیشنی عالی به‌حساب می‌آید که شما می‌توانید زیباترین عکس‌ها را در این میدان بگیرید. وجود تعداد بالایی کافه در میدان تکسیم باعث می‌شود تا بتوانید نوشیدنی خوش‌طعمی را امتحان کنید. اگر در زمان جشنواره‌های استانبول به این شهر سفر کنید، قطعا جشن‌ها و مراسمات بسیاری را شاهد خواهید بود که به نحو احسنت برگزار شده و می‌توانند تجربه‌ای تکرارنشدنی برای شما باشند. تکسیم قلب تپنده استانبول بوده و شما می‌توانید روح این شهر را در آن شاهد باشید.

میدان تکسیم

پاساژگردی و حس ناب خرید

در هر شرایط و زمانی خرید و پاساژگردی می‌تواند بهترین گزینه باشد. استانبول نیز به اجناس باکیفیت و وجود پاساژها و مراکز خرید متنوع معروف است. برخی افراد تنها به قصد خرید راهی استانبول می‌شوند و می‌توانند اجناس مرغوب بسیاری را با قیمتی منصفانه خریداری کنند. در استانبول می‌توانید انواع و اقسام پوشاک، کفش، کیف و... را شاهد باشید که بسیار باکیفیت هستند. پاساژها و مراکز خرید معمولا تا پاسی از شب باز هستند که شما می‌توانید شب هنگام به خرید و گشت‌وگذار در این پاساژها بپردازید.

در پاساژهای موجود امکانات بسیاری وجود دارد و این امکان فراهم است تا بتوانید از رستوران، فودکورت، زمین بازی مخصوص کودکان، شربازی سرپوشیده و... استفاده کنید و خاطرات خوشی را برای کودک خود ایجاد نمایید.برای خریدی اقتصادی و ارزان می‌توان به مراکز خرید اوت لت ایرپورت، اوت لت ویاپورت آسیا، اوت لت آسیا پارک، اوت لت کاله اشاره کرد. اگر بخواهیم لوکس‌ترین و زیباترین پاساژها و مراکز خرید استانبول را نام ببریم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی
  • مرکز خرید کاپیتول استانبول
  • مرکز خرید مال آف استانبول
  • مرکز خرید توریوم
  • مرکز خرید آکمرکز
  • مرکز خرید زورلوسنتر

پاساژگردی و حس ناب خرید

پل گالاتا

پیاده روی بر روی پل گالاتا و تماشای غروب دل‌انگیز خورشید و برقراری ارتباط با مردم محلی استانبول جذابیت خاصی دارد که هر کجایی نمی‌توان آن را پیدا کرد. زمانی که بر روی این پل قرار می‌گیرید و به سمت غرب چشم می‌دوزید، می‌توانید اروپا را ببینید و اگر به سمت شرق بنگرید، تنگه بسفر جلو دیدگان شما قرار دارد. تماشای کشتی‌هایی که به سمت اسکله در حرکت هستند و نوشیدن قهوه یا چای در رستوران‌ها و کافه‌های موجود زیر پل گالاتا، زیبایی سفر شما را بیشتر خواهد کرد. رستوران‌های موجود در زیر پل می‌توانند از دو طرف، آب‌های آبی دریا را به شما نشان دهند و تقدیم نگاه‌های شما سازند.

پل گالاتا

قدم زدن در خیابان استقلال

اگر به میدان تکسیم یا تنگه بسفر بروید، بی‌شک خیابان استقلال را نیز خواهید دید. اگر به دنبال خیابانی پرچنب‌وجوش و در عین حال آرامش بخش هستید، بی‌شک خیابان استقلال می‌تواند گزینه‌ای هوشمندانه باشد. وجود جاذبه‌های دیدنی بسیار، کافه‌ها و مراکز خرید متنوع باعث می‌شود تا ما ساعت‌های طولانی از این خیابان لذت ببریم و شاهد اتفاقات جالب نظیر کنسرت‌های خیابانی باشیم. وجود ویترین‌های رنگارنگ، صدای سازهای خیابانی و هوای مطبوع باعث می‌شود تا ما به آرامش دست یابیم و لذت‌بخش‌ترین خاطرات را به ثبت برسانیم.

