شرکت هواپیمایی قشم

شرکت هواپیمایی قشم

شرکت هواپیمایی قشم که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرد توانست با دو فروند هواپیمای اجاره‌ای به فعالیت خود بپردازد. در ابتدای امر با نام فراز قشم به فعالیت پرداخت اما بعد از گذر سال‌ها، نام خود را به هواپیمایی قشم تغییر داد. در سال‌های آتی فعالیت با اجاره هواپیماهای پهن پیکر، شبکه پروازی خود را گسترش داد و به دبی نیز سفرهای متعددی داشت. شما می‌توانید در رزومه شرکت هواپیمایی قشم شاهد پروازهایی به شهرهای داخلی مختلف نظیر بوشهر، مشهد، اصفهان، رشت و… باشید. در مقاصد بین‌المللی نیز این شرکت هواپیمایی پروازهایی به باتومی، باکو، بروکسل، هامبورگ و… داشته است.

شرکت هواپیمایی قشم

معرفی کلاس‌های پروازی شرکت هواپیمایی قشم ایر

در شرکت هواپیمایی قشم شما می‌توانید دو کلاس پروازی مختلف یعنی بیزینس کلاس و اکونومی کلاس را شاهد باشید. بیزینس کلاس فقط برای پروازهای بین‌المللی ارائه می‌شود و صندلی‌های موجود در این کلاس نسبت به اکونومی بزرگتر و راحت‌تر بوده که مسافران می‌تواند آرامش بیشتری را در طول سفر تجربه کنند. امکانات ارائه شده در بیزینس کلاس بیشتر بوده و شما می‌توانید با خدمات لوکسی روبرو باشید. در اکونومی کلاس نیز شما می‌توانید تنها پروازهای داخلی را تجربه کنید که صندلی‌های عادی و خدمات معمولی به شما ارائه داده می‌شود. علاوه‌بر آن در کلاس پروازی اکونومی وعده غذایی رایگان نیز برای مسافرین در نظر گرفته شده است.

معرفی مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی قشم ایر

اگر به برنامه پروازی شرکت هواپیمایی قشم ایر نگاه کنید می‌توانید متوجه شوید که در طول هفته پروازهای زیادی به بیشتر شهرهای ایران صورت می‌گیرد. تمامی پروازهای انجام گرفته به صورت رفت و برگشتی هستند که شما می‌توانید متناسب با نیاز خود هر یک را انتخاب کنید. گاهی در زمان تهیه بلیط شرکت هواپیمایی قشم ایر با بلیط‌های لحظه آخری مواجه می‌شوید که بدون‌شک نرخ بسیار منصفانه و ارزانی برای پروازها در نظر گرفته شده است. علاوه‌بر مقاصد داخلی، شما می‌توانید مقاصد بین‌المللی نیز در لیست پروازهای شرکت هواپیمایی قشم ایر مشاهده کنید. در ادامه به تمامی مسیرهای داخلی و خارجی شرکت هواپیمایی اشاره می‌کنیم.
•    مقاصد داخلی:  تهران، تبریز، بندرعباس، زاهدان، کرمانشاه، قشم، شیراز، اصفهان، ساری، اهواز، یزد، اردبیل، گرگان، سنندج، زابل، مشهد
•    مقاصد بین‌المللی: استانبول، بروکسل، دبی، نجف، ازمیر، بغداد، مسقط، قونیه، باکو، باتومی، تفلیس، ایروان 

معرفی مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی قشم ایر

ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی قشم ایر

هم اکنون در ناوگان قشم ایر شما می‌توانید ۲۰ فروند هواپیما را شاهد باشید که برای خدمت‌رسانی به مسافرین در نظر گرفته شده‌اند. به منظور توسعه و گسترش ناوگان هوایی این شرکت توانسته تعدادی هواپیما را سفارش دهد که می‌توان به ایرباس، فوکر ۱۰۰، فوکر ۵۰ و آر جی اشاره داشت. تمامی ناوگان هوایی این شرکت مجهز و با کیفیت هستند و می‌توانند سفری آرامش‌بخش و به دور از هرگونه خطر را برای شما ایجاد کنند. 

شرایط پذیرش بار در شرکت هواپیمایی قشم ایر

به منظور سفر هم در مقاصد خارجی و هم در مقاصد داخلی شما باید یک میزان بار مجاز را همراه داشته باشید که در مقاصد بین‌المللی نباید وزن ارائه شده از سوی شما بیشتر از ۳۰ کیلوگرم باشد. در مقاصد داخلی نیز شما باید ۲۰ کیلوگرم را همراه داشته باشید و برای کلاس‌های اکونومی می‌توانید ۵ کیلوگرم بار را در کیف دستی خود به کابین هواپیما ببرید؛ همچنین در کلاس‌های تجاری می‌توانید ۷ کیلوگرم را با خود همراه داشته باشید. 

شرایط پذیرش بار در شرکت هواپیمایی قشم ایر

اطلاعات مربوط به شرکت هواپیمایی قشم ایر

به منظور برقراری ارتباط با شرکت هواپیمایی قشم ایر می‌توانید از راه‌های زیر اقدام نمایید.
•    نام ایرلاین: قشم ایر
•    کد QB :IATA
•    سال تاسیس: 1391
•    مقر اصلی: فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی تهران و فرودگاه دیرستان جزیره قشم
•    وب سایت هواپیمایی قشم ایر : www.qeshm-air.com

اطلاعات مربوط به شرکت هواپیمایی قشم ایر

سخن پایانی

قشم ایر که جزو یکی از شرکت‌های هواپیمایی نسبتا قدیمی در ایران به‌شمار می‌آید از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت هواپیمایی که بعد از گذشت ۱۰ سال فعالیت مستمر، به شرکت هلدینگ توسعه سوری نت قشم واگذار شد، نام خود را تغییر داد و به هواپیمایی قشم تبدیل گردید. شما به منظور هم مقاصد داخلی و هم مقاصد خارجی می‌توانید از شرکت هواپیمایی قشم بهره ببرید و سفری به دور از خطر را تجربه کنید. هر هفته پروازهای مختلفی در درون کشور صورت می‌گیرد که می‌توان به تبریز بندرعباس، قشم تهران، تهران کرمانشاه، تهران اصفهان و… اشاره نمود.
 

نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها