شرکت هواپیمایی معراج

شرکت هواپیمایی معراج

یکی دیگر از انواع شرکت‌های هواپیمایی ایرانی محبوب در میان مسافران و گردشگران، شرکت هواپیمایی معراج به‌شمار می‌آید که توانسته با خدمات ویژه خود محبوبیت بسیاری را کسب کند. یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده تا طرفداران این شرکت هواپیمایی افزایش پیدا کند، عدم تاخیر و دیرکرد در پروازهای آن به‌شمار می‌آید که این موضوع حتی در پروازهای خارجی نیز صادق است. اگر به آمار شرکت هواپیمایی معراج توجه کنید می‌توانید متوجه شوید که این شرکت بیشترین و طولانی‌ترین پروازها را به خود اختصاص داده و توانسته عملکرد ویژه‌ای را ارائه دهد. 

شرکت هواپیمایی معراج

تاریخچه شرکت هواپیمایی معراج

در سال ۱۳۸۹ شرکت هواپیمایی معراج فعالیت خود را آغاز کرد و توانست مدرک رسمی خود را از سازمان هواپیمایی کشور دریافت کند. این شرکت هواپیمایی دارای نمایندگی و دفتر رسمی و اصلی در استان تهران بوده و مدیریت آن نیز بر عهده کاپیتان تورج دهقانی زنگنه است. کاپیتان خود در زمینه هواپیمایی فعالیت داشته و توانسته رزومه با کیفیتی را ارائه دهد. در این شرکت هواپیمایی شما می‌توانید شاهد ۱۱ فروند هواپیما باشید که یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۱ و ۲ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۳ و ۷۳۷ در این مجموعه وجود دارد. علاوه‌بر آن شما می‌توانید شاهد یک هواپیمای فالکن ۵۰ نیز باشید. با توجه به آنکه تمامی این هواپیماها دولتی هستند نمی‌توانند در مسیرهایی که مخصوص مسافربری به‌شمار می‌آیند مورد استفاده قرار گیرند. 

طراحی آرم شرکت هواپیمایی معراج

اگر به لوگوها و آرم شرکت‌های هواپیمایی موجود در ایران توجه کنید می‌توانید شاهد طرح‌هایی همانند بال و پرواز باشید. شرکت هواپیمایی معراج از این قاعده مستثنا نبوده و شما می‌توانید در طراحی آرم این مجموعه نیز شاهد دو بال باشید که به معنی پرواز است. بهره بردن از دو رنگ آبی و قرمز نیز باعث شده تا شما به نماد شرکت هواپیمایی معراج پی ببرید. در طراحی آرم این شرکت شما یک نقطه امتداد یافته مشاهده می‌کنید که به معنی حرکت، نظم و یکپارچگی بوده که البته به معنی حرکت و زمان و نشانی از آسمان نیز مربوط می‌شود.
بهره بردن از رنگ آبی در این مجموعه می‌تواند به آرامش اشاره داشته باشد که در علم روانشناسی این رنگ به معنی آرامش روانی تلقی می‌گردد. رنگ قرمز موجود در لوگو به معنی زندگی و قدرت بوده و اگر به علم روانشناسی توجه کنید رنگ قرمز به معنی شادی و نشاط و همچنین انرژی خواهد بود. شعار در نظر گرفته شده برای شرکت هواپیمایی معراج نیز "لذت پروازی مطمئن" در نظر گرفته شده است. 

طراحی آرم شرکت هواپیمایی معراج

معرفی خدمات شرکت هواپیمایی معراج

خدمات ارزشمند و متفاوت موجود در شرکت هواپیمایی معراج همانند سایر شرکت‌های هواپیمایی ایرانی بوده که مسافرین می‌توانند از آنها بهره ببرند و کیفیت پرواز خود را افزایش دهند. یکی از بهترین موضوعات در این شرکت هواپیمایی وجود پرسنلی جوان و مجرب بوده که بسیار حرفه‌ای برخورد می‌کنند و می‌توانند آرامش را برای مسافرین فراهم آورند. شما می‌توانید در شرکت هواپیمایی معراج شاهد سه کلاس پروازی مختلف باشید که این موضوع جزو خدمات ویژه این مجموعه به‌شمار می‌آید.
کلاس پروازی فرست کلاس دارای فضای مدرن و امکانات و صندلی‌های بسیار با کیفیت و راحت بوده که قیمت بالایی را نیز شامل می‌شود. در کلاس پروازی اکونومی نیز شما شاهد خدمات معمولی و ساده هستید و صندلی‌ها و خدمات ارائه شده دارای استانداردهای لازم هستند. آخرین کلاس ارائه شده از سمت شرکت هواپیمایی معراج به کلاس تجاری مربوط می‌شود که یک فضای اختصاصی به هر مسافر داده می‌شود و مسافرین می‌توانند در فضای کاملاً راحت و با امکانات ویژه به سفر خود ادامه دهند. یکی دیگر از خدمات ارائه شده از شرکت هواپیمایی معراج به سیستم کترینگ و پذیرایی آن مربوط می‌شود که از سمت مسافرین توانسته امتیازات بسیار خوبی را کسب کند. 