قدم زدن در خیابان استقلال

کلاب های شبانه استانبول

اگر در شب‌های استانبول به دنبال محیطی شاد و مفرح هسیتد که خوش بگذرانید، بی‌شک کلاب‌ها می‌توانند بهترین لوکیشن برای شما باشند. در کلاب‌های شبانه استانبول می‌توانید به آواز شاد و سرگرم کننده خوانندگان ترکی گوش جان سپرده و اجراهای زیبا و دل‌نشین آنها را نظاره‌گر باشید. وسعت کلاب‌ها زیاد بوده و تعداد زیادی از گردشگران می‌توانند در آنها حضور پیدا کنند؛ برای مثال کلاب بابل ظرفیت 300 نفری دارد که می‌توانند بنشینند و حدود 400 نفر نیز ایستاده به صحنه موجود چشم بدوزند و لذت ببرند. از دیگر کلاب‌های موجود می‌توان به کلاب رینا، آنجلیکا و... اشاره کرد که همگی بسیار شلوغ هستند و بهتر است قبل از حضور جای مناسبی برای خود رزرو کنید.

کلاب های شبانه استانبول

حمام ترکی و آرامشی وصف نشدنی

تجربه ماساژی آرامش‌بخش و شادی آور که باعث می‌شود شبی پرانرژی و متفاوت را سپری کنید. ماساژ بعد از شستن بدن با کف بوده که روح شما را جلا خواهد داد. تماشای بخار و رقصیدن آنها در هوا و لذت بردن از آب گرم و سرزنده، ما را به خلسه می‌کشاند. تعداد حمام‌های ترکی موجود در استانبول زیاد بوده و شما می‌توانید به راحتی و در شب هنگام به آنها مراجعه کنید و تنی به آب بزنید.

حمام ترکی و آرامشی وصف نشدنی

رقص دراویش و تماشایی عرفانی

بی‌شک نام رقص سماع را شنیده‌اید. در این رقص معنوی از چرخش استفاده می‌شود که فرد وارد حالت خلسه می‌شود. رقص سماع پیرو تعالیم مولانا بوده و دراویش تحت تاثیر آوای دف و نی و... حرکات خود را تنظیم و اجرا می‌کنند. رقص دراویش یا سماع که در 2008 نیز در یونسکو به ثبت رسیده است، می‌تواند سفر شما را تکمیل کرده و زیبایی آن را افزایش دهد. جالب است بدانید که در برخی کشتی‌های کروز نیز رقص سما را در برنامه خود دارند و مسافران می‌توانند از تماشای این رقص زیبا بر روی آب‌های استانبول بهره ببرند. در استانبول سالن‌هایی مخصوص به رقص سماع با عنوان سماع خانه وجود دارد که شما می‌توانید به آنها مراجعه کنید. برای مثال سالن Galata Mevlevihanesi هر یکشنبه ساعت 17 این رقص باشکوه را به نمایش می‌گذارد.

رقص دراویش و تماشایی عرفانی

فواره های رقصان مسجد آبی

زمانی که راهی استانبول شوید، حتما از مسجد آبی بازدید خواهید کرد و این جاذبه دیدنی در برنامه شما قرار خواهد داشت. در جلو مسجد آبی می‌توانید شاهد رقص و به پرواز در آمدن آب‌ها و فواره‌های موجود باشید. حرکت اعجاب‌انگیز آب در هوا شما را متعجب و حیرت زده خواهد کرد و به وجد خواهید آمد. این موقعیت می‌تواند برای شما شراط بسیار مناسبی ایجاد کند تا بتوانید عکس‌هایی زیبا را به ثبت برسانید و بر جذابیت و چشم‌نوازی عکس‌های خود افزایید.

فواره های رقصان مسجد آبی

تور شبانه غذا و طعمی استثنایی

شکم‌گردی و چشیدن طعم غذاهای مختلف در استانبول می‌تواند شبی بی‌نظیر و متفاوت را برای شما و خانواده رقم بزند. در تورهای شبانه غذا به جای میل کردن پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر می‌توانید از چندین نمونه غذای مختلف بهره برده و میل کنید. شما می‌توانید از هر نوع غذایی که تمایل داشته باشید امتحان کرده و با صرف چای ترکی، طعمی متفاوت را تجربه کنید. البته این تمام ماجرا نیست و شما در تور شبانه غذا از مکان‌های دیدنی و تاریخی شهر نیز بازدید می‌کنید و با پیاده‌روی، غذاهای خورده را هضم کنید.

تور شبانه غذا و طعمی استثنایی

تماشایی بی تکرار در قلعه دختر

لذت تماشای غروب آفتاب و دیدن درخشش خورشید که در حال پنهان شدن است، حسی ناب را به شما القا می‌کند. شرایط برای گرفتن عکس‌های بی‌همتا نیز وجود دارد و با ثبت این عکس‌ها می‌توانید سالیان سال آنها را مرور کنید و خاطرات موجود در قلعه دختر را تکرار نمایید. برای دیدن غروب دل‌انگیز خورشید باید به منطقه سالاجاک بروید که در بخش آسیایی استابول قرار دارد. تجربه دیدن غروب آفتاب تنها چند دقیقه به طول می‌انجامد اما می‌تواند سالیان سال در ذهن شما باقی بماند و بهتر است به موقع برسید تا این صحنه جادویی را از دست ندهید.

تماشایی بی تکرار در قلعه دختر

موزه پرا و نقش‌ هایی ماندگار

در موزه پرا می‌توانید نقاشی‌های بسیاری را شاهد باشید که می‌توانند آثار بسیار خارق‌العاده‌ای را به دیدگان شما هدیه دهند. بخش‌های مختلفی در موزه پرا وجود دارد که می‌توان به پرتره‌های امپراتور، نقاشی‌های مجموعه شرق‌شناسی، مجموعه عثمان حمدی بی، جهان‌های موازی، سفیران و نقاشان، شهر رویاها، مجموعه استانبول و... اشاره داشت که با توجه به سلیقه خود می‌توانید از آنها دیدن کنید.

موزه پرا و نقش‌ هایی ماندگار

خانه خون آشام، محیطی غریب و دلهره آور

افراد ماجراجو و جسور در هر شرایط مشتاق هستند تا محیط‌های جدید و جذاب را ببینند و آنها را تجربه نمایند. مخصوصا اگر در دل تارکی شب بخواهید به محیط‌ها هیجان‌انگیز و دلهره‌آور بروید بی‌شک حسی جدید و خاص را تجربه می‌کنید. خانه خون آشام در استانبول جزو مکان‌های خاص به‌حساب می‌آید که شما می‌تواند به بالا رفتن آندرنالین خود دست یابید تم موجود در این مجموعه خون آشام بوده و شما می‌توانید انواع بازی‌های متنوع و وجود موجودات ترسناک را شاهد باشید.

خانه خون آشام، محیطی غریب و دلهره آور

محله آرنوواتکی و معماری عثمانی

وجود رستوران‌های دریایی و وجود ساختمان‌هایی زیبا با معماری عثمانی باعث می‌شود تا شما شبی متفاوت را پشت سر بگذارید. زمانی که در خیابان‌های محله آرنوواتکی قدم می‌زنید، آوایی اعجاب‌انگیز از نوازندگان خیابانی به گوش شما می‌رسد که می‌تواند شما را به وجد آورد. وجود غذاهایی لذیذ و خوش طعم در رستوران‌ها و کافه‌های موجود در این محله از زیبایی‌های این پیاده‌روی است.