معرفی ناوگان شرکت هواپیمایی معراج

گسترده بودن ناوگان هواپیمایی شرکت معراج باعث شده تا این شرکت بتواند فعالیت‌های مختلفی را انجام دهد که به دو قسمت تشریفاتی و مسافری تقسیم می‌شوند. قسمت تشریفاتی شرکت هواپیمایی معراج جزو بخش‌های وی‌آی‌پی بوده و زیر نظر دولت است. در بخش ناوگان مسافری شما می‌توانید به تمامی نقاط ایران بدون محدودیت سفر کنید. در ادامه به ناوگان تشریفاتی و مسافربری معمولی این شرکت هواپیمایی اشاره می‌کنیم.
•    ناوگان تشریفاتی:  ایرباس 340، ایرباس 321، بوئینگ 737 و داسو فالکون 50    
•    ناوگان مسافربری معمولی: ایرباس 320، ایرباس 321 و ایرباس 230

معرفی ناوگان شرکت هواپیمایی معراج

معرفی پرتقاضا‌ترین مسیرهای شرکت هواپیمایی معراج

مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی معراج بسیار گسترده بوده اما برخی از این مسیرها تقاضای بسیار زیادی دارند و می‌توان گفت جزو شلوغ‌ترین مسیرهای پروازی در ایران به‌شمار می‌آیند. به منظور رزرو بلیط این مسیرها شما باید در زمان مناسب اقدام کنید تا بتوانید بلیط مورد نظر خود را فراهم آورید. در ادامه به پرتقاضاترین مسیرهای داخلی و خارجی شرکت هواپیمایی معراج اشاره می‌کنیم.
•    تهران- اصفهان در ( فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی)
•    تهران-تبریز در ( فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز)
•    تهران ( فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و فرودگاه بین‌المللی مهر آباد)
•    تهران-شیراز به ( فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب)
•    استانبول به ( فرودگاه بین‌المللی اتاترک و فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن، ازمیر و فرودگاه عدنان مندرس)
•    نجف به ( فرودگاه بین‌المللی نجف)

معرفی پرتقاضا‌ترین مسیرهای شرکت هواپیمایی معراج

بررسی شرایط حمل بار مسافری شرکت هواپیمایی معراج

به منظور پرواز با شرکت هواپیمایی معراج شما باید دارای بار مجاز باشید تا بتوانید به سفر خود ادامه دهید. در صورتی که وسایل شما بیشتر از حد معمول باشد باید هزینه اضافه بار بپردازید که این هزینه متناسب با شرایط از سوی شرکت هواپیمایی تعیین می‌شود. اگر کلاس پروازی انتخاب شده از سوی شما اکونومی باشد شما می‌توانید ۲۰ کیلوگرم بار را در پروازهای داخلی و ۳۰ کیلوگرم را در پروازهای خارجی با خود همراه داشته باشید. در کلاس پروازی بیزینس نیز شما می‌توانید برای پروازهای داخلی ۳۰ کیلوگرم و برای پروازهای خارجی ۴۰ کیلوگرم را با خود جابجا کنید. علاوه‌بر آن شما مجاز هستید که کیف دستی در حد ۵ کیلوگرم را برای پروازهای اکونومی و ۷ کیلوگرم را برای پروازهای بیزینس با خود به داخل کابین هواپیما ببرید. 

راه‌های برقراری ارتباط با شرکت هواپیمایی معراج

اگر بنابر هر دلیلی دارای سوالاتی مختلف هستید شما می‌توانید به سادگی با انتخاب هر یک از راه‌های برقراری ارتباط با شرکت هواپیمایی معراج به تمامی سوالات خود پاسخ دهید. در ادامه به انواع راه‌های ارتباطی با این شرکت اشاره می‌کنیم.
•    آدرس: تهران، میدان آزادی، ابتدای خیابان محمد علی جناح، ساختمان معراج
•    تلفن: 61954 -021
•    ایمیل: info@meraj.aero

راه‌های برقراری ارتباط با شرکت هواپیمایی معراج

سخن پایانی

شرکت هواپیمایی معراج که یکی از جذاب‌ترین شرکت‌های ایرانی به‌شمار می‌آید توانست نظر بسیاری از افراد را به خود جذب کند چراکه پروازهای ارائه شده بدون تاخیر هستند. این شرکت هواپیمایی که در سال ۱۳۸۹ در تهران تاسیس شد توانست با ناوگان هواپیمایی مجهز و پرسنل حرفه‌ای و ماهر خود خدمات ویژه‌ای را به مسافران خود ارائه دهد و باعث آرامش و امنیت آنها در طول سفر باشد. می‌توانید در شرکت هواپیمایی معراج هم در پروازهای داخلی و هم در پروازهای خارجی خدمات ویژه‌ای را کسب کنید. در این ایرلاین ایرانی ۳ کلاس پروازی مختلف وجود دارد که شما می‌توانید کلاس‌های اکونومی، بیزینس و فرست کلاس را انتخاب نمایید.

نظرات و تجربیات


ثبت نظر

محبوبترین ها


جدید ترین ها