محله آرنوواتکی و معماری عثمانی

پیر لوتی و آسمانی پر ستاره

تپه پیر لوتی موجود در استانبول شما را به قعر آسمان‌ها می‌کشاند. در واقع با مراجعه شب هنگام به این تپه، با صحنه‌ای رویایی و چشم‌نواز روبه‌رو خواهید شد. ثبت ستارگان موجود در آسمان و تماشای آنها شما را به وجد می‌آورد و شما به فکر فرو خواهید رفت. جالب است بدانید که نام این تپه از رمان نویس مشهور فرانسوی گرفته شده و شما با نوشیدن نوشیدنی در این منطقه به لحظات خود آرامش خواهید بخشید.

تپه چاملیجا و تماشایی به اندازه شهر

ارتفاع تپه چاملیجا 86 متر بوده و شما با حضور بر روی این تپه می‌توانید کل شهر استانبول را نظاره‌گر باشید. یکی از بهترین تفریحات شبانه بی‌شک می‌تواند تپه چاملیجا باشد که شما را به زیبایی شهر و وسعت آن آشنا می‌سازد. این تپه در سمت آسیایی استانبول قرار دارد و تماشای نورپردازی شهر شما را متحیر می‌سازد. اگر به این تپه مراجعه کردید با مسجدی مواجه می‌شوید که در بالا تپه قرار دارد و خود نمایی می‌کند.

تپه چاملیجا و تماشایی به اندازه شهر

پارک و بیشه فتحی پاشا

اگر می‌خواهید از تفریحات شبانه استانبول لذت ببرید و بهترین خاطرات را به ثبت برسانید، می‌توانید پارک و بیشه فتحی پاشا را نیز در دستور خود قرار دهید. پارک و بیشه فتحی پاشا در کنار تنگه بسفر واقع شده که شما را با آداب و رسوم مردم استانبول و فضاهای تاریخی این شهر زیبا آشنا می‌سازد. در این پارک باشکوه رستوران‌ها و کافه‌های نختلی قرار گرفته تا گردشگران بتوانند گلویی تازه کنند و لذت تماشای خود را با میل غذایی ترکی تکمیل سازند.

پارک و بیشه فتحی پاشا

ساحل گردی و تجربه‌ای جدید در بوغاز

همیشه در هر شرایطی ما به دنبال آرامش، نسیمی ملایم و زیبایی وصف‌نشدنی هستیم. نشستن بر روی صندلی‌های موجود در ساحل و تماشای آب‌های آب و لمس موها توسط نسیم، می‌توانند رویایی و تکرارنشدنی باشند. پل بوغاز موجود در استانبول که اولین پل ایجاد شده بر روی تنگه بسفر به‌حساب می‌آید شما را با خارق‌العاده‌ترین صحنه‌ها روبه‌رو می‌سازد. نورپردازی چشم‌نواز و گرفتن عکس‌هایی بی‌همتا باعث می‌شود تا شما با تماشای آنها دوباره و چندباره به استانبول و ساحل بوغاز روید.

ساحل گردی و تجربه‌ای جدید در بوغاز

سخن پایانی

اگر بخواهید لیست تفریحات شبانه استانبول را بدانید، بی‌شک با تعداد بالایی از انواع تفریحات و جاذبه‌های دیدنی روبه‌رو خواهید شد. ساحل گردی در بوغاز، تنگه بسفر، خیابان استقلال، خیابان تکسیم، پارک و بیشه فتحی پاشا، تپه چاملیجا، خانه خون آشام، محله آرنوواتکی، قلعه دختر، موزه پرا و... تفریحاتی هستند که می‌توانند مهر تاییدی بر سفر شما و ایجاد جذابیت‌های بی‌شمار در آن باشند. استشمام هوایی مطبوع و دیدن غروب دل‌انگیز خورشید، گوش سپردن به نوازندگان خیابانی و تماشای ویترین‌های رنگارنگ از مواردی است که می‌توان در شب‌ها از آنها بهره برد و خاطرات خوش خود را ایجاد و آنها را به ثبت رساند.

تور های ویژه


نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها